زمان پخش سریال ترکی خانواده (Aile) با بازی کیوانچ و سرنای از شوتی‌وی

منبع: فیگار

5

1402/2/15

16:05


امروز زمان پخش سریال ترکی خانواده مشخص شد. در ادامه قرار است ساعت پخش سریال خانواده با بازی کیوانچ تاتلی توع را شرح دهیم تا از دیدن این سریال لذت…

زمان پخش سریال ترکی خانواده (Aile) با بازی کیوانچ و سرنای از شوتی‌وی

امروز زمان پخش سریال ترکی خانواده مشخص شد. در ادامه قرار است ساعت پخش سریال خانواده با بازی کیوانچ تاتلی توع را شرح دهیم تا از دیدن این سریال لذت ببرید.

کیوانچ و سرنای در سریال خانواده نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. این سریال به زودی از شبکه تلویزیونی شو تی وی به نمایش در می‌آید. کارگردان آن احمد کاتیکسیز است و فیلمنامه اصلی را هاکان بونومو نوشته و مراحل تولید آن به اتمام رسیده است. اما سریال ترکی خانواده کی پخش میشه ؟

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده Aile

زمان پخش سریال ترکی خانواده

زمان پخش سریال ترکی خانواده

سریال خانواده چندشنبه ها پخش میشه

سریال خانواده از سه شنبه 16 اسفند از کانال Show TV شروع خواهد شد.

ساعت پخش سریال خانواده با بازی کیوانچ تاتلی توع : 21:30

سریال خانواده چندشنبه ها پخش میشه : هر سه‌شنبه

سریال خانواده در رابطه با یک خانواده ثروتمند است. زمانی اصلان برای ریاست این خانواده انتخاب می‌شود، با دوین آشنا شده و تعادل خانواده به هم می‌ریزد. دوین با بازی سرنای ساریکایا، روانشناس اصلان است. در طی داستان شاهد مشاجرات درون خانواده سوی‌کانلار می‌شویم.

لینک دانلود تیزرها از کانال تلگرام فیگار

تیزر معرفی سریال خانواده 

فراگمان اول قسمت یک سریال خانواده

فراگمان دوم قسمت یک سریال خانواده

داستان سریال ترکی خانواده روایت داستان مردی زیرک به نام آصلان یعنی شیر است. آصلان که پسری از خانواده پر جمعیت است کلوپی شبانه دارد و آن را اداره می‌کند. آصلان شخصیتی مرموز و تاریکی دارد و زنی وارد زندگی او می‌شود.

دوین که زنی روانشناس است حالا باید با اصلام که مردی دشوار به نظر می رسد زندگی کند. کیوانچ در نقش آصلان سویکان، سرنای ساریکایا در نقش دوین آکین، نیجات ایشلر در نقش جیهان سویکان ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو