صداو‌سیما؛ قهر مزدک، حمله به شاملو، مساله جاست فرند

منبع: برترین ها

194

1398/5/3

12:14


صداوسیما در طی هفته اخیر با حاشیه‌های زیادی روبرو شد. از مهاجرت مزدک میرزایی به انگلیس تا مستند ضد شاملو.

برترین‌ها: صداوسیما در طی هفته اخیر با حاشیه‌های زیادی روبرو شد. از مهاجرت مزدک میرزایی به انگلیس تا مستند ضد شاملو.

بد و بیراه تلویزیون به شاملو در سالمرگ شاعر

شبکۀ سوم سیما در اقدامی بی‌سابقه، دیشب مستندی علیه شاملو پخش کرد که باعث شد حسین لامعی، تهیه کننده و کارگردان این مستند نسبت به آن واکنش نشان دهد. او نوشت: 

گاف های تلویزیون

«من حسین لامعی، تهیه‌کننده و کارگردان مستند «قِدّیس»، این متن را از سر خشم می‌نویسم. مستند «قِدّیس»، در شرایطی از شبکه‌ ۳ سیما پخش شد که هیچ گونه شباهت با مستندی که من ساختم نداشت. «قِدّیس» بنده، ۷۳ دقیقه بود اما مستندِ پخش شده، ۵۰ دقیقه است! حدود ۲۳ دقیقه‌اش را سانسور که نه، سلاخی کرده‌اند. قلع و قمع کرده‌اند. نابود کرده‌اند».

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

گاف های تلویزیون

مهاجرت مزدک به انگلیس با آرشیو صداوسیما

گاف های تلویزیون

حاشیه دیگر تلویزیون، مهاجرت بی سر و صدای مزدک میرزایی همراه با آرشیو صدا و سیما به انگلیس بود. در دورانی که محبوبیت تلویزیون با کنار گذاشتن عادل فردوسی‌پور به شدت کاهش یافته، خبر مهاجرت مزدک نیز ضربه‌ای دیگر به محبوبیت صداوسیما وارد کرد.

جاست فرند مخصوص پسرها است!

یکی دیگر از اتفاقات حاشیه ای که در این هفته در صداوسیما رخ داد، حرف‌های یک روانپزشک در برنامه شبکه دو بود. این کارشناس گفته: «جاست فرند براي دخترها را به رسميت نميشناسيم، جاست فرند مخصوص پسرها است». از این قبیل اظهار نظر ها در تلویزیون قبلا زیاد اتفاق افتاده، اما نکته قابل توجه این است که گویا تذکری بابت اینگونه حرف های حاشیه‌ساز به برنامه‌سازان داده نمی شود.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

گاف های تلویزیون

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو