توسعه‌دهندگان Dead Space Remake در مورد تغییرات سلاح‌ها صحبت می‌کند

منبع: گیمفا

7

1401/9/19

15:03


کارگردان و کارگردان خلاق بازی مورد انتظار Dead Space Remake در مورد تغییرات متفاوتی که به سلاح‌های بازی اصلی از جمله Plasma Cutter و Pulse Rifle اعمال کرده‌اند صحبت می‌کنند.

توسعه‌دهندگان Dead Space Remake در مورد تغییرات سلاح‌ها صحبت می‌کند

کارگردان و کارگردان خلاق بازی مورد انتظار Dead Space Remake در مورد تغییرات متفاوتی که به سلاح‌های بازی اصلی از جمله Plasma Cutter و Pulse Rifle اعمال کرده‌اند صحبت می‌کنند.

استودیوی EA Motive، سازنده‌ی بازسازی Dead Space اصلی، جزئیاتی را در رابطه با تغییرات سلاح مشهور Plasma Cutter نسبت به بازی اصلی برملا کرده است. این استودیو در مصاحبه‌ای با IGN گفته که سلاح Plasma Cutter در بازی اصلی بی‌نقص بود. کارگردان خلاق Dead Space Remake یعنی آقای Roman Campos-Oriola گفته:

چه کسی می‌خواهد که Plasma Cutter را تغییر دهد؟ این سلاح در بازی اصلی بی‌نقص بود. تا حد کمی شوخی می‌کنم، اما نگاه ما به سلاح‌های بازی اصلی واقع این طور بود.

Campos-Oriola می‌گوید که این سلاح آن قدر نمادین بود که تا ابد به بخشی از فرنچایز Dead Space تبدیل شده است. با این حال این استودیو هم‌چنان تغییرات ریزی را روی آن اعمال کرده تا با سلاح مدرن‌تری طرف باشیم:

با توجه به کیفیت بصری بازی، چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ انیمیشن‌ها، ما باید خیلی بیشتر وارد جزئیات می‌شدیم. هر قطعه دقیقا چه نقشی را بازی می‌کند؟ ما باید از نحوه‌ی کار این سلاح مثل یک ابزار واقعی سر در می‌آوردیم.

تغییرات دیگر در رابطه با Plasma Cutter مربوط به سیستم ارتقای آن می‌شود. هر کدام از سلاح‌ها در Dead Space Remake شامل یک قطعه‌ی ارتقایی می‌شوند که به عنوان یک بخش فیزیکی به سلاح متصل می‌شود. در واقع در این سلاح شاهد استفاده از سیستم Dead Space 2 برای بازی اصلی هستیم:

یکی از مواردی که از Dead Space 2 قرض گرفتیم و گسترش دادیم سیستم ارتقای آن است. ارتقاهای ویژه تاثیر بسیار قابل توجه‌تری روی اسلحه دارند. یکی از این ارتقاها مستقیما از Dead Space 2 وارد بازی شده است. منظورم همان ارتقایی است که وقتی با Plasma Cutter شلیک می‌کنید، هر عضو بدن دشمن آتش می‌گیرد. پس در مجموع ما چنین تغییراتی را روی سلاح‌ها اعمال کرده‌ایم.

Campos-Oriola کمی در مورد تغییرات سلاح‌های دیگر بازی هم صحبت کرد. برای مثال Pulse Rifle حالا به عنوان حالت شلیک جانبی خود مین‌های مجاورتی را شلیک می‌کند که شبیه به نارنجک‌انداز این سلاح در Dead Space 2 است. آقای Eric Baptizat، کارگردان بازی، در این مورد گفته:

ما شکل شلیک اصلی اکثر سلاح‌ها را بدون تغییر نگه داشته‌ایم، چرا که این سلاح‌ها نمادین هستند و در استراتژی مبارزه‌ی شما تاثیر بسزایی دارند. اما فهمیدیم که می‌توانیم برخی از جوانب این سلاح‌ها را تغییر دهیم تا ابزار بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهیم.

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین تغییرات روی سلاح Force Gun اعمال شده است. این سلاح اصالتا صرفا نیرویی را تولید می‌کرد که دشمنان را به عقب هل می‌داد، اما حالا می‌توانید با آن دشمنان را به سمت مرکز جاذبه‌اش بکشانید. هم‌چنین می‌توانید با این قابلیت چندین دشمن را یک جا جمع کرده و از سلاحی دیگر برای کشتن آن‌ها استفاده کنید.

این تغییرات به سیستم پوست کندن جدید Dead Space هم می‌خورند. در واقع در Dead Space Remake پوست بدن برخی از دشمنان در پاسخ به حملات شما کنده می‌شود و از آن‌ها تنها اسکلاتی به جا می‌ماند. این نشانه‌ی خوبی برای شما نیز هست که دشمن به مردن نزدیک شده است.

بازی Dead Space Remake در تاریخ 27 ژانویه‌ی 2023 (3 بهمن 1401) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو