بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر سریال نون خ

بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر سریال نون خ


منبع: بیوگرافی

5

1402/1/22

13:50


بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ بیوگرافی کامل صهبا شرافتی بازیگر سریال «نون خ» از ورود به بازیگری تا ازدواج و همسرش همراه با ناگفته های زندگی شخصی او را می خوانید. با بیوگرافی ها همراه باشید. نام کامل : صهبا شرافتی تاریخ تولد : 8 مهر 1377 محل تولد : […]

بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ

بیوگرافی کامل صهبا شرافتی بازیگر سریال «نون خ» از ورود به بازیگری تا ازدواج و همسرش همراه با ناگفته های زندگی شخصی او را می خوانید. با بیوگرافی ها همراه باشید.

بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک سریال نون خ

  • نام کامل : صهبا شرافتی
  • تاریخ تولد : 8 مهر 1377
  • محل تولد : تهران – ایران
  • حرفه : بازیگر
  • سال های فعالیت : 1396 تاکنون
  • اینستاگرام صهبا شرافتی

اصالت و خانواده صهبا شرافتی

صهبا شرافتی، بازیگر سینما،  تلویزیون و تئاتر، هشتم مهر ماه 1377 در تهران زاده شد. برخی به اشتباه تصور می کنند او کرمانشاهی است،  اما در حقیقت وی اصالتا کرد بوده و خانواده اش اهل شهر سقز کردستان هستند.

این بازیگر جوان کشورمان دیپلم ریاضی – فیزیک دارد و هم اکنون در حال تحصیل می باشد.

بیوگرافی و زندگی شخصی صهبا شرافتی

علاقه به بازیگری از کودکی

صهبا شرافتی از همان کودکی به بازیگری علاقه مند بوده و در تست های بازیگری مختلفی شرکت می کرده و اغلب به عنوان بازیگر نقش فرعی(هنرور) انتخاب می شده است.

به گفته خودش،  هنگامی که 10 ساله بود با تماشای سریال «قهوه تلخ» به بازیگری علاقه مند شد،  وی همچنین  در مدرسه کار تئاتر می کرده و در نمایش های مدرسه حضور فعالی داشته است.

وی می گوید:” در کودکی ام،  فیلم می گذاشتم و سعی می کردم جای شخصیت های سریال بازی کنم،  تا وقتی جلوی دوربین رفتم راحت و باور پذیر باشد!”

ماجرای حضور در سریال نون خ

صهبا شرافتی که پیش از این تنها به عنوان نقش های فرعی در فیلم ها و سریال های مختلف ظاهر می شد، یک روز به دفتر بازیگری مصطفی تنابنده(مشاور کارگردان) رفت و پس از قبولی در تست بازیگری،  برای بازی در نقش «روناک» در سریال «نون خ» انتخاب شد و بدین ترتیب نخستین تجربه جدی و حرفه ای اش را در عرصه بازیگری رقم زد.

وی در این سریال نقش خواهر زاده نورالدین خانزاده را بازی می کند،  وی با حضور در این سریال توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و باعث شده که سوال هایی در مورد زندگینامه او در ذهن مخاطبان مطرح شود.

تکه کلام «دوغ یا نوشابه» او در این سریال بسیار در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و منجر شد که چهره اش بیش از پیش شناخته شود به شهرت قابل قبولی دست یابد. یدالله شادمانی در این سریال نقش پدر روناک را بازی می کند.

صهبا شرافتی در سریال نون خ

صهبا شرافتی در سریال نون خ

شروع از تلویزیون

به گفته خودش همیشه دوست داشته که بازیگری را از تلویزیون شروع کند، وی هم به سینما و هم به تلویزیون علاقه مند است اما ترجیح میدهد که شروعش در تلویزیون باشد،  چراکه به عقیده او،  تلویزیون مخاطبان بیشتری داشته و مردم خواه ناخواه پای سریال های تلویزیون می نشینند.

عکس های اینستاگرامی صهبا شرافتی

علاقه به تحصیل در رشته کارگردانی

صهبا شرافتی با اشاره به اینکه هدفش از بازیگری،  ورود به حرفه کارگردانی است،  گفت :”دوست دارم بازیگری را ادامه دهم و در نهایت کارگردانی را تجربه کنم،  در اصل دوست دارم تحصیلاتم را در رشته کارگردانی ادامه دهم! اصلا بخاطر کارگردانی،  وارد بازیگری شدم.”

وی ادامه داد:”در بازیگری آدم دست و پایش بسته است و احتمال دارد سال ها دیده و شناخته نشود. ممکن است کسی مرا برای بازی در فیلم و سریالی انتخاب نکند اما با کارگردانی می توانم این فرصت را برای خودم ایجاد کنم.”

زندگینامه صهبا شرافتی و همسرش

آرزوی صهبا شرافتی

صهبا شرافتی در مورد آرزو های خود می گوید:”یکی از رویا ها و آرزو هایم،  همکاری با سعید آقاخانی و مهران مدیری بود! که خداروشکر با حضور در سریال «نون خ» این سعادت نصیبم شد که با اقای آقاخانی همکاری کنم.”

“یکی دیگر از آرزوهایم نیز بازی در اثری است که نویسنده یا کارگردان آن،  آقای کامبوزیا پرتوی باشد!”

الگو های من

وی در میان بازیگران دو نفر را به عنوان الگو انتخاب کرده است،  یکی طناز طباطبایی به جهت بازی واقع گرایانه اش،  و دیگری آقای سعید آقاخانی.

صهبا شرافتی کیست

نقش روناک سریال نون خ

صهبا شرافتی در این سریال نقش دختر خواهر نور الدین خانزاده را بازی می کند، که به واسطه سفر رفتن خانواده اش،  در خانه دایی اش می ماند و با ماجرا های خانواده او همراه می شود.

صهبا شرافتی به دلیلی خشونت و قدرت حاکم بر نقشش،  توجه ها را از دیگر بازیگران این سریال به ویژه هدیه بازوند و ندا قاسمی می گیرد،  خصوصیت اصلی شخصیت او حساسیت و غیرتی است که روی دختر دایی هایش دارد!

وی در این سریال در نقش «روناک»،  شخصیت دختری قوی و با جذبه را به تصویر می کشد که دیگران از او حساب می برند! اما همه می دانند که پشت این ظاهر،  باطنی مهربان دارد.

صهبا شرافتی در سریال نون خ 3

صهبا شرافتی در سریال نون خ 3

شخصیت واقعی ام

صهبا شرافتی در مصاحبه با خبرآنلاین گفت:”بسیاری از مردم به من واقعا لطف داشتند و حتی مرا از زیر ماسک می شناختند! برایم جالب بود که همه فقط یک سوال را می پرسیدند که آیا در در واقعیت هم همینقدر خشمگین هستم؟ که باید بگویم که شخصیت من با آنچه در سریال می بینید بسیار متفاوت است!”

طرفدار گروه اکسو

صهبا شرافتی به تازگی در یکی از استوری های اینستاگرامی اش، خود را اکسوال(طرفدار گروه موسقی کره ای اکسو) معرفی کرد و طرفداران این بند موسیقی نیز از او استقبال کردند!

ازدواج و همسر صهبا شرافتی

صهبا شرافتی مجرد بوده و تاکنون خبری مبنی بر ازدواج او منتشر نشده است.

فیلم شناسی

مجموعه تلویزیونی

سال نام سریال کارگردان نقش
1399 نون خ 2 سعید آقاخانی روناک
1400 نون خ 3 سعید آقاخانی روناک
1401 آزادی مشروط مسعود ده نمکی
1402 نون خ 4 سعید آقاخانی روناک

 

بیوگرافی صهبا شرافتی | بیوگرافی ها دات کام

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو