نحوه برخورد با شوهر حساس و زودرنج

نحوه برخورد با شوهر حساس و زودرنج


منبع: نم نمک

6

1402/1/25

19:14


نحوه برخورد با شوهر حساس و زودرنج و شوهر حساس و زودرنج نی نی سایت و پسر حساس و زودرنج و ویژگی مردان زود رنج و روانشناسی افراد زود رنج و حساس بودن بیش از حد در رابطه و درمان روحیه حساس و شوهر حساس به حجاب نی نی سایت و ازدواج با مرد زودرنج در نم نمک.

نحوه برخورد با شوهر حساس و زودرنج

نحوه برخورد با شوهر حساس و زودرنج

رفتار با شوهر حساس و زودرنج ، کار ساده ای نیست. مردان بیشتر کلامی هستند و به همین خاطر باید اجازه دهید عصبانیت خود را بیرون بریزند. درحالی که زنان تمام خشم خود را درون خود نگه می دارند و با گریستن آن را نشان می دهند. درمورد یک زوج متأهل ، تمام خشم مرد متوجه زن خواهد بود چون او نزدیکترین فرد به شوهرش می باشد.

نحوه برخورد با شوهر حساس و زودرنج

نحوه برخورد با شوهر حساس و زودرنج

نحوه برخورد با شوهر حساس و زودرنج

خشمی که از طرف شوهرتان سر می زند ، مستقیماً شما را هدف قرار نمی دهد. در این شرایط شما به اندازه کافی به احساساتی شدن گرایش دارید. اندیشیدن به شوهرتان که همیشه با خشم برخورد می کند ، باعث می گردد احساس فرومایگی کنید و این امری کاملاً طبیعی است. شما باید یک قدم به عقب بردارید و عملاً به آنچه رخ داده است بیندیشید و دلیلی که در پس این رفتار وجود دارد را بیابید.

استرس ، ناامیدی و ترس ، مردان را عصبانی می کند. می توانید به همسرتان بگویید که با اینکه می دانید او این روزها چه استرس فراوانی دارد و این مسئله او را عصبی کرده است ، اما این موضوع باعث شده که رابطه زناشویی تان نیز تحت تأثیر قرار گیرد. با همسرتان شفاف و روشن گفت و گو کنید و او را بدون قید و شرط حمایت کنید.

نحوه برخورد با شوهر حساس و زودرنج

6 نکته برای آرام کردن شوهران حساس و زودرنج

1 - نگذارید همسرتان درگیر خشم خود گردد. اگر دیدید عصبانی است ، او را تنها بگذارید. اگر فکر می کنید که مسئله خاصی باعث عصبانیت همسرتان می شود ، از طرح آن موضوعات اجتناب کنید.

2 - عصبانیت به آسیب های فیزیکی و عاطفی می انجامد. با شوهرتان لجبازی نکنید. در عوض سعی کنید راه هایی برای درک و حمایت او بیابید.

3 - شما باید درون خودتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. باید به این فکر کنید که چرا همسرتان عصبانیت خود را برسر شما خالی کرد. غر نزنید ، زیرا نتیجه ای جز انفجار عصبانیت و بدتر شدن شرایط ندارد.

4 - طوری رفتار کنید که همسرتان با شما احساس راحتی کند. شما می توانید انفجار خشم همسرتان را با برقراری ارتباطی درست با وی ، خنثی کنید. گفت و گو با همسرتان به هیچ وجه او را ناراحت نخواهد کرد. پس از اینکه با او گفت و گو کردید ، درخواهید یافت که همه چیز به حالت عادی بازگشته است. این زمان مناسبی است تا با شریک زندگی خود روبه رو شوید.

5 - شوهرتان را درک کنید. درک شما از او طغیان خشمش را کمتر می کند. در ضمن شنونده خوبی باشید.

6 - اگر متوجه شده اید که شوهرتان بیش از اندازه عصبانی می شود ، می توانید از یک متخصص کمک بگیرید. از او بخواهید که خود را متعهد به انجام برنامه های مدیریت خشم نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو