معرفی بازیگران سریال تمام رخ که هنوز ازدواج نکرده اند+عکس

معرفی بازیگران سریال تمام رخ که هنوز ازدواج نکرده اند+عکس


منبع: آکا

9

1401/10/17

18:49


سریال تمام رخ سریال جدید و پرطرفدار این روزهاست که از شبکه 3 سیما پخش می شود. در این قسمت با بازیگران مجرد سریال تمام رخ آشنا می شوید.

در سریال تمام رخ بازیگران مشهور زیادی چون  رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن، ستایش شیدا و وحید نفر ایفای نقش نموده اند، در بین بازیگران سریال تمام رخ، هنرمندانی وجود دارند که زندگی مجردی را به زندگی مشترک ترجیح داده و ازدواج نکرده اند. در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آکا به معرفی بازیگران مجرد سریال تمام رخ می پردازیم.

آرش آصفی

آرش آصفی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سال 1357 متولد شد و یک برادر به نام محمدرضا دارد. اطلاعاتی از همسر و ازدواج او در دسترس نیست و گویا این بازیگر مجرد می باشد. او در آثاری چون تمام رخ، رستاخیز، مدینه، خانه امن، سرجوخه، مواجهه، گیتی همسر علیرضا و... ایفای نقش کرده است.

بازیگران سریال تمام رخ [بیوگرافی + عکس] - تکراتو

آرش آصفی/ عکس از شیوا خدابخش

نگین صدق گویا

نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 8 اسفند 1349 در تهران است. او خواهر شیرین بیناست و دلیل تفاوت فامیلی دو خواهر این است که شیرین بینا نام فامیلی همسرش را برای خود برگزیده است.نگین صدق گویا، زندگی مجردی را به زندگی مشترک ترجیح داده و همچنان از انتخابی که کرده راضی است. او در آثاری چون تمام رخ، از سرنوشت، به کجا چنین شتابان،ابراهیم خلیل الله، دعوت، آتش سرد، خواستگار محترم، ساعت صفر و... ایفای نقش نموده است.

نگین صدق گویا بازیگر نقش فریبا در سریال تمام رخ/ عکس از پیام شادپور

معصومه بافنده

معصومه بافنده بازیگر سینما و تلویزیون متولد 31 شهریورماه سال 1358 و اهل تهران است. از زندگی شخصی، ازدواج و همسر معصومه بافنده اطلاعاتی در دست نیست، او کار خود را در سینما با کیانوش عیاری آغاز کرد و در کنار شهاب حسینی به بازی پرداخت. بافنده با سریالهایی چون آقای مدیر، خانه ی پدری،ساختمان 85 و زخم شناخته می شود و به تازگی در سریال تمام رخ ایفای نقش نموده است.

معصومه بافنده

معصومه بافنده/ عکس از امیر سهیلی پور

سویتلانا سوپیلنیاک

سویتلانا سوپیلنیاک متولد دهه 70 در اوکراین می باشد و در رشته زبان فارسی تحصیلاتش را به اتمام رسانده و به زبان فارسی تسلط کامل دارد. از زندگی شخصی سویتلانا سوپیلنیاک خبری در دست نیست. او فعالیت حرفه ای خود را با فیلم ماهور به کارگردانی مجید نیامراد و تهیه کنندگی اصغر پورها جریان آغاز کرده و با بازی در سریال سرجوخه در نقش فلور به شهرت رسید و در سریال تمام رخ نیز بازی کرده است.

سویتلانا سوپیلنیاک

سویتلانا سوپیلنیاک بازیگر خارجی در سریال تمام رخ/ عکس از امیرحسین طاهری پور

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی بازیگر و منشی صحنه سابق متولد 20 آذر 1365 در تهران است. او کوچکترین فرزند خانواده می باشد و دو خواهر بزرگتر از خود داشته و پدرش را تنها مرد زندگی می داند وهنوز ازدواج نکرده و مجرد است. شیدا یوسفی در آثاری چون تمام رخ، بچه مهندس، ممنوعه، نون خ، کامیون، ناچاری، سلام آقای مدیر و... بازی کرده است.

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی بازیگر نقش فرناز در سریال تمام رخ/ عکس از رضا محمدی صدر

سپیده مرادپور

سپیده مرادپور بازیگر تلویزیون و سینما متولد 26 تیر 1366 در تهران است. او ازدواج نکرده و مجرد است، از نمونه آثار وی می‌توان به بی وزنی، ملاقات با جادوگر، ایکس لارج، دشمن زن، سریال قهر و آشتی، تله فیلم زندگی شرافتمندانه و... اشاره کرد.

سپیده مرادپور

سپیده مرادپور/ عکس از سروش منوچهری

مانی رحمانی

مانی رحمانی با نام اصلی محمود رحمانی، متولد 12 ادریبهشت 1383 در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او یک برادر به نام مسیح دارد و ازدواج نکرده و در حال تحصیل و ورزشکار رشته های اسکیت و ژیمناستیک می باشد.

مانی رحمانی در آثاری چون تمام رخ، بچه مهندس، نفس گرم، خانه ای در خیابان چهل و یکم، ستایش، آوای باران، زیر لب بشمار و... بازی کرده و یک تجربه خارج از کشور نیز دارد، او در سریال باب المراد در نقش نوجوانی امام جواد (ع) که ساخته کشور لبنان می باشد؛ بازی کرده و در شبکه پویا نیز اجرای برنامه ورجه وورجه را برعهده داشته است.

مانی رحمانی

ماندانا نصرتی

ماندانا نصرتی بازیگر کشورمان متولد 1362 در تهران است که تجربه اجرا را نیز دارد، او ازدواج نکرده و مجرد است، خانم نصرتی با بازی در سریال تا غروب فعالیت خود در عرصه بازیگری را شروع کرد و تا کنون در آثاری چون تمام رخ، مرد هزارچهره، ساعت شنی، دختری به نام آهو، چه کسی به سرهنگ شلیک کرد؟، یادآوری، آسمان من و... بازی کرده است.

ماندانا نصرتی

 
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو