حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان باند ؛ برو بک استیج بوس میدم [+ویدیو]

منبع: فیگار

4

1402/2/10

09:43


حرکات جلف گروه ماکان در کنسرت جنجالی شد. جهت تماشای ویدیویی از حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان باند به هوادارنشان همراه ما بمانید.

حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان باند ؛ برو بک استیج بوس میدم [+ویدیو]

حرکات جلف گروه ماکان در کنسرت جنجالی شد. جهت تماشای ویدیویی از حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان باند به هوادارنشان همراه ما بمانید.

ماکان باند در کنسرت حرکات جنجالی نشان دادند. حرف زشت و غوغایی گروه ماکان در کنسرت باعث تعجب کاربران مجازی شده است. حرف زننده اقای خواننده در کنسرت این روزها دست به دست می‌چرخد. به تازگی در کنسرت ماکان حرکات خجالت آوری رخ داد.

برای تماشای ویدیو حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان باند ما را دنیال کنید.

ویدئو کتک کاری زنی بی حجاب در کنسرت سیروان خسروی + [فیلم سیروان و زانیار | کنسرت تهران 1401]

حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان باند ؛ برو بک استیج بوس میدم

بوسه امیر مقاره به هوادارش در کنسرت

حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان باند

چند شب پیش ماکان باند کنسرتی برگذار کردند که در آن شب هوادارش به او می‌گوید که بوس بده و امیر مقاره هم در پاسخ به حرفش می‌گوید می‌خوای بوس بدم برو بک استیج این حرف در رسانه بسیار بازتاب داشت. همچنین در در ماه سال گذشته حرکات جلف مینا وحید در کنسرت ماکان باند باعث حواشی شد.

فیلم جنجالی پس از کنسرت امیر تتلو [+ویدیو]

 در این ویدئو دیده میشود که مینا وحید برای لحظاتی روی استیج می رود و از هوادارانش تشکر می کند و سپس حرکات و رفتار شرم آور و زشتی را از خود نشان می دهد که باعث شده تا همه به این کار او انتقاد کنند گویا مینا وحید آن شب مست بوده است.

ویدیویی از  حرکات جنجالی ماکان باند در کنسرت

در زیر ویدیوی کنسرت ماکان باند و حواشی را مشاهده می‌کنید:

ماکاند بند یک پروژه موسیقی دو نفره در سبک پاپ به تولید موسیقی و اجرا پرداختند، دو عضو این گروه رهام هادیان و امیر مقاره هستند که طرفداران میلیونی در ایران دارند. امیر مقاره در 3 دی 1374 در تهران متولد شد وی خواننده است.

او از دوران نوجوانی با شعر سرودن فعالیت خود را در موسیقی شروع کرده و از سال 1393 بصورت مستقل و حرف‌ای پا به عرصه خوانندگی گذاشت. او چند ترک با دوستانش هم انتشار داد.

توضیحات ارشاد در مورد کتک کاری در کنسرت سیروان خسروی [+جزئیات]

صدای او بیشتر از طریق حمایت سایت رادیو جوان استارت خورد اما بر عکس برخی هنرمندان معروف بخاطر همکاری با این سایت ممنوع الکار نشد و به کارش ادامه می‌دهد. امیر مقاره 28 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد و انتشار عکس های او با طرفدارانش با عنوان عکس امیر مقاره و همسرش کذب است.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو