اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر با نقش +بیوگرافی و عکس

اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر با نقش +بیوگرافی و عکس


منبع: شبونه

8

1402/2/14

23:09


اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر عبارتند از مهران رجبی ، امیر غفارمنش ، اشکان اشتیاق ، قربان نجفی ، نازنین مفخم ، ، معصومه بافنده و میلاد پایاب میباشند فیلم تلویزیونی آقای مدیر توسط حسن آقاکریمی کارگردانی شده است و در سال 1390 تولید شد. آقای مدیر فیلمی به کارگردانی حسن آقاکریمی و نویسندگی رضا …

اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر عبارتند از مهران رجبی ، امیر غفارمنش ، اشکان اشتیاق ، قربان نجفی ، نازنین مفخم ، ، معصومه بافنده و میلاد پایاب میباشند فیلم تلویزیونی آقای مدیر توسط حسن آقاکریمی کارگردانی شده است و در سال 1390 تولید شد.

آقای مدیر فیلمی به کارگردانی حسن آقاکریمی و نویسندگی رضا حیدرنژاد و تهیه‌کنندگی مجید عباسی ساختهٔ سال ۱۳۹۰ است.

اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر با نقش +بیوگرافی و عکس

خلاصه داستان

داستان آموزگار يك مدرسه است كه به دليل سفري كه به مشهد مقدس در پيش دارد از دانش‌آموزان خود مي‌خواهد تا هر كدام نامه‌اي براي امام رضا(ع) بنويسند تا او اين نامه‌ها را به مشهد ببرد اما به دليل مشكلي كه براي اين آقا معلم ايجاد شد از سفر مشهد بازماند و تمامي نامه‌ها را به بچه‌ها بازگرداند به جز نامه‌اي كه بر روي آن نام كسي نوشته نشده است…

بیوگرافی بازیگران فیلم آقای مدیر

بیوگرافی امیر غفارمنش

اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر با نقش +بیوگرافی و عکس

آقای غفارمنش در یک خانواده نسبت اثر هنری بزرگ شده است و هم دوره ناصر غلامرضایی، کیانوش عیاری و عبدالله باکیده است. برخلاف میل شدید پدر آقای غفارمنش وی به بازیگری علاقه زیادی پیدا کرد و دبیرستان را در رشته گرافیک گذراند اما از سال دوم دبیرستان با فرار از مدرسه به دانشکده هنرهای زیبا برای خود شروع به بازی در کارهای کلاسی و پایان نامه دانشجویان نمود . آقای غفارمنش در تئاترصبح طلوع میکند به کارگردانی داریوش موفق، موفق شد تا در تئاتر به طور رسمی وارد شود. در سال ۱۳۶۷ در تئاتر داوری که پایان نامه دانشجویی فرهاد مهندس پور بود بر روی صحنه رفت و در سال ۱۳۶۸ تئاتر مسلم را با دوستان دبیرستان و تعدادی از هنرجویان رشته هنر اجرا کرد .

بیوگرافی مهران رجبی

اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر با نقش +بیوگرافی و عکس

مهران رجبی متولد دی ماه ۱۳۴۰ از روستای واریان کرج است و فارغ التحصیل کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس است و در کرج به تدریس در هنرستان می‌ پرداخت. استعداد او در زمینه بازیگری از طریق دوست و هم کلاسی دانشگاهش رضا میرکریمی کشف شد و سپس به سینما و تلویزیون راه یافت.

بیوگرافی اشکان اشتیاق

اسامی بازیگران فیلم آقای مدیر با نقش +بیوگرافی و عکس

اشکان اشتیاق متولد ۶ تیر سال ۱۳۶۱ در تهران است. وی در رشته گرافیک در دانشگاه آزاد تهران شمال تحصیل کرده است. بیشتر کارهایی که آقای اشتیاق در آن ایفای نقش کرده است طنز می باشد. این روزها شاهد هنرنمایی این بازیگر بااستعداد در سریال آخر خط هستیم.

اشکان اشتیاق زمانی که سن بسیار کمی داشت پا به عرصه بازیگری گذاشت و برای اولین بار در برنامه سیب خنده و سریال دنیای شیرین دیده شد و بعد از آن در سریال های کیف انگلیسی و دوستانه به ایفای نقش پرداخت. اشکان با بازی در فیلم چپ دست آرش معیریان پا به عرصه سینما گذاشت.

بیوگرافی قربان نجفی

نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱ فروردین ۱۳۴۷ در شیراز است. جالب است بدانید که او در عشایر قشقایی به دنیا آمده‌است و تحصیلات ابتدایی‌اش را در چادر‌های قشقایی گذرانده‌است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در مقطع کارشناسی است.

قربان نجفی از سن ۵ سالگی تصمیم گرفت که بازیگر شود. علاقه او به بازیگری به خاطر این بود که پدرش مدام به رادیو گوش می‌داد و صدای رادیو تنها راه ارتباطی‌اش با دنیای شهرنشینی بود. نجفی قبل از کار تصویری کارش را در سال ۱۳۷۳ با رادیو شروع کرد. وی از شروع فعالیت خود می‌گوید: “وقتی اولین بار وارد سازمان شدم، احساس کردم به جایی رسیده‌ام که ایده‌آل من است. همان‌طور که وقتی وارد دانشکده شده بودم،

عوامل تولید

گروه كارگرداني
۱- حسن آقاكريمي …. كارگردان
۲- نويد باني …. برنامه ريز

گروه فيلمنامه
۱- غلامرضا حيدرنژاد …. نويسنده

گروه بازيگران
۱- قربان نجفي ….
۲- نازنين مفخم ….
۳- معصومه بافنده ….

گروه تهيه و توليد
۱- مرتضي گودرزي …. مدير توليد

گروه فيلمبرداري
۱- كاميار فاروقي …. مدير فيلمبرداري
۲- ابراهيم عزت خواه …. دستيار اول فيلمبردار
۳- نيما آقاكريمي …. عكس

گروه چهره پردازي
۱- حسين صالحيان …. طراح چهره پردازي

گروه موسيقي
۱- بهزاد عبدي …. آهنگساز

گروه تداركات
۱- محمد طلايي …. مدير تداركات

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو