دانلود بازی کراش ماشینی Crash Team Racing Nitro-Fueled برای کامپیوتر

دانلود بازی کراش ماشینی Crash Team Racing Nitro-Fueled برای کامپیوتر


منبع: پی سی دی

4

1401/10/19

21:40


بازی کامپیوتر کراش Crash Team Racing Nitro-Fueled یک بازی مسابقه ای کارتی است که در سال 2019 توسط Beenox توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی Crash Team Racing است که در ابتدا توسط Naughty Dog برای پلی استیشن در سال 1999 ساخته شد و بر روی بازیکنانی تمرکز دارد که از یکی از چندین شخصیت از سری Crash Bandicoot برای مقابله با مسابقات استفاده می کنند، که هر کدام شامل پاور آپ می شود.

کمک به مبارزه با مخالفان این بازی شامل محتوای اضافی از Crash Nitro Kart و Crash Tag Team Racing، به همراه تنظیمات بازی اصلی، از جمله سفارشی‌سازی کارت، دو تغییر حالت ماجراجویی، و یک فروشگاه درون‌بازی است.مانند بازی اصلی Crash Team Racing، Nitro-Fueled یک بازی مسابقه‌ای است که شخصیت‌هایی از سری Crash Bandicoot را به نمایش می‌گذارد. بازیکنان باید از موانع دوری کنند و مسیرهای مختلف را برای رسیدن به خط پایان حرکت کنند، از طریق قدرت لغزش و پرش برای به دست آوردن سرعت، بوست‌ها را انجام دهند و از قدرت‌های پراکنده در سراسر مسیر برای تقویت خود یا جلوگیری از حریفان استفاده کنند. این بازی از مسابقات سریع محلی و مدارهای جایزه بزرگ، حالت‌های نبرد چندگانه و چند نفره آنلاین پشتیبانی می‌کند، و همچنین دارای یک حالت ماجراجویی کامل با مناطق جدید، شخصیت‌ها و نبردهای رئیس است که با پیشرفت بازیکن باز می‌شوند.

کراش نیترو Nitro-Fueled شامل تمام محتوای بازی Crash Team Racing به همراه چندین ویژگی جدید است که در بازی اصلی وجود ندارد، از جمله چند نفره آنلاین و امکان انتخاب کارت های مختلف که توسط بازیکن قابل شخصی سازی است. حالت ماجراجویی نیز بهینه‌سازی شده است: علاوه بر اضافه شدن کات‌سین‌های سینمایی جدید، بازیکنان می‌توانند بین حالت‌های ماجراجویی «کلاسیک» و «نیترو سوخت» یکی را انتخاب کنند، حالت دومی که به بازیکنان اجازه می‌دهد شخصیت و کارت خود را در بین مسابقه‌ها تغییر دهند. به عنوان انتخاب بین سه سطح دشواری. حالت اضافی «Ring Rally» به عنوان بخشی از به‌روزرسانی پس از راه‌اندازی اضافه شد، که در آن بازیکنان باید از حلقه‌های یک مسیر عبور کنند تا تمدید زمان به دست آورند و از انقضای تایمر جلوگیری کنند. Nitro-Fueled همچنین مقدار قابل توجهی از محتوا را از کراش نیترو کارت، از جمله همه شخصیت‌ها، مسیرهای مسابقه، میدان‌های نبرد، کارت‌ها و حالت‌های نبرد اضافه می‌کند. شخصیت‌های اضافی، کارت‌ها و پوسته‌های شخصیت از Crash Tag Team Racing نیز گنجانده شده‌اند. این و سایر محتوای جدید از طریق Pit Stop در دسترس است، یک فروشگاه درون بازی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از سکه‌های Wumpa که از طریق گیم‌پلی به دست می‌آیند یا از طریق ریزتراکنش‌ها به دست می‌آیند، موارد بازگشایی را خریداری کنند.

کراش نیترو Nitro-Fueled دارای رویدادهای Grand Prix با زمان محدود بود که هر ماه پس از عرضه بازی برگزار می شد. هر رویداد با یک به روز رسانی رایگان همراه بود که یک مسیر مسابقه جدید به بازی اضافه می کرد. بازیکنان می توانند در چالش های ویژه در این مسیرهای جدید در طول دوره رویداد برای کسب امتیاز نیترو رقابت کنند. با به دست آوردن تعداد معینی امتیاز، آنها می توانند قفل شخصیت ها، کارت ها و موارد سفارشی سازی جدید را باز کنند. اگر بازیکنان نمی توانستند امتیاز کافی را قبل از پایان رویداد به دست آورند، محتوا برای خرید در پیت استاپ سه ماه پس از پایان رویداد در دسترس قرار می گرفت. در مجموع هشت رویداد جایزه بزرگ بین جولای 2019 و مارس 2020 برگزار شد، اگرچه یک موج نهایی از محتوای جدید پس از پایان آنها منتشر شد.

دانلود

نیم بها

دانلود نسخه کرک شده فشرده DODI بازی کامپیوتر کراش ماشینی Crash Team Racing Nitro-Fueled | حجم: 10GB

– نسخه شبیه سازی شده Nintendo Switch

– توجه: جهت اجرای این بازی نیاز به گیمپد دارید!

#حجمسرور پی سی دی
12GBDOWNLOAD
22GBDOWNLOAD
32GBDOWNLOAD
42GBDOWNLOAD
51.92GBDOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com
تصاویر
راهنمای نصب

آموزش نصب بازی کراش ماشینی کامپیوتر :

1. پس از دانلود تمامی فایل ها آنها را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. شبیه ساز YUZO با با اجرای فایل yuzo.exe در پوشه YUZO Early Access به صورت Run as Administrator اجرا کنید
3. گیمپد خود را به کامپیوتر وصل کنید تا شناسایی شود
4. فایل Crash team racing nitro-fueled V1.0.15 Incl. 7 Dlcs.xci را داخل شبیه ساز YUZO بکشید (Drag & Drop) تا اجرا شود.
 
 
توجه: جهت اجرای صحیح بازی باید حتماً جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیک خود را نصب نمایید:
 
 

خطا های متداول بازی ها:

  • خطای openall32 یا openal32.dll : باید نرم افزار OpenAl را نصب نمایید.
  • خطای d3dx9 یا D3dx.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای Original disk not found : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب، کرک کنید.
  • خطای xlive.dll : باید نرم افزار Games for Windows LIVE را نصب نمایید.
  • خطای msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll یا vcredist_x64 : باید نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime را نصب نمایید.
  • خطای api-ms-win-crt-filesystem-I1-1-0.dII : باید Universal C Runtime برای Windows 10 و سایر ویندوز ها نصب نمایید.
  • خطای framework یا Fatal Error : باید نرم افزار Microsoft .NET Framework را نصب نمایید.
  • عدم Save شدن بازی : باید نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE نصب نمایید .
  • خطای OpenGL : باید درایور گرافیک را آپدیت یا نصب نمایید .
  • خطای steam_api.dll : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک نمایید.
  • خطای Isdone.dll و Unarc.dll و IsArcExtract : جهت رفع این خطا ها این مطلب را مطالعه کنید
 
توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
سیستم

سیستم مورد نیاز بازی کراش ماشینی :

 
 
اطلاعات
شرکت توسعه دهنده: Beenox
شرکت انتشار دهنده: Activision
ژانر: مسابقه ای
تاریخ انتشار بازی: 21/06/2019
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 6 سال به بالا
تریلر
گیمپلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو