فیلم کامل مصاحبه فردوسی پور با علیرضا جهانبخش در فوتبال 360

منبع: شبونه

6

1402/1/22

13:49


مصاحبه عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش در فوتبال 360 فروردین 1402 را میتوانید در این صفحه تماشا کنید مصاحبه ای جنجالی درباره هرانچه که در جام جهانی رخ داده است از مچ بند های مشکی در بازی با اروگوئه تا اتفاقات مسابقه ایران و انگلیس و آمریکا را علیرضا جهانخش شرح میدهد. از زمان …

مصاحبه عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش در فوتبال 360 فروردین 1402 را میتوانید در این صفحه تماشا کنید مصاحبه ای جنجالی درباره هرانچه که در جام جهانی رخ داده است از مچ بند های مشکی در بازی با اروگوئه تا اتفاقات مسابقه ایران و انگلیس و آمریکا را علیرضا جهانخش شرح میدهد.

(کامل) مصاحبه عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش در فوتبال 360

از زمان شروع فعالیت عادل فردوسی پور در رسانه اینترنتی «فوتبال 360»، گفت و گوهای او با افرادی چون علی دایی، مهدی طارمی و کارلوس کی روش بخش مهمی از کار این رسانه بوده است.

مصاحبه عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش

اما شروع اعتراضات شهریورماه و ایجاد فضای سیاسی و اجتماعی در ایران باعث شد که فردوسی پور قسمت دوم مصاحبه کارلوس کی روش را پخش نکند و در 7 ماه گذشته خبری از مصاحبه در «فوتبال 360» نباشد. .

اما حالا بعد از هفت ماه، عادل با مصاحبه جنجالی با علیرضا جهانبخش برگشته است که در ابتدای این گفت و گو نیز به این مشکل اشاره کرده و اذعان دارد که به دلیل شرایط اجتماعی و سیاسی و با بیان مشکلی که خود و جامعه از آن رنج برده اند. در ماه های اخیر نبود شرایط مساعد برای پخش قسمت دوم مصاحبه کیروش خود گویای این موضوع است و حتی مصاحبه طنز با پژمان جمشیدی که به همین دلیل پخش نشد.

عادل اما حالا پس از هفت ماه با مصاحبه‌ای جنجالی با علیرضا جهانبخش بازگشته است که در ابتدای همین مصاحبه نیز با اشاره به این موضوع اذعان می‌کند ک به دلیل شرایط اجتماعی و سیاسی و بیان این موضوع که او و جامعه در ماه‌های اخیر عزادار بوده‌اند، از نبود شرایط مناسب برای پخش بخش دوم مصاحبه با کیروش سخن می‌گوید و حتی از مصاحبه مفرحی با پژمان جمشیدی سخن می‌گوید که آن را نیز به همین دلیل پخش نکرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو