سوال هوش باورناپذیر: حرف کی رو باید باور کرد؟!

منبع: گفتنی

4

1401/9/20

23:58


سوال هوش باورناپذیر: وب سایت گفتنی هر روز سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در بخش سرگرمی ارائه می دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می کند. بخش سرگرمی گفتنی این بار با یک هوش تصویری جذاب در خدمت شماست. فرصت را از دست ندهید!   سوال هوش باورناپذیر:   یکی از کارکنان یک هتل مشهور به سرقت و دزی …

سوال هوش باورناپذیر: حرف کی رو باید باور کرد؟!

سوال هوش باورناپذیر: وب سایت گفتنی هر روز سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در بخش سرگرمی ارائه می دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می کند.

بخش سرگرمی گفتنی این بار با یک هوش تصویری جذاب در خدمت شماست. فرصت را از دست ندهید!

 

سوال هوش باورناپذیر:

 

یکی از کارکنان یک هتل مشهور به سرقت و دزی محکوم شد. زنی که در یکی از سوئیت های این هتل ساکن بود گفت که پیشخدمت هتل در حین تمیز کردن اتاقش، گردنبند او را دزدیده است. پلیس برای پیگیری این جریان اعزام شد. با توجه به شواهد موجود در عکس، فکر می کنید حرف چه کسی را باید باور کرد؟

7 ثانیه زمان دارید تا صحت و سقم ماجرا را تشخیص دهید و لقب تیزترین و دقیق ترین آدم را بگیرید!

سوال هوش باورناپذیر: حرف کی رو باید باور کرد؟!

سوال هوش باورناپذیر

.

.

سوال هوش باورناپذیر:

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

.

جواب سوال هوش باورناپذیر

زن، گردنبند را در موهایش جاساز کرده و دارد به دروغ دختر را متهم می کند. زبان بدن او تهاجمی و غیر محترمانه است. دختر ناراحت و مغموم ست و نمی داند چطور این ماجرا را اثبات کند. کسی نمی داند چرا زن او را به این دزدی متهم کرده. شاید می خواسته با بهانه ای او را دک کند یا هر مسئله دیگری اما همانطور که در تصویر می بینیم دختر بی گناه است.

جواب سوال هوش باورناپذیر

چرا سوالات هوش تصویری عالی هستند؟

سوال هوش باورناپذیر: بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

تست های جالب دیگر که باید حتمن ببینید:

آزمون هوش گیج کننده: فردی که قاتل است را در تصویر بیابید!

یک از زن ها دروغ می گوید به نظر شما کدوم یکی می تونه یه تبهکار باشه؟

تست بینایی خرس قطبی: شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا خرس قطبی را در تصویر پیدا کنید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو