هتل فدک الزهرا یکی از برترین هتل های مشهد است

منبع: همگردی

5

1402/2/5

20:56


سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های واصله، هتل فدک الزهرا یکی از برترین هتل های مشهد است.

هتل فدک الزهرا مشهد یکی از هتلهای تازه تاسیس در شهر مشهد بوده که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1400 افتتاح و شروع بکار کرد. این هتل در 8 طبقه و 96 باب اتاق و تعداد 245 تخت و با کادری مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از زائرین گرامی هست. این هتل با فراهم کردن امکانات مناسب سعی دارد آسایش بیشتری را برای میهمانان خود فراهم کند. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. دکوراسیون داخلی هتل بسیار مجلل و شیک بوده و پرسنل مجرب آن با خوشرویی از میهمانان استقبال می کنند. برای جابجایی بین طبقات هم می توانید از آسانسور استفاده کنید. سیستم اعلام و اطفا حریق، سالن آمفی تئاتر، آشپزخانه مرکزی، نمازخانه و پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو از دیگر امکانات این هتل بشمار می آیند.

برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها موجود است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن و تلویزیون نیز در لابی وجود دارند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه بوده و خدمات خانه داری هر روز در آن انجام می گیرد. استعمال دخانیات در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع بوده تا مزاحمتی برای کارکنان و سایر مسافران ایجاد نشود. برای گشت و گذار در شهر هم می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

علاوه بر اینها خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. تحویل اتاق از ساعت 14 و تخلیه اتاق تا ساعت 12 ظهر صورت می گیرد. پذیرش خانم مجرد با مدرک شناسایی معتبر انجام می شود. برای کودکان زیر سه سال هم در صورت عدم استفاده از سرویس، هزینه ای برای اقامت دریافت نمی شود.

هتل فدک الزهرا یکی از برترین هتل های مشهد است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو