دانلود تریلر و گیمپلی بازی Hogwarts Legacy برای کامپیوتر

دانلود تریلر و گیمپلی بازی Hogwarts Legacy برای کامپیوتر


منبع: پی سی دی

6

1401/10/22

22:54


 

بازی کامپیوتر میراث هاگوارتز Hogwarts Legacy یک بازی اکشن نقش آفرینی آینده است که توسط Avalanche Software توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment تحت عنوان Portkey Games آن منتشر شده است. داستان بازی در دنیای جادویی، بر اساس رمان‌های هری پاتر و مجموعه فیلم‌هایی از جمله Fantastic Beasts می‌گذرد.

بازی میراث هاگوارتز یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در آن بازیکنان می توانند در کلاس های مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز شرکت کنند. مکان‌هایی از مجموعه دنیای جادوگران مانند جنگل ممنوعه، کوچه دیاگون و هاگزمید قابل کاوش خواهند بود. مناطق دیگری که هنوز به صورت بصری در رسانه های دیگر دیده نشده اند عبارتند از اتاق های مشترک هافلپاف و ریونکلا. با پیشرفت در بازی، فضای داخلی و بیرونی قلعه از نظر بصری تغییر می کند تا با فصول مطابقت داشته باشد.

در طول خلق شخصیت، بازیکن می تواند ظاهر، خانه و جنسیت خود را انتخاب کند. بازیکنان می‌توانند صدای شخصیت، نوع بدن خود را سفارشی کنند و لوازم جانبی مانند عینک را در خلق شخصیت اضافه کنند. پیشرفت سطح به بازیکن این امکان را می دهد که به جادوها، استعدادها و توانایی های مختلف دسترسی داشته باشد و آن ها را ارتقا دهد. از طریق چالش های درون بازی، شخصیت بازیکن امتیاز تجربه برای کسب سطوح کسب می کند. این چالش‌ها به شکل‌های مبارزه، کوئست، اکتشاف، صفحات راهنمای میدانی و اتاق مورد نیاز هستند. در حالی که نقاط خانه برای چهار خانه هاگوارتز نقشی در طرح بازی ایفا می کنند، اینها مکانیک گیم پلی تحت تأثیر اقدامات بازیکن نیستند. این بازی دارای عناصر سفارشی سازی محیطی خواهد بود. بازیکنان می‌توانند اتاق مورد نیاز را با بالا رفتن سطح بازی تغییر دهند.

شخصیت بازیکن یاد می‌گیرد که طلسم‌های جادویی مختلف بسازد، معجون دم کند و بر توانایی‌های رزمی مسلط شود. با پیشرفت بازیکنان، آنها می توانند سبک مبارزه ای خاص خود را توسعه دهند.[6] در حالی که حضور در کلاس‌ها مکانیک‌های گیم‌پلی را پیش می‌برد، چنین یادگیری‌های طلسم به خودی خود یک عنصر برنامه‌ریزی‌شده بازی نیستند. کلاس ها به عنوان بخشی از نقاط عطف توسعه طرح شرکت خواهند شد.[4] بازیکنان می‌توانند آیتم‌های مبارزه را از طریق تجارت یا کاردستی به دست آورند، که ممکن است برای آسیب رساندن به دشمنان یا اعمال علاقه‌مندان به بازیکن مورد استفاده قرار گیرد. بازیکنان می‌توانند حیوانات جادویی مختلف از جمله هیپوگریف‌ها و تسترال‌ها را اهلی کنند، از آنها مراقبت کنند و سوار شوند. اژدها، ترول‌ها، آکرومانتولاها، گرافورن‌ها، گوساله‌های ماه، فووپرها، زانوها و نیفلرها دیگر موجودات جادویی قابل تعامل هستند. از برخی موجودات می توان در جنگ استفاده کرد، مانند استفاده از ترنجبین برای بیهوش کردن دشمنان.

شخصیت های بازیکن قادر خواهند بود با شخصیت های غیربازیکن قابل تعامل دوستی برقرار کنند. همانطور که این روابط رشد می کنند، همکلاسی ها به همراهانی تبدیل می شوند که می توانند بازیکنان را در سفر همراهی کنند، توانایی های خود را گسترش دهند و گزینه های دیالوگ منحصر به فردی را در حین یادگیری داستان های بازیکنان ارائه دهند.

میراث هاگوارتز در دهه 1890 اتفاق می افتد و به دنبال دانش آموزی است که در سال پنجم در هاگوارتز شروع می کند. از آنجایی که بازیکن دیرتر از سایر دانش‌آموزان در مدرسه شروع می‌کند، یک راهنمای میدان جادوگران توسط وزارت سحر و جادو ارائه می‌شود. تکمیل بخش‌های این راهنما از طریق اکتشاف اطلاعات و نکات تجربی بیشتری را فراهم می‌کند.[4] شخصیت بازیکن، که کلید یک راز باستانی را در دست دارد که دنیای جادوگران را تهدید می کند، می تواند یک جادوی مرموز باستانی را دستکاری کند، و باید کمک کند که چرا این جادو فراموش شده به طور ناگهانی تجدید حیات کرده است. که به طور همزمان سعی در مهار آن دارند. بازیکن می‌تواند با شخصیت‌هایی که قبلاً در مجموعه دنیای جادوگران دیده شده‌اند، از جمله Nick Headless Nick، The Fat Lady و Peeves تعامل برقرار کند. شخصیت بازیکن با شخصیت‌های جدیدی مانند پروفسور Eleazar Fig آشنا می‌شود که نقش مربی را برای قهرمان داستان بازی می‌کند. آنتاگونیست هایی که در این بازی حضور دارند عبارتند از رانروک، رهبر شورش گوبلین و ویکتور روکوود، رهبر گروهی از جادوگران تاریک.

دانلود

نیم بها

تاریخ انتشار بازی کامپیوتر میراث هاگوارتز Hogwarts Legacy:

10 فوریه 2023

تصاویر
راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT بازی کامپیوتر XXX :

1. دقت داشته باشید طی مراحل نصب حتماً تمامی آنتی ویروس ها حتی Windows Defender را غیر فعال کنید تا بازی درست نصب شود!
2. پس از دانلود تمامی فایل ها آنها را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
3. فایل iso را یا با برنامه Winrar باز و Extract کنید یا با برنامه های Deamon Tools,UltraISO,PowerISO و … باز و Mount کنید و بازی را نصب نمایید.
4. فایل های داخل پوشه FLT را به مسیر اصلی بازی که نصب کردید کپی کنید.
5. بازی را حتماً به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
6. از اتصال بازی به اینترنت به کمک یک Firewall جلوگیری نمایید.
 
 
توجه: جهت اجرای صحیح بازی باید حتماً جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیک خود را نصب نمایید:
 
 

خطا های متداول بازی ها:

  • خطای openall32 یا openal32.dll : باید نرم افزار OpenAl را نصب نمایید.
  • خطای d3dx9 یا D3dx.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای Original disk not found : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب، کرک کنید.
  • خطای xlive.dll : باید نرم افزار Games for Windows LIVE را نصب نمایید.
  • خطای msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll یا vcredist_x64 : باید نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime را نصب نمایید.
  • خطای api-ms-win-crt-filesystem-I1-1-0.dII : باید Universal C Runtime برای Windows 10 و سایر ویندوز ها نصب نمایید.
  • خطای framework یا Fatal Error : باید نرم افزار Microsoft .NET Framework را نصب نمایید.
  • عدم Save شدن بازی : باید نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE نصب نمایید .
  • خطای OpenGL : باید درایور گرافیک را آپدیت یا نصب نمایید .
  • خطای steam_api.dll : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک نمایید.
  • خطای Isdone.dll و Unarc.dll و IsArcExtract : جهت رفع این خطا ها این مطلب را مطالعه کنید
 
توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
سیستم

حداقل سیستم مورد نیاز بازی میراث هاگوارتز Hogwarts Legacy :

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10
    • Processor: Intel Core i5-8400 OR AMD Ryzen 5 2600
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 or AMD RX Vega 56
    • DirectX: Version 12
    • Storage: 85 GB available space
    • Additional Notes: SSD (Preferred), HDD (Supported), 1080p/60 fps, Low Quality Settings, Upscale Performance Setting

سیستم پیشنهادی میراث هاگوارتز Hogwarts Legacy :

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10
    • Processor: Intel Core i7-8700 OR AMD Ryzen 5 3600
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce 1080 Ti or AMD RX 5700 XT
    • DirectX: Version 12
    • Storage: 85 GB available space
    • Additional Notes: SSD, 1080p/60 fps, High Quality Settings, Upscale Quality Setting
اطلاعات
شرکت توسعه دهنده: Avalanche Software
شرکت انتشار دهنده: Warner Bros. Games
ژانر: اکشن,ماجراجویی,RPG
تاریخ انتشار بازی: 10/02/2023
تاریخ انتشار کرک:
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 12 سال به بالا
تریلر
گیمپلی
Gameplay

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو