دیوارپوش چرمی ؛ اطلاعاتی در مورد انتخاب و نصب دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی ؛ اطلاعاتی در مورد انتخاب و نصب دیوارپوش چرمی


منبع: تاپ ناز

3

1401/10/26

02:32


دیوارپوش چرمی یکی از ایده های جدید و مدرن برای زیباتر کردن دیوارها و دکوراسیون منزل می باشد که امروزه خیلی محبوب شده است و انواع مختلفی هم دارد.

دکوراسیون شیک و لاکچری با دیوارپوش چرمی

دیوارپوش انواع مختلفی دارد و انتخاب آنها برای دکوراسیون منزل به سلیقه شما بستگی دارد ولی یکی از شیک ترین انواع مدل آن، دیوارپوش چرمی است که بسیار جلوه لوکسی دارد. از دیوارپوش های چرمی برای ساختمان های مسکونی و تجاری و حتی هتل ها هم استفاده می شود، طرح ها و رنگ های مختلفی هم دارند که انتخاب را برای شما سخت می کنند.

دیوارپوش چرمی

استفاده از دیوارپوش چرمی برای دکوراسیون پذیرایی

دیوارها اصلی ترین عنصر در هر خانه ای هستند، تصمیم گرفتن برای اینکه کدام نوع پوشش برای آنها انتخاب شود نیازمند رعایت کردن چند نکته می باشد. شما باید میزان بودجه، سبک مبمان و … را در نظر بگیرید و از دیوارپوش های تنوع که در بازار وجود دارند یکی را با توجه سلیقه خود انتخاب کنید که یکی از مدل های پرطرفدار که از گذشته تاکنون وجود داشته اند، دیوارپوش هتی چرمی هستند.

دیوارپوش چرمی

انواع دیوارپوش چرمی

  • رولی
  • پنل
  • تایل

دیوارپوش چرمی

دیوار پوش چرمی سه بعدی

دیوارپوش چرم که رولی است برای موقعی استفاده می شود که قرار باشد کل دیوار را پوشش دهید ولی زمانی که می خواهید فقط بخشی از دیوار را طراحی کنید می توانید از انواع دیوارپوش های چرمی پنل و تایل استفاده کنید.

از دیوارپوش های چرم می توانید برای تمام دیوار استفاده کنید ولی برای لوکس تر شدن دکوراسیون منزل به شما پیشنهاد می کنیم فقط بخشی از دیوار را با دیوارپوش چرمی پوشش دهید مقلا بخشی از دیوار پذیرایی، پشت تخت خواب، پشت تلویزیون و …

دیوارپوش چرمی

نصب دیوارپوش چرمی

برای نصب کردن دیوارپوش چرمی، مانند دیگر دیوارپوش ها باید زیرسازی را انجام دهید. اگر از دیوارپوش چرم رولی استفاده می کنید بهتر است بدانید زیرسازی آن شبیه به کاغذ دیواری است و می توانید کار نصب ان را براحتی به نصاب ها بسپارید ولی اگر از پنل یا تایل های چرم برای دیوار منزل استفاده می کنید موضوع فرق می کند و باید از نصاب پنل های کامپوزیتی کمک بگیرید زیرا پنل و تایل ها باید به دیوار پیچ و رول پلاک شوند.

دیوارپوش چرمی

مزایای دیوارپوش چرم

  • رنگ و طرح متنوع
  • قابل استفاده برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک
  • نصب بسیار آسان
  • قابل طراحی در اندازه های مختلف

می توانید با استفاده دیوارپوش های چرم منزل لاکچری و مدرنی داشته باشید. امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید.

نظرات


تصویری


ویدئو