در هنگام استفاده از نظافت منزل تهرانپارس ساعتی باید چه نکاتی را رعایت کنید؟

منبع: زیبامون

3

1401/12/15

02:41


در ادامه مطلب چند ویژگی بسیار مهم را که باید قبل از استخدام هر نظافتچی، از آن ها آگاهی پیدا کنید برای شما عزیزان بررسی خواهیم کرد تا پس از اتمام کار به هیچ مشکلی بر نخورید.

در هنگام استفاده از نظافت منزل تهرانپارس ساعتی باید چه نکاتی را رعایت کنید؟

امروزه به دلیل ویروس ها و باکتری های مختلف بیماری های بسیاری شیوع پیدا کرده اند که تنها با رعایت بهداشت می توانید از آن ها دوری کنید. رعایت کامل بهداشت نه تنها برای حفظ سلامت جسمانی بسیار اهمیت دارد بلکه بر روی شرایط روحی شما نیز اثر بسیاری خواهد گذاشت. هنگامی که منزل شما تمیز می شود، استرستان کاهش پیدا می کند و به سادگی می توانید بر روی کار های مختلف تمرکز کنید. اما مشکل اصلی اینجاست که نگه داشتن همیشگی خانه در شرایط ایده آل کار چندان ساده ای نیست. اگر به دنبال یک نظافتچی مطمئن، کاربلد و حرفه ای در محدوده تهران هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات نظافت منزل تهرانپارس است. در ادامه مطلب چند ویژگی بسیار مهم را که باید قبل از استخدام هر نظافتچی، از آن ها آگاهی پیدا کنید برای شما عزیزان بررسی خواهیم کرد تا پس از اتمام کار به هیچ مشکلی بر نخورید.

توصیه های لازم برای پیدا کردن بهترین نظافتچی

 

توصیه های لازم برای پیدا کردن بهترین نظافتچی

 

  1. پرس و جو کنید

اگر به دنبال نظافت منزل تهرانپارس ساعتی هستید، پیشنهاد ما این است که از اطرافیان خود در رابطه با کار شرکت های خدماتی سوال کنید. همیشه کسانی که کار نیرو های یک شرکت را دیده اند راحت تر می توانند در رابطه با آن نظر دهند و بهترین مورد را پیشنهاد کنند. تنها از یک نفر سوال نپرسید. بلکه از چندین نفر در رابطه با بهترین شرکت خدماتی در محدوده تهران سوال کنید تا اطلاعات کامل تری را پیدا کنید.

اگر کسی در اطراف شما نبود که از چنین خدماتی استفاده کند، شما می توانید از شبکه های مجازی کمک بگیرید. با بررسی وبسایت های مختلف می توانید با شرکت های خدماتی متفاوت آشنا شوید، خدمات آن ها را به خوبی بررسی کنید و حتی نظرات کاربران را نیز در پایین مطالبشان بخوانید. در آخر هم پس از اتمام بررسی های خود لازم است با شرکت خدماتی تماس بگیرید و لیست سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید. در ادامه کار هایی را که باید قبل، حین و بعد از استخدام یک نظافتچی انجام دهید برایتان به طور کامل شرح می دهیم.

  1. تهیه یک لیست از نیاز ها و سوال هایتان

پس از آنکه یک لیست از شرکت های خدماتی مورد نظرتان درست کردید، نوبت به درست کردن لیستی از نیازها و سوال هایتان می رسد. در لیست مورد نظر تمام نیاز هایتان را تک به تک باید در نظر بگیرید. چند نمونه را در موارد زیر برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • به دنبال چه نوع نظافتی هستید؟ آیا نظافت سطحی، تنها برای زیبا نشان دادن ظاهر کافی است یا به دنبال یک نظافت عمقی هستید؟

  • آیا بر روی نظافت قسمتی از منزل خود حساس تر هستید؟ به عنوان مثال بسیاری از افراد به دنبال نظافت سطحی برای پذیرایی و اتاق ها هستند. اما نظافت عمقی را برای حمام و سرویس بهداشتی در نظر می گیرند.

  • به دنبال چه نوع شوینده هایی هستید؟ اگر شما جزء افرادی هستید که شوینده های سبز را (شوینده هایی که به محیط زیست آسیبی نمی رسانند) می پسندید،‌ پیشنهاد می کنیم قبل از شروع کار این قضیه را با شرکت خدماتی مطرح کنیم؛ زیرا به دلیل بالا بودن قیمت این شوینده ها تمام شرکت ها از آن ها استفاده نمی کنند.

  • به ابزار خاصی نیاز دارید؟ گاهی اوقات آلودگی ها در فضا های صعب العبور قرار می گیرند که با جارو، تی یا جاروبرقی از بین نمی روند. در این صورت به ابزار های خاصی نیاز دارید که تنها شرکت های نظافتی می توانند آن ها را در اختیار شما قرار دهند. حتماً قبل از استخدام نظافتچی، ابزار مورد نظر خود را با آن ها در میان بگذارید تا آن را همراه خود بیاورند.

  • آیا حیوان خانگی دارید؟ اگر حیوانی دارید که در داخل منزل از آن نگهداری می کنید، لازم است قبل از استخدام نظافتچی این موضوع را به او اطلاع دهید. اگرچه پیشنهاد می کنیم حیوانات خود را حین نظافت منزل از آن منطقه دور کنید؛ زیرا بسیاری از آن ها به مواد شوینده حساس هستند و آلرژی نشان می دهند. حتی دیده شده است که برخی از سگ ها احساس ناامنی می کنند و فضا را شلوغ می کنند. این کار موجب کاهش تمرکز نظافتچی و به هم ریختن منزل شما خواهد شد.

 

نظافتچی

 

  1. نحوه برقراری ارتباط

اگر به دنبال نظافت منزل تهرانپارس ساعتی هستید، پیشنهاد ما این است که بر روی نحوه برقراری ارتباط با شرکتخدماتی و خود نظافتچی بسیار حساسیت به خرج دهید. تصور کنید یک فرد با شرکت تماس می گیرد و با لحنی طلبکارانه سوال هایش را می پرسد و درخواست هایش را مطرح می کند. این شخص تاثیر اولیه مثبتی بر روی شرکت و در نهایت بر روی نظافتچی نخواهد گذاشت. علاوه بر اهمیت تاثیر اولیه، نحوه برقراری ارتباط شما نشان دهنده نحوه رفتار شما در منزل است.

از طرف دیگر شخصی را تصور کنید که با شرکت خدماتی تماس می گیرد و با نهایت ادب و احترام سوال هایش را مطرح می کند و کاملاً حرفه ای نیاز هایش را نیز به مشاوران ما اطلاع می دهد. در این شرایط علاوه بر تاثیر اولیه بسیار مثبت، خدمات بهتری را نیز از جانب نظافتچی دریافت خواهد کرد. نحوه برخورد شما با نظافتچی ای که به منزلتان ارسال می شود بسیار اهمیت دارد. با خوش صحبتی، رعایت ادب و احترام، هم شخصیت بهتری از خود بروز می دهید و هم خدمات بهتری را دریافت می کنید.

چه زمانی باید از یک نیروی خدماتی استفاده کنیم؟

 

نیروی خدماتی

 

اگر نمی دانید که چه زمانی برای استفاده از خدملت نظافت منزل تهرانپارس ساعتی مناسب است، باید بگوییم که این قضیه تا حد زیادی به شما، نیازتان و افراد خانواده تان بستگی دارد. بسیاری از افراد مشکلی با نظافت منزل ندارند و تنها برای مناسبت های ویژه مانند جشن تولد، عید نوروز و غیره از شرکت خدماتی کمک می گیرند. اما افراد شاغل زمان کافی برای تمیز کردن منزل خود را ندارند. در نتیجه شرکت خدماتی تماس می گیرد و یک نظافتچی ماهر را برای تمیز کاری مداوم منزل خود استخدام می کند. این بدین معنا است که هر هفته یا حتی هر چند روز یک بار نظافتچی منزل شما می آید و پاکیزگی آن را مانند روز اولش حفظ می کند.

همچنین افرادی نیز هستند که دائم در حال سفر کردن هستند. چنین افرادی می توانند با شرکت خدماتی هماهنگ کنند و به صورت ماهیانه یک فرد را برای نظافت منزل خود استخدام کنند. در این صورت در غیاب آن ها نیز منزلشان تمیز خواهد شد و همیشه سرپا خواهد ماند.

محاسبه هزینه

پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از خدمات نظافت منزل محله تهرانپارس ، هزینه مورد نظر خود را به شرکت نظافتی اطلاع دهید تا با توجه به آن یک نیروی مناسب را برای ساعت مشخصی به منزلتان ارسال کنند. هنگامی که شما ذکر می کنید که تنها برای دو ساعت می توانید نیروی خدماتی را در منزل خود داشته باشید، آن شخص طوری برنامه ریزی می کند تا در آن دو ساعت تمام کار های مورد نظر شما را انجام دهد. اما اگر به او اطلاع ندهید و کار های مورد نظر شما حدود چند ساعت طول بکشد، شما هزینه دوساعت را پرداخت می کنید و در انتهای کار با مشکل بزرگی مواجه خواهید شد.

نتیجه گیری

استخدام یک نظافتچی برای تمیز کردن منزل می تواند کمی چالش برانگیز باشد. مخصوصاً اگر بار اولتان است که از چنین خدماتی استفاده می کنید، باید اطلاعات دقیقی از شرکت خدماتی به دست بیاورید و پس از درست کردن لیست هایی که در قسمت بالا ذکر کردیم، بهترین نمونه را با توجه به نیاز خودتان استخدام کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو