مریم کاظمی پور الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/2/17

15:40


در پی اتفاقات رخ داده ناهنجار در مسابقات استقامت فارس ، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقبیح این رخداد از رسیدگی فوری به این مساله خبر داد.

مریم کاظمی پور الان کجاست؟ + بیوگرافی

واکنش معاون بانوان وزارت ورزش به اتفاقات رخ داده در مسابقات دوی شیراز

به گزارش نم نمک و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، مریم کاظمی پور درباره حاشیه سازی رخ داده از سوی عده ای در خلال برگزاری مسابقات دوی استقامت فارس اظهار کرد : بر اساس گزارشهای دریافتی از برگزارکنندگان این رویداد ، تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات از جمله ساعت مجزای برگزاری رقابتهای آقایان و بانوان و همچنین مسیرهای جداگانه اندیشیده شده بود اما در پایان این مسابقه ، رفتار هنجارشکنانه برخی افراد که بدون ثبت نام و بدون داشتن شماره خودشان را به مسیر برگزاری مسابقه رسانده بودند ، تصاویر ناهنجاری را ایجاد کرد.

مریم کاظمی پور الان کجاست؟ + بیوگرافی

مریم کاظمی پور الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی در پایان افزود : وزارت ورزش و جوانان این رفتارها را تقبیح می کند و اجازه نمی دهیم کسی بخواهد به اسم ورزش به عادی سازی رفتارهایی بپردازد که با ارزشهای جامعه اسلامی و اعتقادات مردم ایران سازگاری ندارد. به هیچ عنوان توسعه ورزش با چنین رفتارهایی مورد تایید نیست و نمی گذاریم کسی چنین تصاویر نامربوطی را از ورزش کشور نهادینه کند. بر همین اساس ضمن تقبیح این اتفاق ، به طور قطع جزییات و عوامل دخیل در این رخداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


بیوگرافی

مریم کاظمی پور دانش آموخته رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی در گرایش حرکات اصلاحی و پژوهشگر مرکز تحقیقات فیزیولوژی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج)را در کارنامه تحصیلی خود به ثبت رسانده است.

دکتر کاظمی پور مجری طرح های تحقیقاتی در حوزه علوم ورزشی ، فعالیت بدنی مرتبط با سلامت در موضوعات پایش سطح فعالیت بدنی ، پوکی استخوان و کووید 19 بوده است.

از تجارب ورزشی وی نیز می توان به نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی با کمان ، مدیر ورزش بانوان ستاد کل نیروهای مسلح ، مدیر بانوان سازمان بسیج ورزشکاران ، سابقه همکاری آموزشی و فنی با فدراسیون ورزش های دانشگاهی ، تیراندازی و تکواندو اشاره کرد.

سرپرست معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان پیش از این چند بار به عنوان سرپرست تیم های ورزشی اعزامی به مسابقات جهانی ، بازی های آسیایی و یونیورسیاد دانشجویان جهان در حوزه ورزش کشور فعالیت داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو