بیوگرافی بازیگران سریال زاویه هفتم با نقش +اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال زاویه هفتم با نقش +اسامی و داستان و عکس


منبع: شبونه

4

1402/1/22

13:49


اسامی بازیگران سریال زاویه هفتم عبارتند از: حمید رضا پگاه رویا نونهالی سام درخشانی سارا صوفیانی تینا آخوندتبار رحیم نوروزی بهزاد داوری محمد رضا ترابی معین الدین عشاقی فرهاد بشارتی مرتضی کاظمی بهرام ابراهیمی سارا صوفیانی شهاب شادابی درباره سریال زاویه هفتم سریال زاویه هفتم با موضوع پلیسی توسط محمود معظمی ساخه شده است و …

اسامی بازیگران سریال زاویه هفتم عبارتند از:

  • حمید رضا پگاه
  • رویا نونهالی
  • سام درخشانی
  • سارا صوفیانی
  • تینا آخوندتبار
  • رحیم نوروزی
  • بهزاد داوری
  • محمد رضا ترابی
  • معین الدین عشاقی
  • فرهاد بشارتی
  • مرتضی کاظمی
  • بهرام ابراهیمی
  • سارا صوفیانی
  • شهاب شادابی

درباره سریال زاویه هفتم

سریال زاویه هفتم با موضوع پلیسی توسط محمود معظمی ساخه شده است و کارگردانی ان را برعهده دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال زاویه هفتم با نقش +اسامی و داستان و عکس

تهیه کنندگی سریال زاویه هفتم را آقای امیرحسین شریفی بر عهده دارد که ناجی هنر و معاونت سیمای استان ها و مرکز اصفهان تولید ان را سفارش داده است و در سال 1394 تولید شد و برای نخستین مرتبه در هفته نیروی انتظامی از شبکه سه پخش شد.

تعداد قسمت ها

نگارش فیلمنامه این سریال پلیسی در 7 قسمت بر عهده ی حامد افضلی و خانم رویا خسرو نجدی بوده است.

خلاصه داستان سریال زاویه هفتم

داستان این سریال سرقت از یک بانک است که توسط یک باند خلافکار انجام می گیرد و جزییات این سرقت از زوایه های مختلف روایت می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال زاویه هفتم با نقش +اسامی و داستان و عکس

در دو قسمت این سریال از نگاه پلیس ها و چهار قسمت از نگاه خلافکارها به نمایش درمی آید و در قسمت آخر تمامی معماهای حل نشده سریال برای مخاطب گره گشایی می شوند.

بیوگرافی بازیگران سریال زاویه هفتم

بیوگرافی حمیدرضا پگاه

بیوگرافی بازیگران سریال زاویه هفتم با نقش +اسامی و داستان و عکس

حمیدرضا پگاه (زادهٔ ۱۱ دی ماه ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش) و آخرین گناه و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.

بیوگرافی رویا نونهالی

رویا نونهالی در تاریخ بیست و چهارم از ماه بهمن درسال 1341 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر کشورمان اسـت. اصالتا اهل تاکر از توابع شهرستان نور استان مازندران اسـت. وی تحصیلات دانشگاهی را از رشته نقاشی و از دانشگاه هنر هاي زیبا تهران کسب کرده اسـت.

بیوگرافی بازیگران سریال زاویه هفتم با نقش +اسامی و داستان و عکس

بعنوان نخستین کار بازیگری اش در فیلم « یار در خانه و …» بازی کرد و اینکار بعنوان نخستین کار بازیگری در کارنامه رویا نونهالی بـه ثبت رسید. بازیگری تلوزیون را نیز از بازی در « خواب و بیدار » آغاز کرد. وی همچنین قبل از شروع کار بازیگری در سینما و تلوزیون، بازیگری تئاتر نیز انجام داده اسـت.

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در خیابان ولیعصر تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام “پانته آ” و یک برادر به نام “شهریار” دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال زاویه هفتم با نقش +اسامی و داستان و عکس

سام درخشانی نیز مانند خیلی دیگر از هنرمندان برای به دنیا آوردن فرزندش به خارج از کشور سفر کرد. برکه دختر سام درخشانی و همسرش عسل امیر پور در سال 1396 به دنیا آمد. سام در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و و از بچه دار شدنش خبر داد. پیش از آن کامبیز دیرباز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که سام و همسرش به زودی صاحب دختری به نام برکه خواهند شد. برسام پسر سام درخشانی است که 1 مهر 1399 متولد شد و آقای بازیگر برای دومین بار پدر شدن را تجربه کرد.

بیوگرافی سارا صوفیانی

سارا صوفیانی با نام کامل سارا ناز پرور صوفیانی بازیگر زن سریال روزهای بی قراری در روز ۲۶ فروردین ماه ۱۳۶۴ در شهر مشهد در یک خانواده ۶ نفره متولد شد و اکنون ۳۴ ساله می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال زاویه هفتم با نقش +اسامی و داستان و عکس

سارا دختر یکی یکدونه و ته تغاری خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش دارد. پدرش دبیر ریاضی و مادرش خانه دار است. آشنایی با امیرحسین شریفی باعث شکل گرفتن علاقه ای بین آنها شد تا جایی که سارا صوفیانی زمانی که ۲۵ ساله بود با امیرحسین شریفی ۵۳ ساله ازدواج کرد. آن ها باوجود ۲۸ سال اختلاف سنی زوج خوش بختی یه نظر می آیند!

بیوگرافی تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار درباره اسم خود می گوید: ” اسم شناسنامه‌ ای که خانواده من را صدا می زنند، پونه است! خودم به دلیل علاقه زیادی که به تینا داشتم، این اسم را برای خودم جا انداختم در واقع اسم پونه، مورد علاقه خانواده ام بوده است اما من علاقه شدیدی به اسم تینا دارم و از آن اسم انرژی می‌ گیرم! ”

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور و همسرش + عکس های جدید تینا اخوندتبار

تینا آخوندتبار درباره دوره ی کودکی خود چنین می گوید: ” در مدرسه والیبالیست بودم و حتی کلاس‌ های مدرسه را می‌ پیچاندم و در حیاط با بچه ها والیبال بازی می‌ کردم! بعد از اینکه وارد دانشگاه شدم به‌ خاطر حجم سنگین درس ها کمی از ورزش غافل شدم اما به محض اینکه شرایط فراهم شد رفتم سراغ تنیس. هر هفته دست‌ کم سه روز به باشگاه می‌ رفتم و به‌ خاطر ورزش‌ های مختلف و بدنسازی، آمادگی جسمانی خوبی داشتم و به همین دلیل، به سرعت در یادگیری تنیس پیشرفت کردم، در حدی که با مربیان مسابقه می‌ دادم! “

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی | بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی (زادهٔ ۱۳۴۶ در رشت)، بازیگر سینما و تلویزیون است.اولین جرقه های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلمها و تئاترها و سریالها و تله فیلمهای بسیاری بازي كرد از جمله تب (رضا کریمی) ، عشق و عالیجناب (حسین پاکدل) ، خانه ای در تاریکی (سعید سلطانی) ، کلانتر (محسن شامحمدی) ، یادآوری (حجت قاسم زاده) و کرگدن (فرزاد موتمن). نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو