دانلود قسمت اول سریال نیوکمپ با لینک مستقیم و بدون سانسور

منبع: زیت نت

8

1402/2/17

01:27


زیت نت : سریال نیوکمپ یکی از جدیدترین سریال های ساخته شده در سال ۱۴۰۲ می باشد که با موضوع…

زیت نت : سریال نیوکمپ یکی از جدیدترین سریال های ساخته شده در سال ۱۴۰۲ می باشد که با موضوع طنز به خانه های شما عزیزان می آید. این سریال را منوچهر هادی کارگردانی کرده است و تهیه کننده این سریال زیبا نیز زینب تقوایی می باشد. اگرچه منوچهر هادی در سریال های قبلی خود بازخورد خوبی نگرفته اما امیدوار است تا این سریال طرفداران را راضی کند و کمی از ناراحتی های آنها را کاهش دهد. در این سریال که بازیگران بزرگی نیز مانند : اکبر عبدی، حسن معجونی، حمید گودرزی حضور دارند، به نظر میرسد برگ برنده ای برای منوچهر هادی باشد. اگر شما هم به دنبال دانلود و تماشای این سریال زیبا هستید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

دانلود قسمت اول سریال نیوکمپ

دانلود قسمت اول سریال نیوکمپ با لینک مستقیم و بدون سانسور

بازیگران سریال نیوکمپ عبارتند از : اکبر عبدی – حمید گودرزی – حسن معجونی – گیتی قاسمی – بهاره افشاری – حامد آهنگی – لادن ژاوه وند – ایمان صفا – فرزاد فرزین – لیلا اوتادی – ملیکا شریفی نیا و ساناز سعیدی.

همچنین عوامل این سریال هم عبارتند از :

کارگردان : منوچهر هادی – تهیه‌کننده : زینب تقوایی – نویسنده : بابک کایدان – مدیر فیلمبرداری : مجید گل سفیدی – تدوین گر : موحد شادرو ،محمدابراهیم هادی

طراح صحنه : قاسم ترکاشوند – طراح لباس : آرتا ماهان – طراح چهره‌پردازی : امید گل زاده – آهنگساز : مسعود سخاوت دوست – دستیار کارگردان : علی سخنگو –

جانشین مدیر تولید : حسین فیض آبادی – عکاس : محمد تقوایی

در خلاصه داستان این سریال نیز آمده است که : «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچک‌شان روایت می‌کند که رویایی بزرگ در خانه آن‌ها را می‌زند.

درباره این سریال بیشتر بدانید : سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

برای دانلود قسمت اول این سریال زیبا میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید و این مجموعه را به صورت مستقیم و کیفیت های عالی دریافت کنید.

تیزر سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ

دانلود قسمت اول سریال نیوکمپ

دانلود با کیفیت بلوری

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰Hd

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

لینک های دانلود تا دقایقی دیگر …

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو