ماجرای مهاجرت علیرضا حیدری کشتی گیر به آمریکا از زبان خودش

منبع: شبونه

5

1402/2/14

00:29


مهاجرت علیرضا حیدری کشتی گیر پیشکسوت به آمریکا یکی از بحث های علاقمندان به ورزش کشتی میباشد البته برخی ها میگویند که علیرضا حیدری به آلمان مهاجرت کرده است. هنوز درباره کشوری که علیرضا حیدری مهاجرت کرده نامی برده نشده است ولی به نظر میرسد یکی از کشورهای اروپایی باشد. ماجرای مهاجرت علیرضا حیدری کشتی …

مهاجرت علیرضا حیدری کشتی گیر پیشکسوت به آمریکا یکی از بحث های علاقمندان به ورزش کشتی میباشد البته برخی ها میگویند که علیرضا حیدری به آلمان مهاجرت کرده است.

ماجرای مهاجرت علیرضا حیدری کشتی گیر به آمریکا از زبان خودش

هنوز درباره کشوری که علیرضا حیدری مهاجرت کرده نامی برده نشده است ولی به نظر میرسد یکی از کشورهای اروپایی باشد.

ماجرای مهاجرت علیرضا حیدری کشتی گیر

علیرضا حیدری درباره مهاجرتش میگوید برخیها گمان میکنند که من در غربت احساس راحتی دارم و در حالی که اینگونه نیست و اینجا هویتی جدید دارم و هیچکس من را نمیشناسد و باید زندگی متفاوت را آغاز کنم و در حال تلاش هستم بتوانم زندگی خوبی برای خانواده فراهم کنم آنجا دیگر علیرضا حیدری نیستم و نمی‌توانم با این اسم زندگی کنم. باید یک‌سری موضوعات را جا بیندازم که شرایطم درست شود؛ داستان مهاجرت این است. شاید بعدها برگردم اما الآن باید آنجا شرایطی را برای خانواده و خودم مهیا کنم و چیزهایی یاد بگیرم که قبلاً یاد نگرفتم.

ماجرای مهاجرت علیرضا حیدری کشتی گیر به آمریکا از زبان خودش

دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن تأکید کرد: من اکراه دارم پول از ایران ببرم، یعنی از نظر اعتقادی درست نمی‌دانم پولی را که در ایران درآوردم آنجا خرج کنم. فکر می‌کنم این پول باید در خود ایران خرج شود. پول عمده‌ای هم با خودم نبردم، در حد معمولی. باورم این است که باید دوباره آنجا بسازم و پول دربیاورم. زبانم را می‌خوانم و باید از جایی شروع کنم. قسمت عمده زندگی من با اسم علیرضا حیدری در ایران گذشت. در ایران آدم قابل اعتنایی بودم که خیلی کارها خودش انجام می‌شد، اما آنجا یک آدم معمولی‌ام.

حیدری با اشاره به اینکه زندگی قهرمانی باعث شده از یادگیری خیلی چیزها و تجربه برخی کارها در زندگی‌اش بماند، گفت: در ایران احتیاجی نداشتم در صف بایستم، تعارفم می‌کردند که آن جلو قرار بگیرم. کارهای اداری خودش پیش می‌رفت و من پیش رئیس مجموعه چایم را می‌خوردم. در ایران سوپرمارکت نمی‌رفتم، اما حالا اینجا کسی من را تحویل نمی‌گیرد؛ با بقیه هیچ فرقی ندارم؛ خودم بچه‌ها را به مدرسه می‌برم، خرید می‌کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو