شایعه: Marvel’s Wolverine نیمه جهان باز است و پاییز 2024 منتشر خواهد شد

منبع: گیمفا

3

1401/11/14

02:01


گفته‌ها و شنیده‌ها حاکی از انتشار بازی Marvel’s Wolverine در پاییز سال آینده، تحت درجه‌بندی سنی بزرگ‌سال است.

شایعه: Marvel’s Wolverine نیمه جهان باز است و پاییز 2024 منتشر خواهد شد

گفته‌ها و شنیده‌ها حاکی از انتشار بازی Marvel’s Wolverine در پاییز سال آینده، تحت درجه‌بندی سنی بزرگ‌سال است.

اگرچه اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سخت در حال توسعه‌ی بازی Spider Man 2 و متعهد به انتشار آن تا پایان سال 2023 است اما بازی‌بازان بسیاری چشم به آیپی بزرگ دیگر این استودیو، یعنی Marvel’s Wolverine دوخته‌اند. این بازی که در سال 2021 و کنفراکس شوکیس پلی‌استیشن معرفی شده بود، تا به امروز در سکوت خبری فرو رفته است و اینسامنیاک گیمز مایل به ارائه‌ی اطلاعات بیشتری از آن نیست.

به‌تازگی و طی پادکست منتشر شده از Giant Bomb، جف گراب (jeff Grubb)، خبرنگار مطرح دنیای بازی‌ها، اطلاعات جدیدی از Marvel’s Wolverine فاش کرده است. به گفته‌ی او این بازی، عنوانی با درجه‌بندی سنی بزرگ‌سال خواهد بود. گراب با اشاره به درجه‌بندی سنی بازی و همچنین این حقیقت که با عنوانی از شخصیت وُلورین طرف هستیم، اعلام کرد که قطعِ‌عضو بدن یکی از عناصرِ بخشِ مبارزه‌ی بازی خواهند بود.

علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد Marvel’s Wolverine هم مانند برخی بازی‌های بزرگ سونی نظیر God of War Ragnarok و The Last of Us Part II، عنوانی خطی اما با طراحی گسترده خواهد بود و قرار نیست یک بازی جهان باز دیگر مانند Spider Man باشد. همچنین وی افزود که استودیوی اینسامنیاک گیمز تلاش می‌کند تا از هرگونه ارتباط این بازی با فیلم‌های سینمایی منتشر شده از ولورین فاصله بگیرد تا تجربه‌ی جدید و منحصربفردی ارائه دهد. ضمناً شاید جالب باشد بدانید داستان بازی در زمانی پیش از ورود ولورین به X-Men روایت می‌شود.

درنهایت اما گراب ادعا کرد سونی و اینسامنیاک گیمز درنظر دارند بازیِ یاد شده را در پاییز سال 2024 در دسترس مخاطبان قرار دهند اما اگر توسعه‌دهندگان نیاز به زمان بیشتری داشته باشند، ممکن است تاریخ انتشار آن به سال 2025 نیز موکول شود.

بازی Marvel’s Wolverine به‌صورت انحصاری تنها روی کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد. اگرچه مطالب بالا اطلاعات جالبی به‌دست می‌دهند اما باتوجه به عدم واکنش اینسامنیاک گیمز نسبت به تائید آن‌ها، صحت این گفته‌ها در هاله‌ای از ابهام دارد.

منبع: Gamingbolt

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو