خروس دهمین جانوران زودیاک است. طبق یکی از افسانه ها، امپراتور جید گفت که این دستور بر اساس ترتیبی که آنها به مهمانی خود می رسند تعیین می شود. میمون، خروس و سگ در کشور دیگری بودند و به خدایی کمک کردند تا ارواح شیطانی را شکست دهد. پس از آن با هم به مهمانی رفتند. چون در همان زمان رسیدند، امپراتور یشم به دستور آنها خدا را در کشور دیگر ملاقات کردند. بدین ترتیب خروس دهم شد. خروس همچنین با شاخه زمینی (地支/ dì zhī) yǒu (酉) و ساعت های 5 تا 7 بعد از ظهر مرتبط است. در اصطلاح یین و یانگ (阴阳/ yīn yáng)، خروس یین است.خروس‌ها افراد پیچیده‌ای هستند که قوی به نظر می‌رسند، اما در اعماق وجودشان نیاز به تایید افراد دارند. در این مطلب از سلام دنیا درباره طالع بینی چینی سال خروس ، شخصیت و خصوصیات متولدین آن و سازگاری خروس ها با دیگر سالها؛ متولدین سال خروس با چه سالی ازدواج کنند، شغل، رنگ، اعداد شانس و بدشانسی متولدین خروس صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

طالع بینی چینی سال خروس

طبق افسانه ها، خروس ها می توانند در برابر ارواح شیطانی محافظت کنند. در زمان های قدیم، برادران قسم خورده باید به آسمان سوگند بخورند، سپس خون خروس را در شراب بچکانند و همه آن را بنوشند.جفت شدن با ساقه های آسمانی (天干/Tiān gān)، یک چرخه تقویمی 60 ساله وجود دارد.


حتما بخوانید: طالع بینی چینی سال موش


اگرچه yǒu با فلز مرتبط است، سال ها نیز از طریق پنج عنصر طبیعت (五行/ wǔ xíng) می گذرد. 

سال خروس

سال های اخیر خروس

سال ساقه آسمانی شاخه زمینی زودیاک عنصر  یین یانگ
1933 سرد یو خروس آب یین
1945 یو خروس  چوب یین
1957  دینگ یو خروس آتش یین
1969  jǐ یو خروس زمین یین
1981  xīn یو خروس فلز یین
1993  guǐ یو خروس آب یین
 2005  yǐ یو خروس چوب یین
2017 دینگ یو خروس آتش یین
2029  jǐ یو خروس زمین یین

شخصیت و خصوصیات متولدین سال خروس

خروس ها در کار خود جدی هستند. آنها در اعمال خود صریح و قاطع هستند. آنها مستقیماً آنچه را که مناسب نمی بینند مورد انتقاد قرار می دهند و کمال گرا هستند آنها منطقی هستند و در مدیریت تیم ها خوب هستند.خانواده برای آنها پناهگاه و بهشت ​​است. آنها آرزوی داشتن یک خانواده بزرگ را دارند - به این معنی که افراد بیشتری وجود دارند که آنها را تشویق و حمایت کنند.هرچقدر هم کاری سخت باشد، تسلیم نمی شوند. اما اگر کسی راه آنها را ببندد،خشم خود را آشکار خواهد کرد.


حتما بخوانید: طالع بینی چینی سال خرگوش


اگر عصبانی شوند وحشتناک هستند و به راحتی وارد مشاجره می شوند. حتی اگر ببازند، از روش‌های مختلفی برای متقاعد کردن دیگران به سمت خود استفاده می‌کنند.خروس ها واقعاً فقط به عزیزانی نیاز دارند تا آنها را تأیید کنند و به آنها تشویق شوند تا خودشان را پیدا کنند.

شخصیت و خصوصیات

عناصر و ثروت متولدین سال خروس

عنصر  سال ثروت
زمین 1969، 2029 این خروس ها فعال هستند. آنها عاشق گردش با دوستان هستند. صبور و قابل اعتماد، آنها به راحتی اعتماد را به دست می آورند. همه چیز در زندگی حرفه ای آنها آرام است. هیچ تلاشی به هدر نمی رود و نتایج رضایت بخشی به دست خواهد آورد. با این حال، آنها باید مراقب باشند که زیاد مغرور نشوند.
 فلز 1921، 1981 این خروس ها بسیار تعیین کننده هستند و با یک مقصد روشن در ذهن حرکت می کنند. آنها منطقی فکر می کنند و بسیار محبوب هستند. با این حال، خروس های با قدرت به سختی می توانند به خوبی با همکاران ارتباط برقرار کنند. برای موفقیت واقعی در محل کار، آنها باید یاد بگیرند که به خوبی ارتباط برقرار کنند و اجتماعی شوند.
 آب 1933، 1993 این خروس ها مغرور هستند اما خودنمایی نمی کنند. آنها شهودی هستند و چیزهای زیبا را دوست دارند. آنها حمایت و درک را از رهبران خود دریافت می کنند. این خروس ها به خوبی با دیگران کار می کنند و از بازنشستگی شادی برخوردار خواهند شد.
 چوب 1945، 2005 این خروس ها عاشق شوخی کردن هستند. آنها به شدت احساسات را احساس می کنند و میل به محبت دارند. اما آنها باید بیاموزند که مستقل تر شوند و بدون اتکا به دیگران با مشکلات روبرو شوند. آنها از نظر ثروت کاملاً خوش شانس هستند. حتی اگر ضرر و زیان وجود داشته باشد، سود به دنبال آن است.
آتش 1957، 2017 این خروس ها مهارت های مدیریت زمان قوی دارند و قابل اعتماد هستند. آنها احساس می کنند اگر کاری را به موقع تمام نکنند، مدیون هستند. خسته کننده است اما این چیزی است که آنها را خوشحال می کند. آنها روابط دشواری دارند، اما همه چیز در دوران میانسالی آنها حل می شود.

خصوصیات مردان متولد سال خروس

مردانی که در سال خروس متولد می شوند همیشه در حال تغییر هستند، گاهی شاد و گاهی احساسی. آنها دوست دارند به دیگران در حل مشکلات کمک کنند. آنها قبل از تصمیم گیری همه جوانب را مطالعه می کنند.در خانه، آنها بودجه ریزان سازمان یافته ای هستند و مطمئن می شوند که همه چیز به وضوح و با دقت ترسیم شده است. آنها افرادی را که بداهه می گویند و بدون برنامه ریزی عمل می کنند را درک نمی کنند. مهم نیست که چقدر هیجان زده هستند، این مردان نباید به این لحظه کشیده شوند. آنها باید شخصیت متزلزل خود را کنترل کنند و به آنچه دیگران ممکن است بگویند گوش دهند.


حتما بخوانید: طالع بینی چینی سال ببر


خصوصیات زنان متولد سال خروس

زنان متولد شده در سال خروس از بیرون ساده به نظر می رسند. آنها دلسوز و بسیار زمینی هستند. این زنان تحمل دیدن اشتباه دیگران را ندارند. آنها همیشه کمک خواهند کرد تا آنها را در مسیر درست بازگردانند. مسئولانه و سازمان یافته، از اینکه دیگران به آنها می گویند چه کار کنند متنفرند.آنها اعتماد به نفس دارند، اما متکبر نیستند. آن‌ها معمولاً خانه‌دار هستند، اما خواهان موقعیتی با قدرت بالا هستند. در اعماق وجود آنها می خواهند مورد قدردانی دیگران قرار گیرند. اگر فرصت داده شود، پتانسیل واقعی خود را آشکار خواهند کرد.

عناصر و ثروت

سازگاری

بیشترین سازگاری خروس با مار، اژدها و گاو

خروس ها و اژدها سازگارترین جفت را می سازند.خروس مایل است از اژدها از پشت پشتیبانی کند و دستاوردهای اژدها باعث افتخار خروس است.با یک مار، خروس‌ها می‌توانند درباره زندگی بحث کنند و رویاها را با هم دنبال کنند.صداقت و محافظه کاری گاو به خوبی با شخصیت خروس مطابقت دارد. رابطه آنها به طور پیوسته توسعه می یابد.

کمترین سازگاری با خروس: خرگوش ، سگ ، خروس

خروس و خرگوش به شدت با هم بحث می کنند. آنها نظرات متضادی دارند و نمی توانند یکدیگر را درک کنند.خروس ها و سگ ها رابطه سردی دارند. اگرچه آنها می توانند یکدیگر را تحمل کنند، اما پر از تنش است. خروس ها نیز با خودشان ناسازگار هستند. آنها اغلب دعوا می کنند و نمی توانند سازش کنند.


حتما بخوانید: طالع بینی چینی سال اژدها 


چیزهای خوش شانس برای خروس ها

  • رنگ: طلایی، قهوه ای، زرد
  • اعداد: 5، 7، 8
  • ماده معدنی: کریستال توت فرنگی
  • جهت های فرخنده: شمال شرقی، مشرق
  • جهت ثروت: شمال غربی
  • جهت عشق: جنوب

چیزهای بدشانسی برای خروس ها

  • رنگ ها: قرمز، نارنجی، بنفش
  • اعداد: 2، 5، 6

مشاغل مناسب برای خروس ها

خروس ها واقعاً به پول اهمیت نمی دهند. آنها به سرعت آن را به دست می آورند و به سرعت خرج می کنند.اما خروس ها در کار خود بسیار جدی و جدی هستند. آنها مهارت های حرفه ای و شجاعت دارند. آنها انتخاب های هوشمندانه ای انجام می دهند، اما به جای اینکه در تصمیم گیری های مهم دقت بیشتری داشته باشند، اغلب اشتباه می کنند. آنها همچنین دوست ندارند به آنها دستور داده شود.

مشاغلی که برای خروس ها مناسب است مشاغلی هستند که به آنها فضای کافی و آزادی می دهد. باید به اندازه کافی سخت باشد که آنها را به چالش بکشیم و اجازه ندهیم استعدادشان از بین برود. برخی از گزینه ها سیاستمداران، دیپلمات ها، راهنمایان تور و طراحان مد هستند. 

مشاغل مناسب برای خروس ها

سلامت و سبک زندگی خروس ها

به طور کلی، خروس ها سلامت متوسطی دارند. این بدان معنی است که هیچ بیماری جدی وجود ندارد، اما مشکلات کوچک اجتناب ناپذیر است.خروس ها نباید بی خیال باشند. آنها به طور طبیعی سالم ترین نیستند و عوامل خارجی می توانند بر سلامت آنها تأثیر زیادی بگذارند.


حتما بخوانید: طالع بینی چینی سال مار


پرخاشگر بودن در همه زودیاک ها رایج است، اما خروس ها به ویژه چنین هستند. آنها حتی در مورد غذاهایی که دوست دارند بخورند سختگیر هستند. رژیم غذایی آنها نیز تحت تأثیر خلق و خوی آنهاست. از آنجایی که آنها اغلب نوسانات خلقی دارند، این می تواند منجر به مشکلاتی در سیستم گوارش شود.بهترین راه برای خروس ها برای حفظ سلامتی خود اصلاح عادات بد و شخصیت بیش از حد حساس خود است.

خروس‌ها در سال خرگوش (2023)

سال 2023 برای خروس قطبی خواهد بود. با توجه به اثر "Tai Sui زودگذر"، در عشق بسیار خوشحال خواهید شد و از پیشرفت کار بسیار ناراضی خواهید بود. آه، شما برخی را برنده می شوید، برخی را از دست می دهید!

لطفاً خود را برای کار در سال 2023 آماده کنید، خروس، زیرا در بهترین حالت، محل کار راکد خواهد بود، در بدترین حالت، باعث می شود که در طول سال از زندگی شگفت انگیز خود متنفر شوید. هیچ راهی برای این کار وجود ندارد: امسال حتی ممکن است شغل خود را از دست بدهید، بنابراین بیشتر مراقب باشید و سعی کنید در صورت امکان از طریق آموزش های بعد از کار، به مهارت های خود بیفزایید. لزوماً این اتفاق نمی افتد، اما به شما آسیبی نمی رساند که آماده باشید.

حداقل عشق برای خروس در سال 2023 عالی خواهد بود و مرهم بسیار مورد نیازی را برای سردردهایی که پس از یک روز کاری طولانی به سراغ شما می آید را فراهم می کند. شما باید برای اینکه هرگز نگرانی های کاری خود را به خانه نمی برید مورد تشویق قرار بگیرید، اما شریک زندگی یا افراد مهم شما نیز باید به دلیل تأثیر تسکین دهنده آنها بر شما قدردانی شود. آیا از دانستن این موضوع که حداقل در خانه همه چیز خوب است احساس اطمینان نمی کنید؟خوب، هم خوب و هم بد فقط برای امسال صادق است و فرصت ها و چالش های مختلف در عرض 12 ماه زندگی شما را زیبا می کند. در همین حال، زمان بد را به عنوان دعوتی برای رشد، و زمان خوب را به عنوان پاداشی برای تلاش های قبلی در رشد در نظر بگیرید، و بدون مشکل در زمین های دشوار سال 2023 حرکت خواهید کرد.

عشق و روابط متولدین سال خروس در سال 2023

در سال 2023، خروس از چنین چرخش 360 در عشق استقبال می کند، به خصوص اگر سال های گذشته در این بخش ناامید کننده بوده است. زندگی عاشقانه شما غنی خواهد شد.

خروس های مجرد توجه بسیاری را به خود جلب خواهند کرد. ممکن است یک نفر در میان گروه دوستانتان ناگهان در مورد علاقه عاشقانه خود به شما صحبت کند، یا دوست عزیزی که در ساعت شلوغی مترو به طور تصادفی روی انگشت شما پا می گذارد، ممکن است قبل از درخواست شماره شما، بسیار عذرخواهی کند! حتی در محل کار، جایی که همه چیز عالی پیش نمی رود، احتمالاً یک چشم دلسوز یا حتی تحسین برانگیز برای ظرافت خود پیدا خواهید کرد.

خروس های نر که به ویژه به دنبال آن هستند، ناگهان افراد علاقه مند زیادی را در اطراف خود پیدا می کنند. ممکن است احساس کنید که به تازگی در قرعه کشی های عشقی برنده شده اید، اما سعی کنید ثابت قدم بمانید و بدانید که تنها چیزی که نیاز دارید یک فرد مناسب است، نه یک دوجین!وقت خود را صرف شناخت خواستگاران بالقوه بدون توجه به جنسیت خود کنید. با این همه علاقه تازه، ممکن است متوجه شوید که واقعاً با چه کسی در مسائل قلبی ارتباط دارید.


حتما بخوانید: طالع بینی چینی سال اسب


خروس‌های متاهل یا شریک، از محبت‌های تازه‌ای با شریک‌هایشان لذت می‌برند، اما مراقب باشید که اگر امسال افراد زیادی خارج از رابطه‌تان متوجه جذابیت‌های شما شوند، ممکن است شریک زندگی‌تان آنقدرها را خوب نپذیرد! شریک فداکار را بازی کنید و از این دوست دوست داشتنی در زندگی خود محافظت کنید. ارزش آن‌ها بسیار بیشتر از هر علاقه‌ای هستند، زیرا سنگ بنای زندگی پرتلاطم شما در سال 2023 و حتی فراتر از آن هستند.اجازه نده زرق و برق ها تو را در برابر نعمت هایی که از قبل در زندگی ات وجود دارد کور کنند، خروس عزیز. ارزشش را ندارد!

شغل متولدین سال خروس در سال 2023

کار در بهترین حالت قابل تغییر و غافلگیرکننده خواهد بود، در حالی که در بدترین حالت ممکن است کاملاً برای سلامت روانی شما در سال 2023 مخرب باشد. اما اینگونه به آن فکر کنید، هر چیزی که اشتباه پیش می رود سعی می کند به شما بگوید که کجا می توانید رویکرد خود را نسبت به کار بهبود بخشید. ، یا نشان دهنده شکاف در مجموعه مهارت شما است.

کاری که می توانید انجام دهید، علاوه بر این که امسال روی پاهای خود چابک بمانید، تقویت روابط کاری خود است. دوستان بیشتری نسبت به دشمنان داشته باشید، بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید، افراد بسیار بیشتری را در محله خود خواهید یافت و مایلید از جانب شما صحبت کنید - این می تواند تفاوت بین "دفعه بعد بیشتر تلاش کنید" و "بهتر است شما" به جای دیگری نگاه کن»!

به یاد داشته باشید، خروس عزیز، به جای اینکه باهوش تر کار کنید، امسال خیلی بیشتر کار نمی کنید. اگر احساس می‌کنید نمی‌توانید از عهده یک کار برآیید، در مورد آن صریح صحبت کنید و به جای اینکه سعی کنید همه چیز را به تنهایی بفهمید، کمک بخواهید. به همین ترتیب، اگر تغییراتی در نقش شما وجود دارد که منطقی نیست، یا احساس می کنید برای آن آمادگی ندارید، صحبت کنید و حقیقت را بگویید. همه چیز در مورد تعیین انتظارات معقول در پایان است. اجازه ندهید غرور افسانه ای شما مانع رشد شود!

خروس‌ها در سال خرگوش (2023)

ثروت متولدین سال خروس در سال 2023

همانطور که قبلاً گفتیم، کار برای خروس در سال 2023 خوش بینانه نیست و متأسفانه وضعیت مالی شما نیز از همین روال پیروی خواهد کرد. ممکن است با کاهش دستمزد مواجه شوید یا حتی شغل خود را از دست بدهید و مجبور شوید برای مدتی بیکاری بمانید. این موقتی است و به شما فرصتی می دهد که دوباره گروه بندی کنید و برای آینده استراتژی داشته باشید. مطمئن باشید که این تغییر در دراز مدت بهترین است.


حتما بخوانید: طالع بینی سال بز


این شما را به جای بهتری می رساند، حتی اگر فعلاً چنین احساسی نداشته باشید.حتی اگر درآمد خود را از دست ندهید، قطعاً به شما توصیه نمی شود که پول خود را دور بیندازید. ممکن است پول خود را در سرمایه گذاری از دست بدهید، و اگر مراقب نباشید، تا پایان سال به بدهی بپردازید. پس انداز کنید و مقداری دیگر را برای روز مبادا ذخیره کنید.

همه می‌خواهند خبرهای خوب بشنوند، اما گاهی اوقات به همان اندازه مهم است که در مورد هر چیزی کمتر از ایده‌آل که ممکن است در راه است بدانید و بر اساس آن آماده شوید.

آموزش متولدین سال خروس در سال 2023

گوش کن، خروس جوان. وقتی در سال 2023 مدرسه آنطور که می خواهید پیش نرود، اولین غریزه شما این خواهد بود که تمام شب را بیدار بمانید و مطالعه کنید تا مغزتان بی حس شود. معمولاً، همه ما برای کار سرسخت هستیم، اما به احتمال زیاد امسال به نفع شما نخواهد بود. این فقط به شما استرس بیشتری وارد می کند و برای هر آزمون بزرگی که باید انجام دهید عصبی تر می شوید، و حتی کمتر نتیجه می دهید.در عوض، مراقب خود باشید و کمی استرس را از خود دور کنید. گاهی اوقات همه چیز بر وفق مراد ما پیش می‌رود، اما گاهی نه.

همه اینها در روند عادی زندگی است. اگر در یک آزمون بزرگ شکست خوردید، یا متوجه شدید که در کلاس خاصی با مشکل مواجه هستید، از دانش آموزانی که به نظر می رسد خوب هستند کمک بخواهید یا از معلم خود بپرسید که برای بهبود عملکرد خود چه کاری می توانید انجام دهید.شما یک فرد مغرور هستید، اما هیچ شرمی در درخواست کمک وجود ندارد!

سلامتی متولدین سال خروس در سال 2023

در سال 2023 سلامتی یکی دیگر از حوزه‌های نسبتاً کمتر تثبیت‌شده در زندگی خروس خواهد بود. با وجود تمام فشارهای بیرونی که در محل کار یا مدرسه وجود دارد، خروس‌ها در این سال اغلب خود را روی یک فیوز کوتاه می‌بینند که ممکن است منجر به اختلاف، نزاع یا منازعه شود.

اضطراب و فشار تأثیر زیادی بر هضم و سلامت روده شما دارد. با تمام نشخوارهایی که انجام می دهید، خون به سادگی وارد اندام های شما نمی شود. در این صورت، حتی اگر استرس دارید، زیاده‌روی نکنید، زیرا در سال 2023 بر هضم غذای شما مالیات کاسته می‌شود. استرس‌های بیشتری برای نگرانی ایجاد نکنید!توصیه ما به شما، خروس، این است که در سال 2023 در همه زمینه‌های زندگی اعتدال را تمرین کنید. با معقول غذا خوردن، ورزش مکرر و تمرین تای چی یا مدیتیشن را در اولویت قرار دهید.

سخن آخر

با متولدین سال خروس و ویژگی های آنها آشنا شدید. امیدواریم که از این مطلب استفاده و لذت برده یاشید.