چرا گوشی سامسونگ بخریم؟ – دنبال دلیل منطقی نباش!!

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟ – دنبال دلیل منطقی نباش!!


منبع: گیمفا

7

1401/9/20

12:34


برندهای مطرحی مثل اپل، سامسونگ، ‌‌هواوی و تازگیا شیائومی رقابت خیلی نزدیکی باهم دارن و هر سال یکی از بقیه جلو می‌زنه و انتخاب بهترین گوشی برای کاربرا سخت شده. البته کاربرا از این رقابت سود می‌برن چون هم گزینه‌های زیادی پیش رو دارن هم این برندها برای اینکه از غافله عقب نمونن هر روز […]

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟ – دنبال دلیل منطقی نباش!!

برندهای مطرحی مثل اپل، سامسونگ، ‌‌هواوی و تازگیا شیائومی رقابت خیلی نزدیکی باهم دارن و هر سال یکی از بقیه جلو می‌زنه و انتخاب بهترین گوشی برای کاربرا سخت شده. البته کاربرا از این رقابت سود می‌برن چون هم گزینه‌های زیادی پیش رو دارن هم این برندها برای اینکه از غافله عقب نمونن هر روز سعی می‌کنن گزینه‌های بهتری رو کنن تا نظر کاربرا رو به خودشون جلب کنن.

اگه بی‌طرف به بازار گوشی‌های هوشمند نگاه کنیم، به راحتی می‌بینیم که سامسونگ از نظر آمار فروش در جایگاه خیلی بالایی قرار داره. تنوع مدل، شاید یکی از دلایل محبوبیت گوشی های سامسونگ باشه اما نمی‌شه نقش عوامل دیگه رو هم انکار کرد.

اینجا قصد دارم به این سوال بپردازم که بین این همه برند چرا گوشی سامسونگ بخریم؟

سامسونگ همیشه سعی کرده‌‌‌‌‌ تا با ارائه قابلیت‌های جدید در‌ گوشی‌های هوشمندش و حفظ کیفیت اونها، نیاز کاربرا رو رفع کنه و البته موفق هم بوده.

برای استعلام قیمت گوشی سامسونگ، بهتره از سایت هایی مثل ایسل، ترب، ایمالز و یا زومیت استفاده کنین.

استفاده از اندروید در گوشی های سامسونگ

استفاده از اندروید یکی از نقطه‌های قوت برای گوشی های Samsung به حساب میاد. این سیستم عامل رابط کاربری ساده و کاربر پسندی داره و سامسونگ به بهترین شکل، گوشی‌هاش رو با اون هماهنگ سازی کرده.

سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی سامسونگ

یکی از نکاتی که در جواب سؤال “چرا گوشی سامسونگ بخریم؟” می‌شه گفت، سخت‌افزار و نرم‌افزار باکیفیت این برنده. پردازنده‌های به‌کاررفته در گوشی سامسونگ دلیل خوبیه  که عده زیادی سامسونگ بخرن. سامسونگ پردازنده‌هایی متناسب با نرم‌افزار هر گوشی تولید می‌کنه که باعث می‌شه هماهنگی سخت‌افزار و نرم‌افزار در بهترین حالت ممکن باشه.

ازنظر نرم‌افزاری نیز سامسونگ از رابط کاربری کاربرپسند و بسیار جذابی استفاده می‌کنه که باعث می‌شه حتی افرادی که تجربه‌ای در زمینه کار با این گوشی نداشتن، به‌سرعت و سادگی به اون تسلط بشن. باید بگم که هماهنگی نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی‌های سامسونگ باعث شده که این گوشی خیلی روان عمل کنه.

گوشی سامسونگ راحت تعمیر می‌شه

خیلی مهمه که گوشی‌ای که ازش استفاده می کنین، به راحتی تعمیر بشه و قطعاتش تو بازار زیاد باشه. به هر حال امکان خرابی موبایل یا آسیب دیدگی اون همیشه وجود داره. تعمیر گوشی سامسونگ به دلیل در دسترس بودن قطعات اورجینال اون و ساختار حرفه ای که داره، کار چندان پیچیده و پر دردسری نیست.

خدمات پس از فروش گوشی های سامسونگ

سامسونگ علاوه بر کیفیت خوب و خرابی کمش ، خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه می‌ده. 6 ماه گارانتی برای باتری، شارژر و لوازم جانبی و یک سال ضمانت گوشی، توسط سامسونگ به شما ارائه می‌شه که باعث می‌شه خیال راحت به خرید بپردازین.

برند سامسونگ، تنوع در همه‌چی

چند سالیه، سامسونگ گوشی‌های متنوعی رو در دسته گوشی‌های پایین‌رده، میان‌رده و بالارده تولید و روانه بازار می‌کنه. این امر دلیل می‌شه تا شما با هر سلیقه و نیازی که دارین بتونین محصول موردنظر خودتون رو بین گوشی‌های سامسونگ پیدا کنین.

یکی دیگه از مزایای سامسونگ، تنوع در قیمت اون هستش. تنوع قیمت باعث می‌شه که شما بتونین با هر بودجه‌ای که دارین گوشی مناسب خودتون رو انتخاب کنین.

راحت گوشی سامسونگت رو بفروش

شاید از گوشی‌تون خسته شدین یا به هر دلیلی می‌خواین گوشی‌تون رو عوض کنین. اگه بگم سامسونگ مرگ نداره و از کاربری به کاربر دیگه دست به دست می‌شه اغراق نکردم.

فروش سامسونگ معمولاً با افت قیمت کمی همراه هستش. به همین دلیل این برند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای افرادیه که در بازه‌های زمانی مختلف گوشی‌شون رو عوض می‌کنن و تمایل به خرید گوشی‌های جدیدتری دارن.

!!!یادتون باشه اول قیمت گوشی آکبند خودتون رو ببینین و بعد اقدام به هر کاری کنین!!!

قابلیت های جدید و البته کاربردی گوشی موبایل سامسونگ

همه برندهای موبایل، یک سری ویژگی ها و قابلیت‌های جدید به محصولات جدیدشون اضافه می‌کنن. اما بعضا این ویژگی‌ها کاربرد زیادی ندارن و حتی گاها از اون‌ها هیچ استفاده‌ای نمی‌شه. سامسونگ اما رویکرد متفاوتی داره. همیشه قابلیت‌های جدید موبایل سامسونگ کاربردی هستن و به نوعی، زحمت کاربرا رو برای دسترسی به بخش‌های مختلف و خیلی از کارهای دیگه کم کردن.

برند معتبر سامسونگ

سامسونگ طی سال‌ها فعالیت خودش در زمینه‌های مختلف ، تونسته به جامعه مشتریا اثبات کنه که حرفی برای گفتن داره و امروز می‌بینیم که خیلی از مردم با توجه به وجود گوشی‌ها و لوازم ارزون‌تر از سامسونگ بازهم به سراغ سامسونگ میان، چون بهش اعتماد پیدا کردن.

نمایشگر تاثیرگذار موبایل Samsung

سامسونگ نمایشگر فوق‌العاده‌ای داره که باعث می‌شه شما تصاویر و فیلم‌ها رو با کیفیت بالایی ببینین. استفاده از نمایشگر آمولد و AMOLED  SUPERدر گوشی‌های سامسونگ باعث می‌شه که رنگ‌ها خیلی طبیعی به شما نشون داده بشن. در صفحه‌نمایش AMOLED ، برای نمایش رنگ سیاه از خاموش کردن پیکسل‌ها استفاده می‌شه که این امر موجب کنتراست بالای تصاویر، مخصوصا موقع اجرای بازی می‌شه. در صفحه‌نمایش AMOLED ، موقع خاموش شدن پیکسل‌ها مقدار ناچیزی نور وجود داره؛ اما در صفحه‌نمایش SUPER AMOLED پیکسل به‌طور کامل خاموش می‌شه که این امر باعث عمق رنگ سیاه می‌شه.

جالبه بدونین که تکنولوژی آمولد و سوپر آمولد توسط سامسونگ ارائه‌ شده. به همین دلیل بهترین گوشی‌هایی که صفحه‌نمایش آمولد و سوپر آمولد دارن از برند سامسونگ هستن. سامسونگ در جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار خودش از تکنولوژی Dynamic Amoled استفاده کرده که در اون شاهد افزایش بی‌نظیر کیفیت تصاویر و درخشش رنگ‌ها هستیم.

نمایندگی‌های سامسونگ

این برند کلی نمایندگی‌ معتبر در ایران داره که امکانات مختلفی رو در اختیار شما قرار می‌دن؛ خرید اقساطی سامسونگ ازجمله امکاناتیه که نمایندگی رسمی سامسونگ در اختیار شما قرار می‌ده. امکان تهیه لوازم جانی مثل شارژ 25 وات سامسونگ یا شارژر 15 وات سامسونگ، هندزفری سامسونگ و باتری سامسونگ از نمایندگی رسمی سامسونگ امکان پذیره؛ همچنین شما می‌تونین از طریق نمایندگی برای اطلاع از قیمت شارژر سامسونگ و قیمت لوازم جانبی دیگه سامسونگ اقدام کنین.

طراحی اصولی گوشی های موبایل سامسونگ

سامسونگ برای طراحی گوشی‌هاش خیلی وقت می‌ذاره و به قول خودش 5 تا اصل رو در طراحی رعایت می‌کنه:

طراحی ساده‌ست.

رابط کاربری One UI به پیچیدگی سادگی می‌بخشه.

طراحی توانمندسازی شدست.

بهترین طراحی می‌تونه روحیه خلاقانه در افراد رو زنده کنه و به اون‌ها در ساخت چیزهای خلاقانه آزادی ببخشه.

طراحی قابل دسترسه.

سامسونگ به دقت به نظرات افراد همه سنین، زمینه‌ها و توانایی‌های متفاوت گوش می‌ده و با اون‌ها همکاری می‌کنه.

طراحی پایداره.

طراحان و مهندسان سامسونگ برای بهینه‌سازی انرژی و حفظ محیط زیست طراحی می‌کنن، ولی حتی فراتر از اون، از لجستیک رزرو برای اوردن بسته‌بندی و ساخت مواد برای سامسونگ استفاده می‌کنن. این به معنی ضایعات کمتر و ردپای کربنی کمتره.

اگه قصد خرید یک گوشی از سامسونگ رو دارین و جای مطمئن و قابل اعتمادی رو سراغ ندارین که خیال‌تون از اصل بودن و خدمات پس از فروشش راحت باشه، من براتون یک پیشنهاد مناسب دارم که خیال‌تون رو از هر لحاظ راحت می‌کنه. 

ایسل با ده سال سابقه فروش اینجاست تا شما رو در خرید کامل‌تون همراهی کنه. با سر زدن به سایت ایسل می‌تونین  از خدمات کاملش بهره‌مند شین.

من این مقاله رو از روی مطلب بهترین گوشی سامسونگ از ایسل نوشتم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو