دریافت بیت کوین رایگان با بازی کردن | آموزش کامل

دریافت بیت کوین رایگان با بازی کردن | آموزش کامل


منبع: پلازا

3

1402/2/4

02:56


دریافت بیت کوین رایگان با بازی کردن | آموزش کامل

امروزه افراد زیادی به دنبال یک بازی برای دریافت بیت کوین رایگان هستند. اگر شما هم به این گونه بازی‌ها علاقه دارید و می‌خواهید در حین انجام آن‌ها بیت کوین رایگان کسب کنید، تا پایان این مقاله از پلازا با ما همراه باشید.

صنعت بازی‌های ویدیویی به سرعت در حال رشد است و مخاطبان آن هر روز در حال افزایش هستند. از سوی دیگر، ارزهای دیجیتال نیز بسیار محبوب هستند و به یکی از مهمترین فرصت‌های سرمایه گذاری تبدیل شده‌اند. افرادی که به هر دو زمینه (یعنی بازی و کریپتو) علاقه دارند ترجیح می‌دهند با بازی‌های کریپتو سرگرم شوند و درآمد کسب کنند. به همین دلیل، بسیاری از بازی‌های رمزنگاری توسعه یافته و منتشر شده‌اند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا انواع ارزهای دیجیتال را به دست آورند. بازی‌هایی که از طریق آنها می‌توانید بیت کوین به دست آورید از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

فهرست مطالب

بهترین بازی برای دریافت بیت کوین رایگان چیست؟

بازار ارزهای دیجیتال منبع درآمد نامحدودی است و بازی‌های کریپتو فرصت استثنایی را برای همگان ایجاد کرده تا بدون داشتن دانشی در این زمینه و بدون صرف هزینه از این بازار بزرگ سود ببرند. خوشبختانه، بازی‌های کریپتو تنوع زیادی دارند و همه سلیقه‌ها را برآورده می‌کنند. شما می‌توانید هر یک از این بازی‌ها را برای کسب ارز دیجیتال مورد نظر خود مانند بیت کوین انتخاب کنید. برای این کار هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

در ادامه این مقاله تعدادی از بهترین بازی‌ها برای دریافت بیت کوین رایگان را به شما معرفی می‌کنیم. برخی از این بازی‌ها بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس هستند، برخی دیگر را می‌توانید در تلفن‌های هوشمند تجربه کنید. البته بازی‌هایی وجود دارند که روی پلتفرم‌های متعددی اجرا می‌شوند و حتی برای دسترسی به برخی از آنها باید به وب سایت آنها مراجعه کنید.

بیت کوین رایگان با بازی

لیست کامل معرفی گیم و بازی‌‌ های دریافت بیت کوین رایگان

تعداد زیادی از بازی‌هایی که در زیر معرفی می‌کنیم به صورت آنلاین و از طریق وب سایت خودشان بازی می‌شوند. برای انجام این بازی‌ها می‌توانید به وب سایت آنها رفته و شروع به بازی و دریافت بیت کوین کنید. برای مثال یکی از وب سایت‌هایی که مخاطبان زیادی دارد، سایت rollercoin.com است. با ورود و بازی به این سایت می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلفی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، Dogecoin (DOGE) و Token Roller (RLT) را استخراج کنید.

وب سایت دیگری که از طریق آن می‌توانید بازی بدست آوردن بیت کوین را انجام دهید cryptomininggame.com نام دارد. این وب سایت به شما امکان استخراج انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را بسته به سطح انرژی خود می‌دهد. همچنین می‌توانید با انجام بازی‌های مختلف و ارتقای مرحله به مرحله بازی‌ها، جوایز روزانه دریافت کنید. همانطور که گفته شد، بازی‌های زیادی وجود دارد که برای اجرای آنها باید به وب سایت آنها مراجعه کنید.

نحوه دریافت بیت کوین رایگان با بازی‌ های گوشی موبایل اندرویدی و ایفون

امروزه مخاطبان بازی‌های موبایلی بسیار بیشتر از بازی‌های رایانه‌ای هستند. دلیل این امر چیزی جز استفاده گسترده از تلفن همراه و در دسترس بودن آن برای همه مردم نیست. در نتیجه بازی‌های کریپتو موبایل مخاطبان زیادی دارد و تعداد زیادی از آن‌ها برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده است. در زیر تعدادی از محبوب ترین بازی‌های دو سیستم عامل محبوب موبایل را معرفی می‌کنیم:

بازی‌ های دستگاه ‌های اندروید برای دریافت بیت کوین رایگان

ابتدا سه بازی اندروید را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آنها برای دریافت بیت کوین رایگان استفاده کنید:

بازی کسب بیت کوین رایگان Alien Run

Alien Run از آن دسته بازی‌هایی بوده که دارای گیم پلی ساده اما در عین حال بسیار اعتیادآور است. شخصیت اصلی بازی که شما کنترل آن را بر عهده دارید می‌تواند حرکات مختلفی مانند پریدن، جاخالی دادن و چرخش را انجام دهد. شما باید در مراحل مختلف بازی که طراحی حساب شده‌ای دارند این شخصیت را راهنمایی کنید. با پیشرفت در مراحل، قدرت‌های جدیدی به دست خواهید آورد که به شما کمک می‌کند به راه خود ادامه دهید.

بازی به صورت مرحله‌ای دنبال می‌شود و شما می‌توانید به طور نامحدود به بازی ادامه دهید. در پنج سطح می‌توانید امتیاز خود را به 10000 ساتوشی برسانید و از این طریق کسب درآمد کنید. البته شما فقط می‌توانید دو دست 10 سطحی در بازی کنید و در هر دست سطوح روزانه و آنلاین دیگری وجود دارد که می‌توانید آنها را تکمیل کرده و در نهایت پاداش خود را دریافت کنید.

بازی Alien Run

بازی دریافت رایگان ارز بیت کوین Crypto Planet

در بازی Crypto Planet می‌توانید یک سیاره را کاوش کرده و از آنجا کریستال‌ها را استخراج کنید. روش استخراج شامل قرار دادن ابزار حفاری خود بر روی کریستال‌ها است. سپس چند ساعت طول می‌کشد تا بتوانید کریستال‌ها را جمع آوری کنید. با این کریستال‌ها می‌توانید یک سری صندوقچه بخرید که در واقع از طریق این صندوق‌ها ارز دیجیتال دریافت می‌کنید. ارزهای دیجیتالی که در بازی به دست می‌آیند را می‌توانید در کیف پول مخصوص درون بازی نگهداری کنید. با این حال، امکان انتقال آنها به هر کیف پول دیگری نیز وجود دارد.

CryptoPop بازی کنید و بیت کوین پارو کنید!!!

این بازی دارای گیم پلی ساده و جذابی است. برای توضیح گیم پلی بازی می‌توان آن را با بازی معروفی مانند Candy Crush مقایسه کرد. در CryptoPop شما باید حباب‌ها را بکشید و آنها را مطابقت دهید تا ارز دیجیتال به دست آورید. گیم پلی بازی چندان چالش برانگیز نیست، اما اعتیادآور است و می‌توانید برای مدت طولانی از آن لذت ببرید. پرداخت‌های بازی از طریق صرافی Coinbase انجام می‌شود. اما می‌توانید ارزهایی را که به دست آورده‌اید به هر کیف پول دیگری منتقل کنید.

بازی‌های گوشی های تلفن همراه آیفون برای دریافت بیت کوین رایگان

در این قسمت به ارائه سه بازی برای پلتفرم iOS گوشی‌های آیفون می‌پردازیم. البته می‌توانید این بازی‌ها را در اندروید نیز تجربه کنید:

بازی Bitcoin Solitaire و کسب بیت کوین رایگان

بازی‌های کارتی در بین مردم بسیار محبوب هستند و در سال‌های اخیر شاهد عرضه تعداد زیادی از این بازی‌ها بر روی پلتفرم موبایل بوده‌ایم. یکی از بازی‌های بلاک چین که در آن می‌توانید بازی‌های کارتی مختلفی را تجربه کرده و ارز دیجیتال کسب کنید Bitcoin Solitaire نام دارد. شما می‌توانید این بازی را به صورت تک نفره انجام دهید و هر چه سریعتر برنده شوید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. شما می‌توانید امتیازهای کسب شده در بازی را از طریق صرافی Coinbase به ارز دیجیتال تبدیل کنید. افرادی که به بازی‌های کارتی علاقه دارند، این بازی بهترین انتخاب برای آنهاست.

این بازی فرآیند متفاوتی را برای پاداش دادن به بازیکنان معرفی کرده است. در واقع با بازی Bitcoin Solitaire مستقیماً ارز دیجیتالی کسب نمی‌کنید، بلکه می‌توانید تعدادی بلیط جمع آوری کرده و سپس در پایان هر روز از آن بلیط‌ها برای ورود به قرعه کشی ارز دیجیتال استفاده کنید. اگرچه این ویژگی به این معنی است که بازیکنان ارز دیجیتال دریافت نمی‌کنند، اما در عوض این فرصت را دارند که در پایان هر روز مقدار بسیار بالاتری از ارز دیجیتال به دست آورند.

بازی کشاورزی و استراتژی برای دریافت بیت کوین رایگان Farm World Mobile Bitcoin

در  بازی Farm World Mobile Bitcoin باید با کشاورزی و پرورش محصولات خود امتیاز کسب کنید. جریان بازی به این صورت است که شما باید از ابزار و منابعی که در اختیار دارید برای ایجاد زمین کشاورزی خود استفاده کرده و سپس شروع به برداشت محصولات خود کنید. این بازی از بلاک چین WAX پشتیبانی می‌کند و کاربران برای بازی باید NFT خاصی داشته باشند. وقتی محصولاتی را در مزارع  Farmers Worldمی‌کارید، باید قبل از برداشت آنها صبر کنید. اما در عین حال می‌توانید با کشاورزان دیگر مبارزه کنید و پاداش بگیرید.

دانلود بازی دریافت بیت کوین رایگان برای کامپیوتر

پس از معرفی بازی‌های موبایلی که فرصت دریافت بیت کوین را ارائه می‌دهند، نوبت به بازی‌های رایانه‌ای می‌رسد. در ادامه تعدادی بازی استخراج بیت کوین را معرفی می‌کنیم که هر کدام سبک و ویژگی‌های خاص خود را دارند. البته برخی از این بازی‌ها روی موبایل نیز انجام می‌شود.

بازی  Gamefaucet برای بیت کوین رایگان در پی سی

در این وب سایت می‌توانید بازی‌های مختلفی را تجربه کنید که بسیار ساده و کم حجم هستند. این بازی‌ها گیم پلی پیچیده‌ای ندارند، اما برای تسلط بر آنها نیاز به تمرین دارید. وب سایت Gamefaucet در بین افرادی که به دنبال بازی برای دریافت بیت کوین رایگان هستند بسیار محبوب است. تعداد کاربران آنلاین این سایت زیاد است و پرداخت‌ها به صورت کاملا منظم انجام می‌شود.

دریافت بیت کوین رایگان با بازی Bitcoin Blast در رایانه شخصی

Bitcoin Blast یک بازی مسابقه است که به بازیکنان امتیاز وفاداری می‌دهد. این نقاط در نهایت می‌توانند به بیت کوین تبدیل شوند. مهم ترین نکته‌ای که در مورد این بازی باید به آن توجه کرد حذف آن از گوگل پلی بود زیرا ادعا شد که کاربران را فریب داده است! البته تیم سازنده بازی چنین اتهامی را رد کرده و آن را سوء تفاهم با گوگل می‌داند. آنها برای رفع مشکلات موجود در آپدیت بعدی بازی خود و در دسترس قرار دادن بازی دوباره در گوگل پلی در دسترس بازیکنان، از گوگل توضیحات بیشتری درخواست کرده‌اند.

بازی Bitcoin Blast

بازی SaruTobi و گرفتن ارز دیجیتال بیت کوین رایگان

یک بازی ساده اما جالب برای دریافت بیت کوین رایگان به نام SaruTobi وجود دارد که در آن یک میمون را در هوا هدایت می‌کنید و در میان درختان بلند تاب می‌زنید. در طول مسیر شما باید تا حد امکان سکه جمع آوری کنید.

این سکه‌ها در واقع بیت کوین هستند. البته در مسیر موز هم هست که اگر آنها را بگیرید امتیاز بیشتری به شما می‌دهد. هدف اصلی شما در بازی پیشرفت و پیشروی هر چه بیشتر است. همچنین می‌توانید موزهای جمع آوری شده را به قدرت‌های ویژه تبدیل کنید.SaruTobi  در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دریافت بیت کوین در گوشی‌های هوشمند است.

بازی  RollerCoin در کامپیوتر های شخصی برای گرفتن bitcoin

در این بازی شبیه ساز استخراج بیت کوین می‌توانید با دوستان خود برای دریافت بیت کوین رایگان رقابت کنید. مراحل بازی به گونه‌ای است که باید کارهای مختلفی را انجام دهید. کارهایی مانند تعمیر مرکز داده، پرداخت قبض آب و برق یا تعمیر کولر گازی که همگی به فرآیند استخراج بیت کوین مربوط می‌شوند. برای استخراج سریعتر بیت کوین، می‌توانید ماموریت‌های جانبی را انجام دهید.

در بازی RollerCoin پاداش هر پنج دقیقه بین بازیکنان تقسیم می‌شود و هر بازیکنی که قدرت استخراج بیشتری داشته باشد سهم بیشتری دارد. اگر می‌خواهید وارد حوزه استخراج ارزهای دیجیتال شوید اما تجربه‌ای در این زمینه ندارید، RollerCoin به شما کمک می‌کند تا اطلاعات اولیه خوبی به دست آورید.

گیم و بازی  شبیه سازی شده Spark Profit در کامپیوتر

این بازی در واقع شبیه ساز خرید و فروش در بازار بیت کوین است. در این بازی شما باید بازارهای ارزهای دیجیتال را پیش بینی کنید و هر چه این پیش بینی‌ها صحیح‌تر باشد، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. اگر امتیازات شما در بازی به حد نصاب برسد، می‌توانید آنها را به بیت کوین تبدیل کنید. طبق اعلام سازندگان بازی، Spark Profit بیش از نیم میلیون دلار جایزه با کاربران خود پرداخت کرده و برای بیش از 100000 کاربر، پرداخت هفتگی را در نظر گرفته است. بازی Spark Profit را می‌توانید به صورت آنلاین بر روی کامپیوتر یا گوشی هوشمند تجربه کنید. یکی از ویژگی‌های فوق العاده این بازی امکان کسب درآمد 100 دلاری در هفته است.

بازی زیبای  Legends of Cleopatra برای گرفتن bitcoin

این بازی یکی از متنوع‌ترین بازی‌ها برای دریافت بیت کوین رایگان است. در Legends of Cleopatra شاهد یک پازل و یک گیم پلی اعتیادآور هستیم که حال و هوای مصر باستان را تداعی می‌کند. بازی از گرافیک و رابط کاربری خوبی برخوردار است. در این بازی یک هرم افقی با شش سطح وجود دارد. افرادی که با دستگاه‌های اسلات آشنا هستند نیز نحوه انجام این بازی را می‌دانند. Legends of Cleopatra یکی از محبوب ترین بازی‌هایی است که به شما امکان دریافت بیت کوین رایگان را می‌دهد.

Tiki Tumble بازی کنید و بیت کوین رایگان بگیرید!

چنین بازی‌هایی این روزها طرفداران زیادی دارد. تعداد زیادی از این بازی‌ها بر روی کامپیوتر و موبایل منتشر شده است که شاید معروف ترین آنها Candy Crush باشد. اگر به این سبک علاقه دارید و می‌خواهید از راه آسان بیت کوین به دست آورید، حتماً باید Tiki Tumble را امتحان کنید. جریان بازی به این صورت است که باید مهره‌های مناسب را کنار هم بچینید و از این طریق امتیاز کسب کنید تا بتوانید به مرحله بعد بروید.

با بازی کریپتویی Nord’s War آشنا شوید!

در این بازی پازل کارتی شما یک نبرد فانتزی را تجربه خواهید کرد. البته این نبرد شبیه نبردهای بازی‌های دیگر نیست، بلکه باید با استفاده از کارت با حریف خود مبارزه کنید. این یک بازی اسلات است، اما فضای فانتزی Nord’s War آن را از دیگر عناوین این سبک متمایز می‌کند. اگر به بازی‌های این سبک علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم Nord’s War را امتحان کنید.

بازی بلک جک در پی سی برای دریافت bitcoin

بلک جک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کارتی است. افرادی که در این بازی حرفه‌ای هستند می‌توانند با آن درآمد خوبی کسب کنند. امکان دریافت بیت کوین رایگان با بازی بلک جک وجود دارد. می‌توانید استراتژی‌های بازی را در قسمت‌های مختلف بازی تمرین کرده و سپس در مسابقات آن شرکت کنید.

بازی کنید و پولدار شوید

دریافت بیت کوین رایگان راهی آسان برای آشنایی با فضای ارزهای دیجیتال و به طور خاص نحوه عملکرد بیت کوین است و نمی‌توانید با استفاده از این روش‌ها انتظار داشته باشید که یک شبه ثروتمند شوید. هیچ کدام از این روش‌ها شما را میلیونر نمی‌کند، اما با یک استراتژی منظم می‌توانید با استفاده از برخی از این روش‌ها درآمدی اندک اما ثابت داشته باشید. اگر در جایی دیدید که برای فعالیت بسیار کمی بیت کوین‌های رایگان زیادی به شما می‌دهند، مطمئن شوید که این روش کلاهبرداری است و سعی دارند از شما سوء استفاده کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو