فیلم کامل سخنان رهبر انقلاب در مورد افرادی که پناهنده شده اند

منبع: شبونه

4

1401/10/22

19:44


سخنان و واکنش رهبر انقلاب درباره افرادی که پناهنده شده اند رهبر انقلاب در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) سخنرانی ایراد کرد که بخشی از صحبت های خود به مسئله پناهنده شدن برخی از افراد پرداخت  که در ویدیو زیر مشاهده میکنید. فیلم کامل سخنان رهبر انقلاب در مورد پناهنده شدن برخی از افراد https://video.shaboneh.com/news/rahbar.mp4 …

سخنان و واکنش رهبر انقلاب درباره افرادی که پناهنده شده اند رهبر انقلاب در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) سخنرانی ایراد کرد که بخشی از صحبت های خود به مسئله پناهنده شدن برخی از افراد پرداخت  که در ویدیو زیر مشاهده میکنید.

فیلم کامل سخنان رهبر انقلاب در مورد پناهنده شدن برخی از افراد

رهبر انقلاب درباره این افراد گفتند که بیگانگان فکر کردند با جذب برخی از افراد به عنوان پناهنده و لجن پراکنی انها درباره ایران میتواننده جوانان ما را ناامید کنند که بعد فهمیدند اشتباه کردند.

رهبر انقلاب در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س) در بین برخی از مداحان و شاعران اهل بیت صحبت کردند.

همچنین ببینید:

⚡️فیلم سخنرانی رهبر انقلاب درباره اغتشاشات آبان 1401

لازم به ذکر است در حوادث و ناارامی های اخیر برخی بازیگران و چهره های معروف به خارج از کشور مهاجرت کردند و در رسانه های بیگانه از جمله شبکه ایران اینترنشنال و من و تو درباره ایران و وضعیت جامعه اظهاراتی کردند.

فیلم کامل سخنان رهبر انقلاب در مورد افرادی که پناهنده شده اند

چهره هایی همچون برزو ارجمند ، احسان کرمی ، مزدک میرزایی و سایر چهره های سرشناس دیگر در چند سال اخیر به خارج از کشور مهاجرت کرده اند و درباره وضعیت سیاسی موضع گیری کردند.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: در این قضایای اخیر نقشه‌ دشمن، نقشه‌ جامعی بود، محاسبه‌ دشمن محاسبه‌ غلطی بود. نقشه‌ دشمن نقص نداشت، منتها محاسبه‌ دشمن برای پیاده کردن این نقشه محاسبه‌ غلطی بود. به گزارش ایسنا، در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت، مداحی را هنری ترکیبی برای انتقال معارف و احساسات و نقش‌آفرینی در معرکه‌های حساس کشور دانستند و علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند و تأکید کردند: راه مأیوس کردن بدخواهان از دشمنی، قوی شدن ایران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو