چطور نقاشی گری باب اسفنجی را بکشید؟

چطور نقاشی گری باب اسفنجی را بکشید؟


منبع: کاغذ رنگی

3

1401/12/15

03:20


با اینکه گری خیلی در انیمیشن شخصیت اصلی نیست ولی همیشه بین کودکان جایگاه مهمی داشته است. نقاشی حلزون گری، یکی از بهترین شخصیت‌های انیمیشن باب اسفنجی را با مطالعه کامل این مطلب می‌توانید برای خودتان بکشید.

چطور نقاشی گری باب اسفنجی را بکشید؟

همه می‌دانید باب اسفنجی از پرطرفدارترین کارتون‌ها بین کودکان است. تا به حال شده دلتان بخواهد شخصیت‌های این کارتون جالب و دیدنی مثل نقاشی گری باب اسفنجی را روی برگه کاغذ زنده کنید و صحنه مورد علاقه خود را بکشید؟

شما می‌توانید در چند قدم بسیار ساده هرکدام از این کاراکترهای بامزه و خاطره‌ساز را برای کودکتان رسم کنید و داستان موردعلاقه او را به تصویر بکشید.

مراحل کشیدن نقاشی گری باب اسفنجی

برای رسم نقاشی گری باب اسفنجی کافی است مراحل زیر را طی کنید.

1. رسم پایین‌تنه

برای کشیدن نقاشی گری باب اسفنجی قسمت پایین‌تنه او را رسم کنید. برای این کار کافی است خطوط مواجی را مثل عکس زیر رسم کنید.

کشیدن ژله زیر حلزون گری

2. کشیدن چشم‌ها نقاشی گری باب اسفنجی

حالا دو دایره کنار هم و کمی بالاتر از بدن اصلی حلزون رسم کنید. این دو دایره قرار است جای چشم‌های نقاشی گری باب اسفنجی باشند.

نقاشی چشم های گری

3. اضافه کردن پایه چشم‌ها

بعد از رسم چشم‌های گری باید دو دایره‌ای که به عنوان چشم کشیده‌اید، به بدن این حلزون یعنی نقاشی گری باب اسفنجی اتصال دهید. برای این کار از خطوط منحنی مانند شکل استفاده کنید.

نقاشی صورت حلزون

4. تکمیل جزئیات چشم

حالا نوبت به جزئیات چشم‌های نقاشی گری باب اسفنجی است. شما باید عنبیه و مردمک را هم رسم کنید. برای این کار دو دایره با قطرهای مختلف داخل چشم‌ها بکشید.

جزییات چشم حلزون گری

5. کشیدن لاک نقاشی گری باب اسفنجی

نوبت کشیدن پوسته یا لاک حلزونی نقاشی گری باب اسفنجی است! این کار را با کشیدن یک بیضی بزرگ روی بدن آن انجام دهید. تصویر زیر جزییات کار را نشان می‌دهد.

کشیدن لاک نقاشی گری باب اسفنجی

6. رسم طرح پوسته

طرح مارپیچی روی پوسته حلزونی نقاشی گری باب اسفنجی را رسم کنید. این کار باعث می‌شود نقاشی شما کامل‌تر و البته واقعی‌تر جلوه کند.

رسم طرح روی پوسته گری حلزون باب اسفنجی

7. تکمیل پوسته نقاشی گری باب اسفنجی

کافی است نگاهی به جزییات شکل زیر بیندازید و پوسته نقاشی گری باب اسفنجی را تکمیل کنید. حالا گری واقعی را روی کاغذ خود کشیده‌اید.

نقاشی خال های لاک حلزون گری

8. اصلاح اشتباهات احتمالی

پاک‌کن را بردارید و خطوط اضافی را پاک کنید. با این کار نقاشی خود را تکمیل و بدون ایراد خواهید کرد.

نقاشی گری باب اسفنجی

9. رنگ‌آمیزی نقاشی گری باب اسفنجی

حالا نوبت به مرحله آخر است. مدادرنگی‌ها را به دست کودکتان بدهید تا نقاشی گری باب اسفنجی را رنگ‌آمیزی کنید. بهتر است فرزندتان را برای رنگ‌آمیزی نقاشی کودکانه آزاد بگذارید تا آن را با هر رنگی که می‌خواهد، کامل کند.

گری حلزون انیمیشن باب اسفنجی

یک رنگ‌آمیزی کودکانه و دلخواه باعث می‌شود خلاقیت کودک شما رشد کند. اگر از مطالعه این آموزش کاغذرنگی لذت بردید پیشنهاد می‌کنم از دسته بندی نقاشی کارتونی، آموزش نقاشی باب اسفنجی یا خانه او را هم از دست ندهید.

پرسش‌های متداول درباره نقاشی گری باب اسفنجی

نقاشی گری مناسب چه رده سنی است؟
این نقاشی ساده است و بیشتر برای کودکان و نوجوانان توصیه می‌شود.
نقاشی گری حلزون را با چه وسایلی بکشیم؟
این نقاشی را با مداد رنگی، ماژیک و پاستل می‌توان رسم کرد.
نقاشی گری حلزون چقدر طول می‌کشد؟
نقاشی گری حلزون را در ۹ مرحله ساده می‌توان رسم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو