ژاکان سریال سقوط کیست؟ + [از بیوگرافی تا حواشی و جزئیات سریال]

منبع: فیگار

4

1401/10/18

08:17


ژاکان سریال سقوط را کدام بازیگر ایفا کرده است؟ بیوگرافی سجاد بابایی که وی را از سریال خسوف محصول نماوا به خاطر می‌آورید، در ادامه مطالعه نمایید.

ژاکان سریال سقوط کیست؟ + [از بیوگرافی تا حواشی و جزئیات سریال]

ژاکان سریال سقوط را کدام بازیگر ایفا کرده است؟ بیوگرافی سجاد بابایی که وی را از سریال خسوف محصول نماوا به خاطر می‌آورید، در ادامه مطالعه نمایید.

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده اولین مینی سریال محصول شبکه نمایش خانگی فیلیمو و در ژانر جاسوسی و اکشن است. داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و به تبع آن فیلمبرداری در ایران و عراق صورت گرفته است. عمده سکانس‌های ایران در استان کردستان و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است.

آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است. این سریال روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کشیده است. در این سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌های پر هزینه جنگی و پر التهاب به نمایش درمی‌آید.

محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آثار سینمای دفاع مقدس که از آخرین ساخته سینمایی‌اش یعنی دسته دختران یک سال می‌گذرد با تهیه‌کنندگی این سریال تجربه حضور در نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد.

سریال سقوط اولین تجربه کارگردانی سجاد پهلوان زاده است. پهلوان‌زاده از دوستان و همکاران نزدیک محمدحسین مهدویان است که تجربه همکاری آن‌ها در پروژه‌های مختلف باعث شد این بار در سقوط سجاد در مقام کارگردان حاضر شود و محمدحسین در مقام مشاور او را همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 و 1400

ژاکان سریال سقوط کیست؟

در این پست خواهید خواند:

ژاکان سریال سقوط کیست؟

ژاکان سریال سقوط کیست؟

سریال سقوط حمید فرخ نژاد را به نمایش گذاشت؛ تیتری که جنجال زیر سوال بردن مجوز پخش سریال سقوط را در پی داشت. حمید فرخ نژاد در این سریال نقش یک مامور امنیتی را برعهده داشته است.

او گرچه در قسمت اول سریال حضور نداشت اما هم نامش به عنوان اولین بازیگر در تیتراژ درج شده و هم در تیزر پخش شده از سریال حضور داشت، بنابراین به نظر نمی‌ رسد نقش فرخ نژاد مشمول سانسور شده باشد.

سریال سقوط حمید فرخ نژاد پخش می شود

اما از حواشی سریال سقوط در رابطه با مجوز پخش و حضور حمید فرخ‌نژاد در آن که بگذریم، سوال مخاطبان در رابطه با بازیگر کاراکتر ژاکان است. این بازیگر کیست و چه نقشی را برعهده دارد؟

در خلاصه داستان سقوط آمده است:

پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایانش تاریکی است.

سجاد بابایی نقش ژاکان را در این سریال ایفا می‌کند. الناز ملک نیز در اولین حضور رسمی خود در سریال شبکه خانگی، نقش آیسان، کاراکتر اصلی سریال را ایفا می‌کند.

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر

سجاد بابایی متولد 19 اردیبهشت 1372 در تهران و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینماست که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه و سینما پیش رفت تا اینکه با سریال خانگی «خسوف» به شهرت رسید.

در سال 1395 با فیلم کوتاه «جنایات» به تهیه کنندگی مرتضی فرشباف جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد با فیلم سینمایی «سوزن آب» وارد کار سینمایی شد. بابایی در سال 1397 با فیلم «تومان» در جشنواره فجر حضور داشت که این فیلم در بخش سودای این فستیوال توانست برنده جایزه «بهترین فیلمبرداری» شود. سپس در فیلم «من، زهره» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیامک ابراهیمی حضور داشت.

در تیر ماه 1400 با سریال «زندگی زیباست» به کارگردانی قاسم جعفری وارد قاب تلویزیون شد در حالی که ساخت این مجموعه به دو سال پیش بازمیگشت. شهرت سجاد بابایی با اولین تجربه سریالی او با مجموعه «خسوف» شبکه خانگی نماوا در مهر سال 1400 شروع شد ، جایی که او در نقش «امیر» بازی می‌کرد.

بهترین فیلم ها و سریال های نماوا 1401 و  1400

سجاد بابایی در روزهای آخر فیلمبرداری «خسوف» در سال 1400 توانست در فیلم «مرد بازنده» به کارگردان محمدحسین مهدویان بازی کند. در این فیلم چهره هایی چون جواد عزتی در نقش یک سرهنگ ، رعنا آزادی ور ، آناهیتا درگاهی و مهدی زمین پرداز حضور دارند. اکنون نیز ژاکان سریال سقوط را سجاد بابایی ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو