صفر تا صد ساخت هدیه خلاقانه برای ولنتاین

منبع: زیبامون

4

1401/12/15

02:41


اگر می خواهید یک هدیه خلاقانه و متفاوت برای روز ولنتاین 2023 داشته باشید بهتر است از این ایده های ساخت هدیه برای ولنتاین استفاده کنید و یک هدیه خاص و متفاوت برای پارتنر خود تهیه کنید.

صفر تا صد ساخت هدیه خلاقانه برای ولنتاین

اگر به دنبال ایده های هدیه عاشقانه یا اکسسوری های خاص و زیبا برای هدیه دادن به پارتنر خود هستید ، پیشنهاد می کنیم در ولنتاین امسال (14 فوریه 2023 یا 25 بهمن 1401) عشق و علاقه خود را با هدایای دست ساز روز ولنتاین ابراز کنید. شما می توانید با استفاده از وسایل در دسترس و ایده گرفتن از روش ساخت هدیه برای ولنتاین 2023، بهترین و خاص ترین هدیه ولنتاین را برای پارتنر یا عزیزان خود بسازید و هدیه ای متفاوت که نشان دهنده عشق و علاقه شماست را به او تقدیم کنید.

در واقع تلاشی که برای ساخت هدیه برای ولنتاین انجام می دهید، به طرف مقابلتان نشان می‌ دهد که چقدر به او اهمیت می‌ دهید و برای خوشحال کردن او این هدیه خاص و متفاوت را درست کرده اید!

در ادامه این بخش از زیبامون دات کام، مجموعه ای از بهترین ایده های ساخت هدیه برای ولنتاین 2023 را آماده کردیم که بسیاری از این ایده های آسان را می توان تنها در چند ساعت تکمیل کرد، بنابراین شما هنوز زمان دارید تا یک هدیه منحصر به فرد و جدید را برای ولنتاین 2023 درست کنید.

 

ایده های جدید و خاص ساخت هدیه برای ولنتاین 2023

با نزدیک شدن به روز ولنتاین، خرید کادو ولنتاین به یکی از دغدغه های اصلی برای بسیاری از افراد تبدیل می شود و برای این منظور نیز هدیه های خاص و زیبایی هم برای هدیه ولنتاین به دختر و هم برای هدیه ولنتاین به پسر موجود است که می توانید با توجه به سلیقه و علاقه مندی پارتنر خود بهترین هدیه را برای او تهیه کنید و روز ولنتاین 2023 را به بهترین شکل ممکن با یکدیگر جشن بگیرید.

اما اگر به فکر تهیه یک هدیه متفاوت و خاص هستید، می توانید از ایده های جدید و خاصی که برای ساخت هدیه برای ولنتاین وجود دارد استفاده کنید و کمی وقت بگذارید و یک هدیه منحصر به فرد و متفاوت را برای کسی که عاشقانه او را دوست دارید، درست کنید. مطمئن باشید این هدیه دستساز برای او ارزشمندتر خواهد بود.

در ادامه مجموعه ای از بهترین ایده ها برای ساخت هدیه برای ولنتاین 2023 آماده کردیم که مطمئنا شما نیز آن را دوست خواهید داشت!

 

1. جا کلیدی چرم ، بهترین ایده ساخت هدیه برای ولنتاین

این جاکلیدی دست ساز شیک از یک تکه کوچک چرم و قسمت جا کلیدی طلایی ساخته شده است. شما می توانید این جا کلیدی ساده و شیک را در هر رنگی که دوست دارید درست کنید و به عنوان هدیه ولنتاین به پارتنر خود تقدیم کنید. رنگ های طبیعی مانند بژ و خرمایی و یا چرم متالیک و رنگی و حتی چاپ شده را می توانید از خرازی تهیه کنید و به راحتی این جا کلیدی شیک و زیبا را درست کنید.

 

جا کلیدی چرم

 

2. کوکتل پدیکور یا بمب حمام ، ایده عالی برای ساخت هدیه ولنتاین 2023

شما می توانید با یک جعبه بمب حمام یا کوکتل پدیکور دست ساز آرامش را به پارتنر خود هدیه دهید. این کوکتل های جوشان و زیبا از نمک دریایی به همراه جوش شیرین و جوهر لیمو و روغن های نرم کننده و تغذیه کننده ی پوست ساخته می شوند.

برای ساخت کوکتل پدیکور لازم است که 1 فنجان جوش شیرین را به همراه نصف فنجان جوهر لیمو یا سیتریک اسید، نصف فنجان نمک دریایی، سه چهارم فنجان نشاسته ذرت، 2 قاشق غذا خوری روغن گیاهی، 1 قاشق چای خوری عصاره وانیل و 30 تا 40 قطره اسانس روغنی را با هم مخلوط کنید و درون قالب به شکل قلب یا هر قالب دیگری بریزید و به مدت 48 ساعت زمان دهید تا کاملا منسجم شود.

این کوکتل پدیکور یا بمب حمام دست ساز را می توانید به عنوان بهترین کادو ولنتاین به پارتنر خود تقدیم کنید تا لحظات آرامش بخشی را در حمام سپری کند.

 

کوکتل پدیکور یا بمب حمام

 

3. چای گیاهی، بهترین ایده ساخت هدیه برای ولنتاین 2023

اگر پارتنر یا کسی که او را دوست دارید به نوشیدن چای گیاهی و دمنوش علاقه مند است می توانید مجموعه ای از دمنوش های گیاهی را درون کیسه های مخصوص چای بریزید و یک بسته چای گیاهی برای او درست کنید و مطمئن باشید که او با دریافت این هدیه بسیار خوشحال خواهد شد. ترکیبی از غنچه گل رز، دمنوش به، پونه، آویشن، گل گاو زبان، عناب، دارچین، بابونه، زعفران و غیره به همراه مقداری نبات را درون کیسه بریزید تا در هر بار استفاده، یک دمنوش فوق العاده خوشمزه و خاص را امتحان کند.

 

چای گیاهی

 

4. تابلو نخ و ریسمان، ایده عالی برای ساخت هدیه برای ولنتاین

یک تابلو نخ و ریسمان، شاید پیچیده به نظر برسد، اما به سرعت جمع می شود و یک هدیه شخصی عالی برای روز ولنتاین می سازد. برای درست کردن این تابلو نخ و ریسمان برای ولنتاین فقط کافیست یک تکه چوب سبک را به رنگ دلخواه خود رنگ کنید. با استفاده از مداد شکل قلب را ترسیم کنید و طرح کلی "LOVE" یا کلمه انتخابی خود را در مرکز قلب با استفاده از میخ های ریز مشخص کنید. اطراف شکل قلب را نیز میخ های باریک و ظریف قرار دهید و سپس یک نخ یا رشته نازک را از میخ به میخ، از عرض، بالا و پایین و پهلو به پهلو حلقه کنید تا به ظاهر دلخواه برسید.

 

تابلو نخ و ریسمان

 

5. ساخت طناب عشق برای روز ولنتاین

عشق خود را به شخص خاص خود با احساس شیرینی که از طناب ساخته شده است ابراز کنید. برای ساخت، طناب ضخیم از فیبر طبیعی را در مخلوطی از ۱ تا ۱/۲ فنجان آب گرم، ۱ فنجان آرد، ۱ فنجان نشاسته ذرت، ۱ فنجان چسب چوب قرار دهید. سپس طناب را به شکل یک کلمه و یک قاب به شکل قلب درآورید و طرح را روی یک تکه پلاستیکی قرار دهید. همچنین می توانید از مقداری سیم ظریف برای افزایش ثبات و شکل دادن حروف استفاده کنید و 24 ساعت زمان دهید تا ظناب کاملا خشک شود. وقتی خشک شد، حروف را روی دیوار بچسبانید، پرندگان تزئینی یا تزئینات دیگر را به دلخواه روی آن بچسبانید.

 

ساخت طناب عشق برای روز ولنتاین

 

6. زیر لیوانی رزینی رنگارنگ، خاص ترین ایده ساخت هدیه برای ولنتاین

مجموعه ای از زیر لیوانی های رزینی دست ساز، نیز می تواند گزینه مناسبی برای هدیه ولنتاین باشد. شما می توانید از گل های خشک، عکس هایی از خودتان که در سایز کوچک پاچ شده و یا هر چیز مورد علاقه پارتنر خود استفاده کنید و درون رزین قرار دهید تا هدیه ای معنادار برای شریک زندگی خود ایجاد کنید. (آموزش ساخت بدلیجات دست ساز - زیور آلات رزینی)

 

زیر لیوانی رزینی

 

7. شمع دست ساز، ایده عالی برای ساخت هدیه ولنتاین 2023

یک شمع معطر می تواند یک هدیه شیرین روز ولنتاین برای دوستان، معلمان یا هرکس دیگری است که می خواهید این روز را با او جشن بگیرید اما نمی دانید چه چیزی به آنها بدهید، خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این دست که پارافین مخصوص شمع را ذوب کنید، چند قطره رنگ و اسانس مورد نظر خود را به آن اضافه کنید و سپس پارافین ذوب شده را درون یک شیشه کوچک که یک فیتله شمع در ان قرار داده اید، بریزید و منتظر بمانید تا پارافین سفت شود.

 

 شمع دست ساز

 

8. کیف پاسپورت چرمی، بهترین ایده ساخت هدیه برای ولنتاین

ساخت کیف پاسپورت با استفاده از چرم بسیار ساده است. فقط کافیست مقداری چرم مصنوعی و نخ و سوزن مخصوص برای دوخت چرم را تهیه کنید و سپس چرم را به اندازه پاسپورت برش بزنید و اطراف آن را بدوزید! به همین سادگی می توانید یک کیف پاسپورت خاص و متفاوت را به عنوان هدیه ولنتاین که برای سال های آینده از آن استفاده خواهد کرد، به پارتنر خود تقدیم کنید.

 

کیف پاسپورت چرمی

 

9. ماگ شخصی سازی شده، بهترین ایده ساخت هدیه ولنتاین 2023

تنها چیزی که برای ساخت این لیوان‌ یا ماگ های شخصی‌ سازی شده نیاز دارید، خودکارهای نشانگر دائمی و لیوان‌ های سفید ساده هستند. پیام روز ولنتاین خود را روی لیوان بنویسید و سپس لیوان را به مدت 30 دقیقه درون فر با دمای 350 درجه قرار دهید تا نشانگر تنظیم شود. سپس لیوان را با خوراکی های مورد علاقه ولنتاین پر کنید.

البته لازم است بدانید که برای قرار دادن لیوان ها درون فر منتظر نباشید تا فر از قبل گرم شود. وقتی حرارت را تنظیم کردید، لیوان ها را بلافاصله در فر قرار دهید و تایمر را برای 30 دقیقه تنظیم کنید.

 

ماگ شخصی سازی شده

 

10. کیف نمدی رنگارنگ، بهترین ایده برای ساخت هدیه ولنتاین

نمد ارزان قیمت را به یک کیف شیک تبدیل کنید که برای نگه داشتن زیورآلات یا خوراکی های کوچک مناسب است. برای درست کردن، یک دایره از نمد پشمی رنگی برش دهید. سپس با استفاده از پانچ کوچک، اطراف دایره را سوراخ کنید. سپس یک روبان باریک یا نخ تزیینی و خوشرنگی را از این سوراخ ها رد کنید و دو انتهای نخ را یک مهره کوچک رد کنید و گره بزنید.

 

کیف نمدی رنگارنگ

 

11. قاب خاص به عنوان هدیه ولنتاین دست ساز

برای درست کردن این قاب خاص و دست ساز، لازم است که شکل‌ های قلب را از رنگ‌ ها و طرح‌ های مختلف از مقوا یا کاغذهای رنگی و طرح دار پانچ یا برش دهید و قلب‌ ها را روی یک صفحه کاغذ ساده بچسبانید تا پس‌ زمینه ایجاد کنید. سپس یک جمله عاشقانه را چاپ کنید و برش دهید و روی پس زمینه قلبی که از قبل ساخته اید، بچسبانید. در نهایت، آن را قاب کنید تا یک هدیه خاص برای معشوقه خود داشته باشید.

 

قاب خاص به عنوان هدیه ولنتاین دست ساز

 

12. شکلات های خاص برای هدیه روز ولنتاین

در روز ولنتاین 2023، عشق خود را با چیزی شیرین ابراز کنید. شما می توانید با این با این شکلات های خاص، به دیگران بگویید که چقدر آنها را در روز ولنتاین دوست دارید. برای ایجاد این شکلات ها فقط کافیست یک بسته از شکلات مورد علاقه پارتنر خود را تهیه کنید و سپس پیام های شیرین و عاشقانه را روی کاغذ طرح دار بنویسید و دور شکلات ها بپیچید و در یک شیشه قرار دهید.

 

شکلات های خاص برای هدیه روز ولنتاین

 

13. دسته گل اسنیکرز، بهترین ایده ساخت هدیه برای ولنتاین 2023

اسنیکرز از جمله خوراکی های خوشمزه و مورد علاقه تمام افراد است که می توانید آن را به شکلی متفاوت و خاص در روز ولنتاین به پارتنز خود هدیه دهید. برای درست کردن دسته گل اسنیکرز باید تعداد زیادی اسنیکرز را در کنار هم قرار دهید و با استفاده از روبان یا نخ کنفی به یکدیگر وصل کنید. سپس روی ان را با گل رز طبیعی پوشش دهید تا یک دسته گل اسنیکرز خاص و خوشمزه داشته باشید.

 

دسته گل اسنیکرز

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو