باکس آفیس | صدرنشینی The Super Mario Bros Movie برای سومین هفته پیاپی

منبع: گیمفا

5

1402/2/4

17:54


انیمیشن The Super Mario Bros Movie در سومین هفته پیاپی توانست در صدر جدول باکس آفیس تکیه بزند.

باکس آفیس | صدرنشینی The Super Mario Bros Movie برای سومین هفته پیاپی

انیمیشن The Super Mario Bros Movie در سومین هفته پیاپی توانست در صدر جدول باکس آفیس تکیه بزند.

انیمیشن برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros Movie) جدیدترین اثر از کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن به شمار می‌رود که در سومین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست به فروش ۵۸٫۲ میلیون دلار در داخل آمریکا دست پیدا کند و در صدر جدول باکس آفیس باقی بماند.

انیمیشن «برادران سوپر ماریو» تا به امروز به فروش ۴۳۴٫۳ میلیون دلار در داخل آمریکا دست پیدا کرده و به یکی از پرفروش‌ترین آثار کمپانی یونیورسال تبدیل شده است. این انیمیشن در گیشه‌های بین‌المللی مبلغ ۷۰٫۷ میلیون دلار را از آن خودش کرده و توانسته فروش کلی بین‌المللی‌اش را در این سه هفته به رقم ۴۳۷٫۵ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این انیمیشن تاکنون به فروش جهانی ۸۷۱٫۸ میلیون دلار دست پیدا کرده است.

فیلم Evil Dead Rise

فیلم Evil Dead Rise

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته، فیلم مرده شریر برمی‌خیزد (Evil Dead Rise) قرار دارد که در اولین هفته اکرانش توانست به فروش ۲۳٫۵ میلیون دلار در داخل آمریکا دست پیدا کند. این اثر در سینماهای بین‌المللی مبلغ ۱۶٫۸ میلیون دلار کسب کرد و فروش جهانی خودش را به رقم ۴۰٫۳ میلیون دلار رساند.

فیلم میثاق ساخته گای ریچی (Guy Ritchie’s Covenant) در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است و این هفته به فروش ۶٫۳ میلیون دلار دست پیدا کرد. فیلم جان ویک ۴ (John Wick: Chapter 4) این هفته به فروش ۵٫۷ میلیون دلار بسنده کرد و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفت.

جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته را نیز فیلم ایر (Air) محصول استودیو آمازون به خودش اختصاص داده است. این فیلم ۵٫۵ میلیون دلار در داخل آمریکا بدست آورده و فروش کلی‌اش در سینماهای داخل آمریکا را به رقم ۴۱٫۳ میلیون دلار افزایش داده است. این فیلم این هفته در گیشه‌های بین‌المللی ۳٫۹ میلیون دلار فروش داشته و فروش بین‌المللی خودش را به رقم ۲۷٫۱ میلیون دلار رسانده است. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تازه با بازی بن افلک و مت دیمون ۶۸٫۹ میلیون دلار در گیشه بدست آورده است. در ادامه می‌توانید جدول کامل باکس آفیس را مشاهده کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Super Mario Bros Movie۵۸٫۲
۲Evil Dead Rise۲۳٫۵
۳Guy Ritchie’s Covenant۶٫۳
۴John Wick: Chapter 4۵٫۷۵
۵Air۵٫۵
۶Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves۵٫۴
۷Pope’s Exorcist۳٫۱
۸Renfield۳٫۱
۹Beau Is Afraid۲٫۷
۱۰Suzume۱٫۶
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو