Assassin’s Creed Mirage متمرکز و پرجزئیات است

منبع: زومجی

4

1401/10/23

21:42


Assassin’s Creed Mirage متمرکز و پرجزئیات است

شرکت یوبیسافت با انتشار بازی Origins در سال ۲۰۱۷ تغییر بزرگی را در سری Assassin's Creed ایجاد کرد و فرمول نقش‌آفرینی جهان باز آن را در دو بازی Odyssey و والهالا بسیار گسترش داد. بااین‌حال به همان اندازه که این سه نسخه اخیر خوب بودند، اما بسیاری از بازیکنان از این فرمول خسته شده‌اند. با اینکه نسخه‌های نقش‌آفرینی اخیر Assassin's Creed از نظر مقیاس بسیار گسترده بودند و محتوای زیادی را به همراه داشتند، اما به‌دلیل طولانی بودن بیش از حد مورد انتقاد طرفداران قرار گرفتند. خوشبختانه به نظر می‌رسد یوبیسافت در نظر دارد با انتشار نسخه‌ی بعدی سری این مشکل را حل کند.

Assassin’s Creed Mirage جدیدترین نسخه‌ی سری به شمار می‌آید که قرار است در آینده عرضه شود. به‌گفته‌ی یوبیسافت، این بازی قرار است مشابه نسخه‌های قدیمی سری ساخته شود و از فضای گسترده و نقش‌آفرینی سه نسخه‌ی اخیر فاصله خواهد گرفت. داستان بازی Mirage فقط در یک شهر یعنی بغداد روایت خواهد شد و گیم‌پلی بازی بیشتر روی المان‌های مخفی‌کاری و پارکور توسعه یافته است. همچنین مدت زمان لازم برای اتمام بازی بسیار کوتاه‌تر خواهد بود. در همین حال شرکت یوبیسافت به صراحت اعلام کرد که قصد دارد با توسعه‌ی Mirage به سمت رویکردی متمرکزتر مشابه با نسخه‌های قدیمی سری Assassin's Creed بازگردد.

اساسین در شهر بغداد بازی Assassin's Creed Mirage شرکت Ubisoft (یوبیسافت)

در همین راستا اخیرا استفان بودون، مدیر خلاقیت یوبیسافت در گفت‌وگو با گیمزرادار مجددا روی این موضوع تاکید کرد و گفت که توسعه‌ی Assassin’s Creed Mirage در مقیاسی کوچکتر و متمرکز، به‌دلیل انتقادات فزاینده‌ی طرفداران نسبت به طولانی بودن نسخه‌‌های نقش‌آفرینی اخیر بوده است. بودون در این‌باره توضیح داد: «توسعه Mirage نتیجه‌ی همگرایی چندین ورودی بوده است. البته، اولین مورد از درخواست جامعه‌ی مخاطبان ما می‌آید. اوریجینز، Odyssey و والهالا همگی بازی‌های فوق‌العاده‌ای هستند که وعده‌ی یک سفر حماسی در یک دنیای فانتزی و قدرتمند را می‌دهند. گستره‌ی این بازی‌ها برای تحقق این جاه‌طلبی‌ها تنظیم شده است. زیرا همه آن‌ها مکانیسم‌های نقش‌آفرینی را در بر می‌گیرند. درنهایت ما میان طرفداران خود میل و درخواست به آثار داستانی شخصیت‌محور را شنیدیم که بر پایه‌های اصلی اولین نسخه Assassin’s Creed در مقیاسی کوچکتر متمرکز بود. این درخواست‌ها در ما و توسعه‌دهندگان طنین‌انداز شد و این همان نقطه شروع پروژه بود».

در همین حال، بودون توضیح داد که با بهره‌مندی تیم توسعه از کار با سخت‌افزار قدرتمندتر، Assassin's Creed Mirage نیز تجربه‌ای بسیار متراکم‌تر خواهد بود و عمق گیم‌پلی و تعامل‌های مکانیکی و سیستمی بسیار بیشتری خواهد داشت. همچنین این بازی دنیای بسیار فراگیرتری دارد که در آن جزئیات بسیار زیادی قرار داده شده است.

اساسین در کمین هدف خود در بازی Assassin’s Creed Mirage

بودون در این‌باره افزود: «افزایش قدرت سخت‌افزاری و تخصص گسترده‌ای که ما ایجاد کردیم به ما اجازه خواهد داد تا نقشه غنی‌تر و متراکم‌تری نسبت به اولین نسخه‌ی Assassin's Creed داشته باشیم. این به معنای خلق فرصت‌های بیشتر گیم‌پلی، تعاملات بیشتر بین سیستم‌ها و عمق بیشتر است. همچنین به معنای ارائه‌ی جزئیات فوق‌العاده و غوطه‌ورکننده است که در بغداد به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی Mirage گنجانده‌ایم».

بازی Assassin’s Creed Mirage قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. طبق برخی اطلاعات فاش‌شده، احتمالا این بازی برای انتشار در ماه آگست برنامه‌ریزی شده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Assassin’s Creed Mirage را با ما در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو