زیباترین یوتیوبرهای دختر در ایران و کل دنیا از نگاه سایت فیگار

زیباترین یوتیوبرهای دختر در ایران و کل دنیا از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

5

1402/2/9

21:36


برخی از یوتیوبرهای دختر هستند که در یوتیوب طرفداران زیادی دارند که در این نوشتار به معرفی زیباترین یوتیوبرهای دختر در ایران و کل دنیا خواهیم پرداخت.

زیباترین یوتیوبرهای دختر در ایران و کل دنیا از نگاه سایت فیگار

برخی از یوتیوبرهای دختر هستند که در یوتیوب طرفداران زیادی دارند که در این نوشتار به معرفی زیباترین یوتیوبرهای دختر در ایران و کل دنیا خواهیم پرداخت.

در این نوشتار، ما به دنبال خوشگل ترین یوتیوبر دختر خواهیم بود که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. همانطور که همه می‌دانیم، افراد زیادی در یوتیوب ویدیو آپلود می‌کنند و برخی از آن‌ها سابسکرایبر زیادی با میلیون‌ها بازدید دارند، و در سال‌های اخیر، جامعه یوتیوب افزایش یافته و همچنین در حال افزایش است. افراد با استعداد زیادی از طریق یوتیوب به شهرت می‌رسند و بهترین یوتیوبر دختر دنیا شناخته می‌شود.

خفن ترین دخترهای یوتیوبر دنیا بر اساس گزارش‌ها، تنها 38 درصد از یوتیوبرهای زن در یوتیوب هستند. آن‌ها خیلی سریع در حال ظهور هستند و همچنین ما در حال بدست آوردن یوتیوبرهای زن با استعداد هستیم.

زیباترین یوتیوبرهای دختر در ایران و کل دنیا

شما میتوانید فهرست زیباترین یوتیوبرهای دختر ساخته شده را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

زیباترین یوتیوبرهای دختر

زیباترین یوتیوبرهای دختر

یوتیوب به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها برای اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی ظاهر شده است و با تعداد زیادی از یوتیوب‌برها که میلیون‌ها بازدید و مشترک دریافت می‌کنند، اکنون در حقوق خود به افراد مشهور تبدیل شده‌اند و حتی در حال حاضر، زیباترین یوتیبر دختر ایرانی را همراه هستیم.

اخبار و مقالات مرتبط با هوش مصنوعی، سینما و ChatGPT را از طریق لینک مربوطه مالعه بفرمایید.

خوشگل ترین یوتیوبر دختر

Mariand Castañeda

زیباترین یوتیوبرهای دختر

زیباترین یوتیوبرهای دختر

Mariand Castrejón Castañeda با نام مستعار یویا، محبوب‌ترین وبلاگ نویس زیبای مکزیکی و یوتیوبر، متولد 13 مارچ 1993 است. در حال حاضر، او بیش از 24 میلیون سابسکرایبر در یوتیوب دارد. او بیشتر به خاطر نام کانال یوتیوب خود “Yuya (قبلاً به عنوان Lady16Makeup) شناخته می‌شود.

در مارچ 2016، او یکی از هفت خالق زن YouTube را که به کمپین اقدام توسعه پایدار سازمان ملل متحد پیوستند، مشخص کرد. علاوه بر این، در جولای 2015، او یک برند عطر به نام #True و در اکتبر 2017 یک مجموعه لوازم آرایش راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید:

10 یوتیوبر معروف کالاف دیوتی موبایل

معرفی و تحلیل بهترین یوتیوبرهای ایرانی

Patricia Caeli López

زیباترین یوتیوبرهای دختر

خوشگل ترین یوتیوبر دختر

Patricia Caeli Santaolalla López با نام مستعار Caeli یا CaELiKe یک وبلاگ نویس معروف مکزیکی و یوتیوبر تمام دوران است که در 2 فوریه 1990 متولد شد. نام کانال یوتیوب او CaELiKe است. در حال حاضر، او بیش از 15 میلیون کانال یوتیوب دارد. اولین حضور او در YOUTUBERS REACT TO HARAMBE بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ها برای فیلم دیدن در سال 2023

آیا با ChatGPT می‌شود ترید (معامله‌گری) کرد؟

Jenna Mourey

زیباترین یوتیوبرهای دختر

بهترین یوتیوبر دختر دنیا

Jenna Nicole “Marbles” Mourey یکی از مشهورترین یوتیوبرهای زن آمریکایی است که در 15 سپتامبر 1986 متولد شد. حرفه‌ی جنا در یوتیوب در سال 2010 با ویدیوی او “چگونه مردم را فریب دهیم تا فکر کنند خوش تیپ هستی” پخش شد.

کانال یوتیوب او بیش از 19 میلیون سابسکرایبر در یوتیوب دارد. در حال حاضر، جنا دیگر فیلم نمی‌سازد، اما در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در دسترس است.

Lilly Singh

زیباترین یوتیوبرهای دختر

خفن ترین دخترهای یوتیوبر دنیا

لیلی سینگ یا همان IISuperwomanII یکی از یوتیوب‌برهای محبوب کانادایی و مجریان سابق تاک شو است که در 26 سپتامبر 1988 متولد شد. سینگ در سال 2010 شروع به ساخت ویدیوهای YouTube کرد، اکنون بیش از 14.6 میلیون سابسکرایبر در یوتیوب دارد.

در سال 2016، طبق فهرست فوربس، او پردرآمدترین یوتیوبرهای جهان را در رتبه سوم قرار داد و 7.5 میلیون دلار درآمد داشت. او یک جایزه Fandom MTV، چهار جایزه Streamy، دو جایزه انتخاب نوجوان و یک جایزه انتخاب مردم دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ارتباط دنیای سینمایی مارول (MCU) با تکنولوژی چیست؟

کارهای جالبی که می‌توانید با ChatGPT انجام دهید

Wendie Ayche

زیباترین یوتیوبرهای دختر

زیباترین یوتیوبرهای دختر

Wendy Ayche با نام مستعار Wengie یکی از وبلاگ‌نویسان دورگه چینی استرالیایی در یوتیوب است و متولد 9 ژانویه 1986 می‌باشد. او بیش از 13 مشترک یوتیوب دارد. کانال او تا ژانویه 2018، ششمین کانال پرمشترک “نحوه و سبک” در YouTube بود. او در حال حاضر بیش از 1.8 میلیارد بازدید در طول فعالیت حرفه‌ای خود در YouTube کسب کرده است.

در سال 2013، هوانگ کانال Wengie را با الهام از نام چینی خود، Wenjie، راه‌اندازی کرد. ویدیوهای او بر زیبایی، مد و نکات برتری انسان متمرکز بود. از سال 2016، او یکی از ستاره‌های سریع در حال رشد در یوتیوب بود که در سه سال بیش از 4 میلیون مشترک به دست آورد. در طول سال 2018، او بر روی ویدیوهای DIY، ویدیوهای شوخی و ویدیوهای اسلایم تمرکز کرد. او در طول کار خود در یوتیوب بیش از 1.8 میلیارد بازدید به دست آورده است.

بهترین یوتیوبرهای دختر ایران

Mia Plays

زیباترین یوتیوبرهای دختر

زیباترین یوتیبر دختر ایرانی

کیمیا روانگر که با نام مستعار میا پلیز در یوتیوب فعالیت می‌کند، ششم نوامبر سال ۱۹۹۲ و معادل ۱۵ آبان ۱۳۷۱ به دنبا آمده است. او در کنکور سال ۱۳۹۰ رتبه‌ی 2 را کسب کرد و جزو استعدادهای طراحی صنعتی است و این رشته را دوست نداشت تا وقتی که به کمک این رشته توانست محصولات خود را با نام کوکورو در سال ۱۳۹۷ درست کند.

کیمیا از ۶ سالگی کلاس هنر و موسیقی رفت و علاقه‌اش به موسیقی را به کمک برادرش خشایار که دو سال از او بزرگ‌تر است کسب کرد. میا به کمک خشایار با کوروش آشنا شد و حالا این دو، در کانادا زندگی می‌کنند.

میا در ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ اولین ویدیوی خود را با نام Mia reviews overwatch گذاشت. در رشد و شکل‌گیری کانال میا پلیز خودمانی و پرانرژی بودن، ویدیوهای با کیفیت، شوخ طبعی و طنز و پتانسیل موجود در یوتیوب فارسی نقش بسیار مهمی داشتند. میا اولین پخش زنده خود را در یوتیوب همراه با یک خیرخواهانه و جمع‌آوری پول برای کمک به افراد محروم در مناطق مختلف کرد.

 

Madgal

زیباترین یوتیوبرهای دختر

زیباترین یوتیوبرهای دختر

مدگل یکی از خوانندگان سبک پاپ و رپ است. او با جیدال، خواننده دیگر معروف در سبک رپ رابطه داشت. این دو زوج، با همدیگر همکاری‌های زیادی داشتند. یکی از ویژگی‌هایی که در ارتباط با آتوسا مدگل وجود دارد این است که او علاوه بر آهنگسازی و خوانندگی، مدتی است که به گذاشتن کلیپ‌های بسیار زیادی در یوتیوب، تبدیل به یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی شده است و می‌خواهد تا به عنوان یک یوتیوبر نیز شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و بازیگران ایران از نظر هوش مصنوعی

بهترین فیلم ها با موضوع برنامه نویسی

Toxic Girl

زیباترین یوتیوبرهای دختر

بهترین یوتیوبرهای دختر ایران

کوثر عزیزی که با نام مستعار تاکسیک گرل، یکی از گیمرها و یوتیوبرهای معروف ایرانی می‌باشد که از دختر های موفق ایرانی محسوب می‌شود. این دختر یکم بهمن ماه در سال ۱۳۷۳ به دنیا آمده است.

او در حال حاضر در ترکیه با اریا کیوکسر زندگی می‌کند و خانه مشترکی دارند و با یکدیگر دوست هستند. در حال حاضر در کار گیم است و گزینه دومش میکاپ می‌باشد از دیگر کارهایی که او علاقه زیادی به آن داشت می‌توانیم به کار پاکسازی اشاره کنیم او اخیراً به ترکیه مهاجرت کرده است و در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌کند و یکی از کسانی است که دلش می‌‌خواهد اقامت کانادا و آمریکا را نیز داشته باشد.

او در حال حاضر بیشتر در در توئیچ فعالیت دارد و گیم‌ها را در توئیچ بازی می‌کند. اما سعی می‌کند هفته‌ای یک ویدئو مربوط به بازی در چنل یوتیوبش منتشر کند.

Serna Amini

زیباترین یوتیوبرهای دختر

زیباترین یوتیوبرهای دختر

سرنا امینی متولد 28 دی ماه 1372 در مشهد، واینر و چهره اینستاگرامی و یوتیوبر است. او تحصیلکرده رشته عکاسی دیجیتال می‌باشد که با ویدیوهای طنز در فضای مجازی مشهور شد و حالا پیشنهاد بازیگری حرفه‌ای دارد.

سرنا امینی، فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد، خواهرش «سلین امینی» میکاپ آرتیست می‌باشد. فعالیت خود را از سال 1398 وقتی 26 ساله بود با ساخت دابسمش از کارهای فردین جهانشیری هنرمند تربت حیدریه شروع کرد که آن زمان تنها 24 نفر فالوور داشت. او در ادامه با تشویق خانواده، ساخت کلیپ را شروع کرد تا اینکه چند ماه بعد با فالوورهای میلیونی چهره‌اش شناخته‌تر شد.

Sadaf Beauty

زیباترین یوتیوبرهای دختر

زیباترین یوتیوبرهای دختر

صدف بیوتی با نام اصلی صدف مسائلی، در تاریخ 14 تیر 1368 در تهران متولد شد. او اکنون به عنوان یکی از معروف‌ترین بلاگرها و اینفلوئنسرهای حوزه آرایشی و بهداشتی در میان مخاطبان ایرانی در یوتیوب شناخته می‌شود.

صدف مسائلی بعد از آنکه لیسانس شیمی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت، به آرایشگری برگشت. او توانست با دیدن ویدئوهای میکاپ آرتیست‌های معروف در یوتوب، آرایشگری را یاد بگیرد. او برای یادگرفتن فن خودآرایی نرفته و همه چیز را از طریق دیدن ویدئوهای آموزشی در فضای مجازی یاد گرفته است.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زیباترین یوتیوبرهای دختر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو