هر آنچه از فیلم You People باید بدانید

منبع: فوت و فن

5

1401/10/22

10:04


کنیا باریس توانسته خودش را به عنوان فردی بااستعداد و توانمند در دنیای فیلم و سریال به مخاطبان بشناساند. او بیشتر به عنوان خالق سریال Black-ish شناخته می‌شود که دو نسخه فرعی Grown-ish و Mixed-ish نیز بر اساس آن ساخته شده است.

هر آنچه از فیلم You People باید بدانید

کنیا باریس توانسته خودش را به عنوان فردی بااستعداد و توانمند در دنیای فیلم و سریال به مخاطبان بشناساند. او بیشتر به عنوان خالق سریال Black-ish شناخته می‌شود که دو نسخه فرعی Grown-ish و Mixed-ish نیز بر اساس آن ساخته شده است. تقریبا تمام آثار ساخته شده توسط وی مربوط به تجربیات افراد آفریقایی آمریکایی است که به شکلی کمدی روایت شده‌اند.

او علاوه بر دنیای سریال، نویسنده فیلم‌نامه چندین فیلم سینمایی نیز بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم سفر به آمریکا ۲ (Coming 2 America) و فیلم شفت (Shaft) اشاره کرد. با این حال، او به عنوان فیلم سینمایی جدید خودش به سراغ ساخت فیلم شما مردم (You People) رفته که اولین تجربه کارگردانی وی را رقم خواهد زد. در ادامه همراه با ما باشید تا با این فیلم تازه آشنا شوید.

داستان فیلم You People

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «شما مردم» توسط سرویس آنلاین نتفلیکس به شرح زیر است:

«فیلم «شما مردم» داستان زوجی با بازی جونا هیل و لورن لاندن را روایت می‌کند که عاشق یکدیگر شده‌اند. با این حال، متوجه می‌شوند که انتظارات اجتماعی و همچنین تفاوت نسل بین آن‌ها و خانواده‌هایشان، مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد کرده است. از سوی دیگر، تفاوت فرنگ‌های آن‌ها نیز یکی دیگر از موانع سر راه آن‌ها به شمار می‌رود که باید بر آن غلبه کنند.»

بازیگران فیلم You People

سازندگان فیلم «شما مردم» بازیگران برجسته و بااستعدادی را برای حضور در این اثر به خدمت گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به جونا هیل اشاره کرد. این بازیگر که بیشتر برای نقش‌آفرینی در آثاری کمدی همچون فیلم خیلی بد (Superbad) و فیلم خیابان جامپ شماره ۲۱ (21 Jump Street) شناخته می‌شود، قرار است در فیلم کمدی دیگری نقش‌آفرینی کند، این در حالی است که این بازیگر در سال‌های اخیر سعی کرده از ژانر کمدی فاصله بگیرد تا بتواند توانایی‌هایش در ژانرهای دیگر را نیز به نمایش بگذارد. او علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم «شما مردم»، یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان آن است و از استعداد خودش در پشت دوربین نیز استفاده کرده است.

در کنار او، لورن لاندن نیز نقش‌آفرینی می‌کند. نقش پدر و مادر او را نیز ادی مورفی و نیا لانگ به تصویر می‌کشند. نیا لانگ بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال بهترین مرد (The Best Man) شناخته می‌شود. نقش پدر و مادر شخصیت جونا هیل را نیز جولیا دریوفوس و دیوید دوچونی بازی می‌کنند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «شما مردم» نقش‌آفرینی کرده‌اند نیز می‌توان به آندریا سویج، ریا پرلمن، الیوت گولد، مولی گوردون، برایان گرینبرگ، لا لا آنتونی، اندرو شولز، مایک اپس، تراویس بنت، سم جی، یانگ میامی، خدیجه حق، جردن فرستمن، وینی هولزمن، ریچارد بنجامین، دین کول و فلیپه اسپارزا اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم You People

فیلم «شما مردم» اثری تازه از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱) روی این سرویس عرضه شود و فعلا مشخص نیست که آیا روی پرده سینماها اکران خواهد شد یا خیر.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو