بیماری شهرام ناظری خواننده چیست بیماری او مشخص شد +عکس

منبع: شبونه

6

1401/9/21

22:34


بیماری شهرام ناظری به بیمار قلبی مبتلا است و مدتیست که با این بیماری دست و پنجه نرم میکند این خواننده سنتی خوان کشورمان در چند ماه اخیر درگیری بیماری قلبی شده است و در بیمارستان بستری میباشد. بیماری شهرام ناظری خواننده بیماری شهرام ناظری نارسایی قلبی است شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی به دلیل …

بیماری شهرام ناظری به بیمار قلبی مبتلا است و مدتیست که با این بیماری دست و پنجه نرم میکند این خواننده سنتی خوان کشورمان در چند ماه اخیر درگیری بیماری قلبی شده است و در بیمارستان بستری میباشد.

بیماری شهرام ناظری خواننده چیست بیماری او مشخص شد +عکس

بیماری شهرام ناظری خواننده

بیماری شهرام ناظری نارسایی قلبی است

شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.

کمتر کسی است که در ایران عاشق موسیقی سنتی باشد که نام معروف شهرام ناظری را نشنیده باشد. او از مطرح ترین خوانندگان، نوازندگان و آهنگسازان ایران و حتی جهان است و از محبوبیت بین المللی برخوردار است.

بیشتر آثار ناظری الهام گرفته از اشعار مولانا است و تاکنون بیش از چهل آلبوم موسیقی منتشر کرده است. شهرت اولیه سلطان موسیقی به روزهایی برمی گردد که او و یکی دیگر از اسطوره های ایرانی، محمدرضا شجریان، اولین آلبوم مشترک خود را درباره میهن پرستی و آزادی در مرکز فرهنگی هنری چاووش منتشر کردند.

بیماری شهرام ناظری خواننده چیست بیماری او مشخص شد +عکس

درباره شهرام ناظری

شهرام ناظری در سال 1329 در کرمانشاه در خانواده ای اهل قلم، فرهنگ دوست و موسیقی دوست به دنیا آمد.
از همان دوران کودکی، مانند اکثر خوانندگانی که صدای خوبشان در خانواده به ارث رسیده است، صدای خوب را از پدر و مادرش به ارث برد و پدرش که صدایی لطیف داشت، از سبک باستانی و خوانندگان آن دیار به ویژه خواننده بزرگ بهره برد. شیخ داودی. پسرش را تربیت کرد. سرپرست این خانواده استاد حاجی خان ناظری (پرویز خان پورناظری) بود که بیشتر نوازندگان کرمانشاه را با موسیقی اصیل ایرانی تدریس می کرد و از شاگردان درویش خان و کلنل وزیری بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو