کدام چهره های معروف ایرانی متولد 9 اردیبهشت هستند؟

کدام چهره های معروف ایرانی متولد 9 اردیبهشت هستند؟


منبع: آکا

8

1402/2/9

14:34


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 9 اردیبهشت بدنيا آمده

آکاایران:امروز 9 اردیبهشت ماه 1402مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون لادن طباطبایی،رضا صفایی پور،حمید سمندریان،فرزاد میلانی،جمیله شیخی و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

 

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 9 اردیبهشت ماه متولد شده اند

 

 

لادن طباطبایی

لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 9 اردیبهشت 1349 در تهران متولد شد.

وی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده است و در آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی حضور داشته است. لادن طباطبایی در سال 1394 به همراه دخترش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد.

رضا صفایی پور

رضا صفایی پور بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 9 اردیبهشت 1328 در تهران متولد شد.

رضا صفایی پور

قهرمانان، مردی در آتش، انفجار، شکار در شب، کانی مانگا، پلاک، حادثه در کندوان، خط آتش، ضربه آخر، صلیب طلایی، پوتین، سینه سرخ، سحرگاه پیروزی، چشم عقاب، شاهرگ، تهاجم، پاتک، جهنم سبز، پرچم های قلعه کاوه از جمله کارهای رضا صفایی پور است.

حمید سمندریان

حمید سمندریان کارگردان و آموزگار بازیگری کشورمان 9 اردیبهشت 1310 در تهران متولد شد.

حمید سمندریان

حمید سمندریان در سال 1373 به تأسیس کلاس های آزاد بازیگری و کارگردانی دست زد که هنرجویان بسیاری از آن جا دانش‌آموخته شده و به عرصهٔ حرفه ای هنر وارد شدند.

فرزاد میلانی

فرزاد میلانی آهنگساز، نوازنده، تنظیم کننده و خواننده کشورمان 9 اردیبهشت 1362 متولد شد.

فرزاد میلانی

او نواختن پیانو و آکاردئون را در کودکی به‌صورت خودآموز فراگرفت و سپس به آهنگ سازی و تنظیم روی آورد. از میان کارهای فرزاد میلانی، نماهنگ «زنده موندن» با اجرای ناشنوایان به زبان اشاره، مورد توجه بسیاری واقع شد.

جمیله شیخی

جمیله شیخی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 9 اردیبهشت 1309 در زنجان متولد شد.

جمیله شیخی

جمیله شیخی مادر آتیلا پسیانی بازیگر پیشکسوت کشورمان است و سریال پس از باران آخرین کار تلویزیونی جمیله شیخی محسوب میشود. این هنرمند کشورمان در دوم خرداد سال 1380 درگذشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو