ایده استایل با کت کراپ طرحدار

ایده استایل با کت کراپ طرحدار


منبع: تیپ زا

4

1402/1/22

13:53


ایده استایل با کت کراپ طرحدار ایده استایل با کت کراپ طرحدار :‌ اگر از طرفداران پر و پا قرص کت‌های بلیزر هستید، پیشنهاد می کنیم که آن ها را در استایل بهاری خود استفاده کنید. اما قبلاً در مورد چنین بلیزرهایی به شما گفته ایم و امروز می خواهیم توجه شما را به بلیزرهای […]

ایده استایل با کت کراپ طرحدار

ایده استایل با کت کراپ طرحدار

ایده استایل با کت کراپ طرحدار :‌ اگر از طرفداران پر و پا قرص کت‌های بلیزر هستید، پیشنهاد می کنیم که آن ها را در استایل بهاری خود استفاده کنید. اما قبلاً در مورد چنین بلیزرهایی به شما گفته ایم و امروز می خواهیم توجه شما را به بلیزرهای چاپ شده و روش هایی که می توانید آنها را با پیراهن، بلوز، دامن، شلوار جین، شلوار، لباس و کفش های مختلف ترکیب کنید، بپردازیم.

راهنمای انتخاب لباس برای ست با کت کراپ: 

برای تهیه یک استایل غیررسمی می توانید یک تی شرت سیاه و سفید انتخاب کنید و آن را با شلوار جین کراپ، کت بلیزر آبی و سفید سرمه ای، کیف جیر زرد خردلی، چرم آبی سرمه ای و نیم بوت های جیر و عینک آفتابی ترکیب کنید.

یا می‌توانید یک پیراهن دکمه دار بژ پیدا کنید و آن را با یک کت بژ، کالوت‌های چرمی مشکی، کیف چرمی قهوه‌ای و چکمه‌های چرمی مشکی ترکیب کنید. برای ظاهری رویدادی می‌توانید یک کت بلیزر راه راه سفید و خاکستری با آستین‌های بلند انتخاب کنید و آن را با شلوار پالازو کمر بلند مشکی و کفش‌های پاشنه بلند ست کنید.

با تاپ کراپ مشکی، شلوار چک شده، کمربند چرمی مشکی و کلاچ مشکی

ایده استایل با کت کراپ طرحدار

با شلوار پالازو مشکی

ایده استایل با کت کراپ طرحدار

با شلوار گشاد مشکی کمر بلند

ایده استایل با کت کراپ طرحدار

با پیراهن بژ، چرمی مشکی، کیف چرم قهوه ای و کفش پاشنه بلند مشکی

ایده استایل با کت کراپ طرحدار

با تی شرت سیاه و سفید، کیف جیر زرد، شلوار جین کوتاه و نیم بوت های چرم آبی سرمه ای و جیر

ایده استایل با کت کراپ طرحدار

اگر می‌خواهید ظاهری رمانتیک داشته باشید، می‌توانید یک پیراهن بژ انتخاب کنید و آن را با یک کت شلوار گشاد مشکی و یاسی، عینک آفتابی، یک دامن میدی نامتقارن با چاپ گلدار، یک کلاچ سبز و کفش گلدار ترکیب کنید. برای یک لباس زیباتر می‌توانید یک لباس مشکی تا روی زانو انتخاب کنید و آن را با یک کت و شلوار و کفش پاشنه بلند مشکی ست کنید. یا می توانید یک بلوز بژ بردارید و آن را با یک دامن مدادی خاکستری، یک کیف کتانی، یک بلیزر گلدار و صندل ترکیب کنید.

با لباس مشکی تا روی زانو و کفش بند مشکی

 

با دامن جلو دکمه دار، کیف مشکی و مولد مشکی

 

با دامن نامتقارن گلدار، کلاچ سبز و پمپ های گلدار

 

با تاپ سفید، دامن مینی چهارخانه و چکمه های بلند مشکی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو