حرکت عجیب آرنولد شوارتزنگر در اعتراض به شهرداری لس آنجلس + ویدیو

حرکت عجیب آرنولد شوارتزنگر در اعتراض به شهرداری لس آنجلس + ویدیو


منبع: روزیاتو

3

1402/1/26

19:11


حرکت عجیب آرنولد شوارتزنگر در اعتراض به شهرداری لس آنجلس + ویدیو

حرکت عجیب آرنولد شوارتزنگر در اعتراض به شهرداری لس آنجلس + ویدیو

آرنولد شوارتزنگر، ستاره فیلم های اکشن و فرماندار سابق کالیفرنیا، پس از چندین هفته انتظار برای حل مشکل چاله خیابان محل زندگی اش، در حال پر کردن چاله محله دیده شد. شوارتزنگر ۷۵ ساله در ویدیویی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، تلاش می کند تا چاله بزرگی را که به گفته او هفته‌ها است که محله‌اش را گرفتار کرده است پر کند.

پر کردن چاله ای در خیابان توسط آرنولد شوارتزنگر

بازیگر ترمیناتور در توضیح این ویدیو نوشت: «امروز، بعد از اینکه کل محله از این چاله غول پیکر که هفته‌هاست ماشین‌ها و دوچرخه‌ها را خراب می‌کند به ستوه آمدند، من با تیمم بیرون رفتم و آن را درست کردم. من همیشه می گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری انجام دهیم. بفرمایید.»

بارش های زمستانی و جاری شدن آب، خشکسالی را که سال ها گریبانگیر این ایالت بوده است، کاهش داده اند، اما چاله ها و شکاف هایی را در خیابان ها و آزادراه های محلی ایجاد کرده اند. ظاهراً این چاله در منطقه ثروتمند بل ایر، جایی که شوارتزنگر در خانه ای با مساحت ۴,۵۷۲ متر مربع زندگی می کند، دردسر آفرین شده بود.

پر کردن چاله ای در خیابان توسط آرنولد شوارتزنگر

در این ویدیو که ۴.۵ میلیون بازدید داشته است، شوارتزنگر کیسه ای از آسفالت آماده را در چاله می ریزد و شروع به صاف کردن آن می کند.

زنی در یک ماشین سفید در حال رانندگی برای تشکر از تیم کارگرلن متوقف می شود که آرنولد را می شناسد و تعجب می کند و از او تشکر می کند.

شوارتزنگر می گوید: «خواهش می کنم. کار درست را خودمان باید انجام دهیم. سه هفته است که منتظر بسته شدن این سوراخ بودم».

دنیل کچل، سخنگوی شوارتزنگر، گفت که ساکنان برنت‌ وود درخواست‌های مکرری برای تعمیرات داشتند، زیرا طوفان‌های زمستانی چاله‌ها و شکاف‌هایی را در جاده‌های محلی به وجود آورده اند.

کارن بس (Karen Bass)، شهردار لس آنجلس، هفته گذشته طرحی را برای رسیدگی به آنچه که او آن را تعداد بی سابقه ای از خیابان های آسیب دیده در سراسر شهر خواند، اعلام کرد. به گفته مقامات، از ۳۰ دسامبر، لس آنجلس ۱۹,۶۹۲ درخواست خدمات برای تعمیرات دریافت کرده است و به گفته مقامات، تا ۶ آوریل، کارگران حداقل ۱۷،۵۴۹ چاله را پر کرده اند.

شوارتزنگر پیش از این از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ فرماندار کالیفرنیا بود.

یکی از مقامات دپارتمان خدمات عمومی لس آنجلس گفت که سوراخی که شوارتزنگر پر کرده است در واقع یک چاله مخرب نیست، بلکه یک فرو رفتگی مخصوص شرکت گاز است که باید توسط شرکت گاز کالیفرنیای جنوبی از آن مراقبت شود.

علاوه بر این، شرکت آب و برق گفت که چون جاده بتنی است و آسفالت نیست، کار شوارتزنگر ممکن است فقط یک تعمیر موقت باشد. برخی از کاربران توییتر هم در بخش نظرات با این ارزیابی درخصوص شیوه‌ی پر کردن این چاله توسط آرنولد شوارتزنگر موافق بودند.

یکی از این کاربران نوشت: «کار جالب اما اشتباهی است. برای اینکه آسفالت از پیشآماده به درستی کار کند، منطقه باید با چسب پوشش داده شود، سپس آسفالت باید گرم شود تا روغن و امولسیون فعال شود تا به هم چسبیده و بادوام شود».

یکی از مقامات شهر لس آنجلس گفت که شوارتزنگر یک حفره خدماتی را پر کرده است که مربوط به کارهای فعال و مجاز است که در محل توسط شرکت گاز انجام می شود، که انتظار می رفت کارشان تا پایان ماه می تمام شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو