الهام جدی بازیگر نقش الفت سریال دیو و ماه پیشونی

الهام جدی بازیگر نقش الفت سریال دیو و ماه پیشونی


منبع: آراس

5

1402/2/2

02:33


الفت سریال دیو و ماه پیشونی

الهام جدی

الهام جدی بازیگر جوان ایرانی متولد 17 فروردین سال 1374 می باشد.خانم الهام سادات جدي  هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون متولد شهر کاشان است. او یک برادر به اسم سید مهدی جدی و یک خواهر به اسم شادى سادات جدى دارد که مشاور و روانشناس بالينى است.

 نقش الفت سریال دیو و ماه پیشونی 

«دیو و ماه پیشونی» بر اساس یکی از افسانه های کهن ایرانی نگاشته شده است . در خلاصه داستان این سریال آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو که در داستان های شاهنامه با رستم دستان جنگیده بود؛ در فضایی فانتزی و شاد همسفر می شود، سفری در دنیای امروز ؛ برای کودک درون همه افراد خانواده.

بازیگران سریال خانگی دیو و ماه پیشونی

علی صادقی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، میرطاهر مظلومی، سیاوش چراغی پور، احمدرضا اسعدی، بهراد خرازی، نگین معتضدی، ستایش موسوی، نیلوفر شهیدی، علی کاظمی، الهام جدی، سارا محمدی، پارسیا شکوری، عسل قرایی و آتش تقی پور بازیگران این مجموعه هستند.

الهام جدی

حرفه ی بازیگری

الهام جدي بازیگری را ابتدا با تئاتر شروع کرد و پس از اجرای چندین تئاتر موفق در سال 1396 فعالیت خود را با نقش آفرینی در سریال گمشدگان آغاز نمود. وی در چندین تئاتر مختلف به کارگردانی مهدی کوشکی بازی کرده است.

الهام جدی

اولین کار تلوزیونی الهام جدی سریال گمشدگان بود . این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی علی حجازی و با بازی پژمان بازغی است. این سریال محصول سال ۹۶ و در ژانر دارم و اجتماعی ساخته شده است. سریال گمشدگان که برای اولین بار در سال ۹۶ از شبکه دوم سیما پخش شد،
سریال “گمشدگان” روایتگر داستان دختری جوان به نام “ترنج” است که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است. او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده زیادی را به همراه دارد.
پژمان بازغی / بهنام تشکر / کورش تهامی / زنده یاد پرویز پورحسینی / ستاره اسکندری / افسانه بایگان/ شقایق فراهانی/ مهتاج نجومی/ فریبا نادری
/روشنک گرامی/سعید داخ/ مهرداد ضیایی / رامین ناصرنصیر/الهام جدی/ کتانه افشاری نژاد / بهاران بنی احمدی/ حسن تسعیری/ ادوین راستاد/ پاشا رستمی

الهام جدی

خوانندگی الهام جدی
وی علاوه بر بازیگری با خوانندگان نیز همکاری می کند. او در ساخت موزیک ویدیو (چـالوس) از صدای روزبه بمانی و همچنین موزیک ویدیو (صورتک) با صدای مهدی یراحی همکاری داشته است.

الهام جدی

الهام جدی

نقش الهام سریال سیاوش

سیاوش مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سروش محمدزاده محصول سال 1399 است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی نماوا پخش شد.

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند عبارتند از امیر جعفری، ترلان پروانه، رضا کیانیان، مجید صالحی، میلاد کی مرام، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی ‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌ زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل‌ هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی

الهام جدی

الهام جدی

الهام جدی

عکس های خاص الهام جدی

الهام جدی

بیوگرافی نقش الفت سریال دیو و ماه پیشونی

الهام جدی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو