معرفی آسایشگاه سالمندان مجهز،ارزان قیمت و درجه یک در تهران

منبع: الو دکتر

3

1401/11/14

01:12


سالمندان سرمایه‌های انسانی در خانواده‌ها هستند که باید نسبت به آن‌ها نگاهی ویژه، محبت‌آمیز و مسئولیت‌پذیرانه‌ای داشت. از همین رو مراقبت از افراد سالخورده و بزرگترهای خانواده که در مقطع کهنسالی با کم توانی و ناتوانی‌های جسمی دست و پنجه نرم می‌کنند، مسئله روزمره بسیاری از خانواده‌ها و فرزندان این افراد است. امروزه در شرایط […]

سالمندان سرمایه‌های انسانی در خانواده‌ها هستند که باید نسبت به آن‌ها نگاهی ویژه، محبت‌آمیز و مسئولیت‌پذیرانه‌ای داشت. از همین رو مراقبت از افراد سالخورده و بزرگترهای خانواده که در مقطع کهنسالی با کم توانی و ناتوانی‌های جسمی دست و پنجه نرم می‌کنند، مسئله روزمره بسیاری از خانواده‌ها و فرزندان این افراد است.

امروزه در شرایط تعدد مشغله‌های کاری اعضای خانواده، مراقبت و نگهداری از سالمندان تبدیل به یک معضل و دغدغه شده است. آنچه که می‌تواند این مشکل را برطرف سازد و در عین حال نگرانی را از بابت احوال این عزیزان از بین ببرد، انتخاب بهترین خانه یا آسایشگاه سالمندان به منظور بهره‌مندی از خدمات ویژه نگهداری از سالمندان است.

معرفی آسایشگاه سالمندان مجهز،ارزان قیمت و درجه یک در تهران

​بهترین آسایشگاه سالمندان تهران

پیش از هر چیزی و قبل از اقدام به سپردن مسئولیت سالمند خود به آسایشگاه، فراموش نکنید که سلامت و روحیه سالمندان شما از هر چیزی مهم‌تر است. پس اگر وقت کافی برای نگهداری از افراد سالخورده اطراف خود را ندارید، حداقل کاری که می‌توانید برای این عزیزانتان داشته باشید، وقت گذاشتن در یافتن یک آسایشگاه درجه یک برای آن‌ها خواهد بود. خصوصا اگر افراد سالمند روحیه حساس و شکننده‌ای داشته باشند، باید در انتخاب خود سخت‌گیرتر و دقیق‌تر باشید.

​خدمات بهترین آسایشگاه سالمندان

سلامتی جسمی و روحی سالمندان شما اهمیت زیادی دارد و این همان چیزی است که یک آسایشگاه درجه یک و تراز اول به آن واقف است و تمام خدمات و سرویس‌های خود را بر مبنای این ارزش و اولویت قرار می‌دهد. انواعی از مفیدترین ویژگی‌ها و سرویس‌های ارائه شده در آسایشگاه‌های سالمندان که به عنوان معیار سنجش کیفیت آن‌ها قرار می‌گیرند، عبارت‌اند از:

​خدمات سلامت و پزشکی

سلامت افراد سالمند اولین ملاکی است در مراقبت از آن‌ها باید تحت کنترل دقیق قرار داد. کامل‌ترین برنامه‌های منظم واپایش سلامت جسمانی افراد سالمند باید به گونه‌ای باشند تا در ایجاد انگیزه مستقل بودن و شرایط نرمال این افراد اثربخش عمل کنند. نظم در ارائه سرویس‌ها و خدمات بهداشتی عاملی موثر و مهم در حفظ سطح سلامت سالمندان یک آسایشگاه خواهد بود.

موضوعی که نباید از آن غافل شد، آسیب‌پذیر بودن جسمانی افراد مسن در واکنش به عوامل محیطی مثل دمای نامتعادل، فرم نامناسب تخت استراحت و سایر موارد این چنین است که به هیچ عنوان نباید دور از چشم عوامل مدیریتی و اجرایی آسایشگاه سالمندان باقی بماند.

معاینات پزشکی به شکل دوره‌ای و منظم یکی دیگر از مجموعه خدمات بهداشتی محسوب می‌شود که در جهت حفظ سلامت سالمندان نقش کلیدی دارد. البته ارائه خدمات پزشکی نیز در شدت و ضعف کیفی متفاوتی خواهد بود. گلبرگ، به عنوان آسایشگاه سالمندان درجه یک تهران خدمات پزشکی را با بهترین کیفیت و توسط پزشکان متخصص به سالمندان گرانقدر خود ارائه می‌دهد. برخی از انواع خدمات پزشکی آسایشگاه سالمندان گلبرگ شامل این موارد است:

  • معاینات و چکاب دوره‌ای منظم
  • تهیه انسولین مورد نیاز سالمندان دیابتی
  • تهیه و تامین تمامی داروهای مورد نیاز
  • خدمات فیزیوتراپی توسط فیزیوتراپیست

معمولا اکثر افراد سالمند کم و بیش با مشکلاتی مزمن نظیر آرتروز، التهاب ماهیچه‌ها و … درگیر هستند. از همین رو لزوم حضور یک پزشک خبره و ماهر در درمان مستمر و رفع دردهای ناشی از این مشکلات امری ضروری محسوب می‌شود که باید گفت خانه سالمندان گلبرگ در این زمینه دقت نظر کافی را داشته است.

​خدمات بهترین آسایشگاه سالمندان

​سرویس‌های تفریحی و سرگرمی

سلامت روحی و ذهنی سالمندان به همان میزان که سلامت جسمی اهمیت دارد، مهم است. روحیه بالای این عزیزان در اولویت پرستاری از آن‌ها قرار دارد؛ چرا که اولین مشکلی که متوجه احوال این افراد خواهد بود، افت انگیزه و روحیه است. اگر در شهر تهران به دنبال یک مرکز معتبر برای نگهداری از سالمند خود می‌گردید تا به شکلی ویژه تقویت بعد روحی و ذهنی سالمند شما در آن مورد توجه قرار داشته باشد، می‌توانید عزیز خود را با اطمینان و اعتماد کامل به این آسایشگاه بسپارید.

پرستاران و کادر آموزش‌دیده این مجموعه در محیطی آرام و مطلوب زمینه آرامش اعصاب و ذهنیت سالمندان را فراهم می‌کنند. ضمن اینکه پرستاران روان درمان فعال در این آسایشگاه همواره با به کارگیری روش‌های موثر گفتار درمانی از بحران‌های افسردگی و انزوای این افراد پیشگیری خواهند نمود. محیط مرکز گلبرگ بهترین آسایشگاه سالمندان شرق تهران را ایجاد کرده است و با بهره‌گیری از فضای سبز یک محوطه دلپذیر و آرامش‌بخش را ایجاد نموده تا قدم زدن، نشستن و حتی تنفس هوای تازه در محوطه این مجموعه دلنشین و لذت‌بخش باشد.

مرکز پرستاری از سالمندان گلبرگ یکی از بهترین مراکز آسایشگاه سالمندان نارمک تهران به حساب می‌آید که با لحاظ نمودن ملاک‌ها و شاخص‌های استاندارد در زمینه ارائه خدمات بهداشت روانی به سالمندان خود، همواره اوقات این افراد را با برنامه‌ تفریحات سالم و متعادل پر می‌کند تا ضمن سرگرمی، سلامت روانی و روحیه این سالمندان را در سطح مطلوبی نگه دارد.

​انجام فعالیت‌های تحرکی

تحرک لازمه مهمی از روزمرگی بسیاری از سالمندان است که به حفظ سلامت و قوای متعادل جسمانی کمک می‌کند. همچنین سالمندانی مشکلات جدی و ناتوانی در حرکت ندارند، نیاز به انجام روزانه حداقل چند دقیقه پیاده روی و انجام برخی تمرینات ورزشی و نرمش‌های سبک خواهند داشت.

​استخدام کادر حرفه‌ای و متخصص

کادر اجرایی و ارائه‌دهندگان انواع خدمات مهم‌ترین عاملان در یک آسایشگاه و خانه سالمندان هستند. مجموعه گلبرگ در گزینش و استخدام کادر پرستاران، پزشکان و متخصصان اجرایی خود از افراد آموزش‌دیده دارای تحصیلات آکادمیک و دارندگان مدرک و تجربه تخصصی استفاده می‌کند تا با اولویت قرار دادن کیفیت خدمات همیشه شایسته اعتماد و پذیرای سالمندان عزیز و محترم شما باشد.

​امکانات ویژه خانه سالمندان گلبرگ

خانه گلبرگ به عنوان یک مجموعه مجهز آسایشگاه سالمندان شرق تهران بهترین خدمات مورد انتظارتان را با مناسب‌ترین هزینه‌ها و قیمت‌ها به سالمند شما ارائه خواهد داد. از برخی امکانات ویژه و منحصربه‌فرد این آسایشگاه سالمندان می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • برخورداری از یک فضای ویلایی
  • فضای سبز در حیاط آسایشگاه
  • اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته
  • امکانات و تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی
  • برخورداری از تمام امکانات اولیه رفاهی
  • برنامه تغذیه سالم و مناسب

​امکانات ویژه خانه سالمندان گلبرگ

​ پذیرش سالمندان آسایشگاه گلبرگ

آسایشگاه سالمندان گلبرگ به خوبی با اهمیت کار نگهداری و پرستاری از افراد سالمند آشنایی دارد و با اشراف به دشواری و حساسیت این کار، جدیت کار خود را از بدو پذیرش و ورود سالمندان به آسایشگاه و عضویت هر یک از این عزیزان در خانواده این مجموعه، اعمال می‌کند. به منظور ثبت پذیرش سالمندان ابتدا از این افراد تست‌های پزشکی لازم از جمله آزمایش HIV، آزمایش اعتیاد، دیابت و فشار خون و در صورت نیاز سایر آزمایش‌ها و معاینات لازم جهت بررسی دقیق وضعیت سلامت جسمی گرفته می‌شود.

سخت‌گیری در انجام معاینات و بررسی‌های پزشکی در بدو پذیرش سالمندان به منظور آگاهی کامل از وضعیت سالمندان و ارائه خدمات کامل و باکیفیت به این افراد با توجه به وضعیت و نیاز هر فرد صورت می‌پذیرند. همچنین در طی دوره نگهداری این سالمندان دائما به وضعیت فردی هر یک به طور مجزا و اختصاصی رسیدگی خواهد شد. به طور کلی تمام معاینات بهداشتی و همچنین ارائه خدمات معمول و ویژه از مجموعه گلبرگ را به عنوان یک آسایشگاه در درجه اعتبار بالا و قابل اطمینان در تهران معرفی می‌کند.

​آسایشگاه سالمندان گلبرگ؛ بهترین انتخاب

آماده ساختن یک زندگی به دور از اضطراب و افسردگی برای سالمندان عزیر هدف اصلی مجموعه گلبرگ است تا با تحمیل کمترین هزینه خدمتی شایسته به سالمندان این مرز و بوم ارائه دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو