برج یادمان یکی از برترین مراکز خرید کرج است

منبع: همگردی

8

1402/2/10

15:30


سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست رسیده، برج یادمان یکی از برترین مراکز خرید کرج است.

مرکز خرید یادمان کرج یکی از مراکز خرید طبقاتی و مدرن کرج بوده که دارای محیطی آرام و مناسب جهت خریدی خوب هست. برج یادمان کرج طرفداران زیادی چه در بین شهروندان کرجی و چه میهمانان و گردشگران دارد، چرا که در یکی از مناطق خوش آب و هوای کرج واقع شده است. این مجموعه بزرگ دارای سه ورودی اصلی هست و بدلیل لوکس بودن و بورس برندها در این مجموعه، این مرکز خرید یکی از بازارهای گران قیمت شهر کرج محسوب می شود.

مرکز خرید یادمان کرج 8 طبقه دارد که در طبقات سوم تا ششم واحدهای اداری فعالیت می کنند و در طبقات دوم، اول، همکف و منهی یک واحدهای تجاری مشغول بکار هستند. قسمت تجاری مجموعه بهترین برندها، با کیفیت ترین و معتبرترین مارکهای روز جهان را در خود جای داده است. این مجموعه دارای قرعه کشی بزرگ برای خریداران از کالاها و اجناس داخلی برج بوده که از طریق سامانه مخصوص اعلام و پیگیری می شود. در بخش تجاری مجتمع یادمان شما می توانید بسته به نیازتان انواع کیف و کفش زنانه، مردانه و بچه گانه، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، انواع شال و روسری، ساعت و زیورآلات، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم دیجیتال و موبایل و…را تهیه نمایید.

مجتمع تجاری یادمان کرج دارای رستوران، فست فود (اغذیه)، کافه تریا و کافی شاپ های بسیار عالی و زیبایی هست. برج یادمان دارای بهترین خدمات رفاهی برای خریداران و گردشگران از جمله سیستم اعلام و اطفای حریق، آسانسور، رمپ و پله برقی، دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تهویه مطبوع، پارکینگ و سایر خدمات بوده و پارکینگ این مجموعه به اندازه 125 خودرو ظرفیت دارد.

برج یادمان یکی از برترین مراکز خرید کرج است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو