اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه ویژه نوروز 1402 برگزار شد

منبع: همگردی

4

1401/10/21

15:32


میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه ویژه نوروز 1402 برگزار شد.

کتابی، معاون برنامه ریزی فرمانداری بانه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه ویژه نوروز 1402 که با حضور سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه و نمایندگان دیگر ادارت عضو ستاد برگزار شد، بر لزوم خدمات دهی مناسب به گردشگران نوروزی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید در ایام نوروز برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان و گردشگران برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا با مشکل مواجه نشویم.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه ویژه نوروز 1402 در قالب 10 کمیته فعالیت خواهد داشت، اظهار کرد: هر یک از کمیته های این ستاد باید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و زمینه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران را در ایام نوروز فراهم کنند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری بانه افزود: شایسته است اعضای این ستاد از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای سفرهای نوروزی را انجام دهند تا شاهد رضایتمندی حداکثری گردشگران باشیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه هم در این جلسه گفت: ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه ها، قابلیت ها و توانمندی های این شهرستان است.

محمد حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بانه یکی از مقاصد گردشگران در سفر های نوروزی به استان کردستان است، ضرورت دارد با همکاری دستگاه های اجرایی برنامه ریزی منسجم برای استقبال و خدمات دهی شایسته به گردشگران داخلی و خارجی صورت گیرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه یادآور شد: امیدواریم با تعامل و همکاری تمامی اعضای ستاد، میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه ویژه نوروز 1402 برگزار شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو