تست بینایی قورباغه: اگر قورباغه ای را در این تصویر دیدید، چشم شاهین دارید!

منبع: گفتنی

6

1401/10/20

00:33


تست بینایی قورباغه به درک بصری تصاویر مربوط می شود که اغلب گمراه کننده هستند. توهمات نوری اغلب اوقات می توانند گمراه کننده باشند. اگر قورباغه ای را در این تصویر دیدید، چشم شاهین دارید!

تست بینایی قورباغه: اگر قورباغه ای را در این تصویر دیدید، چشم شاهین دارید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا میزان تیزبینی خود را به اثبات برسانید!

بخش سرگرمی مجله گفتنی یک تست بینایی درخشان را برای شما آماده کرده است. این بار در تصویر زیر باید متوجه شوید که قورباغه در کجا پنهان شده است. فکر می کنید چشم شاهین دارید؟ پاسخ تست بینایی قورباغه در انتهای صفحه مشخص شده است.

تست بینایی قورباغه به درک بصری تصاویر مربوط می شود که اغلب گمراه کننده هستند. توهمات نوری اغلب اوقات می توانند گمراه کننده باشند.

محققان ادعا می کنند که توهمات فیزیولوژیکی وجود دارند که به طور طبیعی رخ می دهند، اما همچنین توهمات شناختی وجود دارند که می توانند با ترفندهای بصری آزمایش شوند. بنابراین، می توان نحوه عملکرد سیستم های ادراک انسان را یاد گرفت.

حتما ببینید: عجیب ترین تمرینات راهبان معبد شائولین که همه را به مرز سکته می رساند!

تصویر تست بینایی قورباغه

تست بینایی قورباغه

اگر توجه خود را افزایش داده باشید، مطمئناً قورباغه را پیدا خواهید کرد، اگر نتوانسته اید تمرکز کنید، مکان پنهان شدن قورباغه در پایین صفحه نشان داده شده است.

.

.

.

.

.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود. تست های بینایی همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی قورباغه

پاسخ تست بینایی قورباغه

خب ایا توانستید تست بینایی قورباغه را خیلی سریع حل کنید؟

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

تست بینایی قورباغه : انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

خطای دید چیست؟

تست بینایی قورباغه: خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تست بینایی قورباغه به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

مطالب جالب دیگر که حتما ببینید:

کراتینه طبیعی مو در خانه بدون هزینه و آسان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو