بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران


منبع: تالاب

7

1402/2/17

21:43


بهترین رستوران های‌ بمبئی هند : بهترین رستوران‌های‌ بمبئی فراتر از غذا های هندی هستند، از جمله غذاخوری‌های‌ پرتغالی، غذا های فارسی و غیره. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بهترین رستوران های‌ بمبئی هند را منتشر کرده ایم.   10 رستوران برتر بمبئی بمبئی ممکن اسـت مکانی […]

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

بهترین رستوران های‌ بمبئی هند : بهترین رستوران‌های‌ بمبئی فراتر از غذا های هندی هستند، از جمله غذاخوری‌های‌ پرتغالی، غذا های فارسی و غیره. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بهترین رستوران های‌ بمبئی هند را منتشر کرده ایم.

 

10 رستوران برتر بمبئی

بمبئی ممکن اسـت مکانی پر از تفنگ و سرعت میلیون‌ها مایل در ساعت باشد، اما وقت گذاشتن برای غذا در این جا ضروری اسـت. و بـه ما اعتماد کنید، غذای این جا واقعاً ارزش چشیدن را دارد. از غذا های خیابانی و رستوران‌های‌ ستاره‌دار میشلین گرفته تا لذت‌های‌ پرتغالی-گوا و کافه‌های‌ محلی فارسی، منظره غذایی بمبئی از ترکیب فرهنگ‌ها، طعم‌های‌ بی حد و حصر و سبک‌های‌ بی‌شمار آشپزی این شهر بیشترین استفاده را میکند.

 

بیشتر بخوانید: گران ترین رستوران های لاکچری دنیا

 

1. جدول

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

بهترین رستوران های بمبئی هند

 

این غذاخوری رمانتیک، دو سطحی و مجلل، پیشرو انقلاب مزرعه بـه میز بمبئی اسـت کـه گرایش‌های‌ آشپزی بین‌ المللی را اتخاذ کرده و آن‌ها را در بافت محلی بـه کار میگیرد. این محصول تازه از مزرعه خود در Alibaug سرو می کند. میز با پرده‌های‌ خشکی کـه روی دیوارها کشیده شده، پنجره‌هایي از کف تا سقف و بـه نام میز ناهار خوری 20 فوتی چوب ساج برمه در نزدیکی بار آن، نامگذاری شده اسـت، اگر هوس یک غذای فوق‌العاده خاص را دارید، بهترین مکان اسـت.

 

2. Shree Thaker Bhojanalay

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

یکی از بهترین رازهای پنهان بمبئی، این غذاخوری گیاهی گجراتی اسـت کـه تجربه اي با عنوان «بخورید تا زمانی کـه رها شوید» را ارائه می دهد. برای نمونه بهترینها، تاالی را انتخاب کنید: بشقاب گرد شامل شش روتی، شش کاری، دو نوع پاپاد، دوغ، کشک، سه نوع دسر، چات، رول سبزیجات و موارد دیگر.

 

3. Wasabi توسط Morimoto

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

علاوه بر غذا های لذیذ، این رستوران سنتی ژاپنی برنده جایزه بهترین مناظر را در شهر دروازه هند ارائه می دهد. فضای داخلی قرمز آتشین با چیدمان هایي کـه شکوفه های‌ گیلاس و دیوارهای نازک کاری چوبی سنتی ژاپنی را بـه تصویر میکشد، شما را بـه ژاپن منتقل می کند، بـه خصوص زمانی کـه با موادی کـه از توکیو بـه صورت هفتگی از توکیو می‌آیند و تکنیک های‌ آشپزی چندفرهنگی استفاده شده توسط کارکنان جفت شوند. حتما غذا های کمیاب را امتحان کنید. امتیازات جایزه: دراین رستوران غذا های گیاهی، بدون گلوتن و وگان نیز سرو می شود.

 

4. غذاخوری بمبئی

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

در محیط تاریخی یک خانه ییلاقی قدیمی استعماری، غذاخوری بمبئی تاریخ مهم خودرا نیز بـه رخ می‌کشد. TBC با ارائه تغییرات مدرن در غذا های محلی هند، نحوه غذا خوردن کل شهر را تغییر داد. همچنین بـه سادگی یک مکان دوست داشتنی برای صرف غذا اسـت – ایده آل برای داشتن اوقات خوشی با دوستان یا خانواده.

 

5. Britannia & Co.

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

بهترین رستوران های بمبئی هند

 

بریتانیا و شرکت کـه در منطقه زیبای ملک بالارد بمبئی واقع شده اسـت، یک غذاخوری قدیمی و شاید یکی از قدیمی‌ترین نمادهای غذا های محلی فارسی در حال مرگ اسـت. Britannia & Co. کـه در قرن نوزدهم توسط زرتشتیان ایران افتتاح شد، کپسول زمانی باشکوهی از گذشته بمبئی اسـت. توت پولائو رابا مقداری دانسک همراه با کرم کارامل، مشهور ترین غذای این جا، امتحان کنید.

 

6. اتاق تسویه حساب

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

کلیرینگ هاوس در منطقه اي نسبتاً آرام یافت می شود و رستوران را بـه واحه اي در وسط محله های‌ دیوانه کننده اما تاریخی بمبئی تبدیل می کند. این غذاخوری بـه دو بخش تقسیم میشود: سالنی با نور آفتاب کـه برای صبحانه یکشنبه ایده‌آل اسـت و اتاقی تاریک‌تر برای عصرها. شما غذا های غربی معاصر رابا غذا های شرقی میل خواهید کرد: کمی کیمچی، پاشیدن سس ادامام یا تریاکی در غذا های خود فکر کنید.

 

7. ای پدرو

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

بـه این رستوران و بار شیک بروید تا غذا های اصیل گوان را در محیطی اصیل تجربه کنید. از غذا های پرتغالی الهام گرفته از خمیر ترش «خمیر مایه پخته شده در خانه» استفاده کنید و آن رابا یکی از انواع کوکتل‌های‌ خاص بشویید – ما بـه Pedro G&T علاقه‌مندیم. بنشینید، استراحت کنید و بدون نیاز بـه سفر بـه ایالت همسایه، در حالت ذهنی ساحل مانند قرار بگیرید.

 

8. باستین

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

یک رستوران دو طبقه شایسته اینستاگرام کـه دارای تم دریایی اسـت، پروژه حیوان خانگی سرآشپز بسیار باهوش کلوین چونگ اسـت. واقعیت بی اهمیت: نام این غذاخوری از خرچنگ دانا، سباستین، از شهرت پری دریایی کوچک دیزنی گرفته شده اسـت.

 

باستیان یک مکان جای گزین با الهام از آسیایی‌ها برای رستوران‌های‌ آسیاب غذا های دریایی بمبئی، مورد علاقه هیپسترهای شهر و بالیوود اسـت. رول خرچنگ مشهور، خرچنگ پخته شده با کره و خرچنگ فلفل سیاه را امتحان کنید. ممکن اسـت بخواهید دستان خودرا با کارپاچیو اسنپر کـه با مواد فصلی باکیفیت بالا تهیه شده اسـت، کثیف کنید.

 

9. حکاسان

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

زمانی کـه بـه صحنه غذاخوری بمبئی فکر میکنید، ممکن اسـت دیم سام نخستین چیزی نباشد کـه بـه آن فکر می کنید، اما باور کنید – مطمئناً اینطور اسـت. در هیچ کجای شهر دیم سام مانند Hakkasan وجود ندارد، کـه بـه شما امکان میدهد یک ناهار 5 غذای همراه با نوشیدنی میوه بخورید یا از منوی آلاکارته انتخاب کنید.

 

اگر قابل استفاده نیست، سراغ شومای مرغ، کوفته‌های‌ شانگهای کبابی و ادام می رویم، سپس آن رابا یک فنجان چای و موس چاچی تیره بشویید.

 

10. کافه مدرس

بهترین رستوران های بمبئی هند + عکس و نام رستوران

این رستوران کـه در Kings Circle یافت می شود، عزیزترین رستوران هندی جنوبی بمبئی اسـت. اگر از همه ی غذاخوری های‌ خوب و غذا های گرانقیمت در اطراف شهر خسته شده اید، فضای داخلی بی تکلف کافه مدرس مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد.

 

اما مراقب باشید: غذاخوری همیشه مملو از دانشجویان، شهروندان ارشد و کارگران جوان اسـت. آیا میتوانیم پیشنهاد کنیم با یکی ازآن‌ها در حالی کـه در حال حفاری در رسام فلفلی، مدو واداهای هوادار، دوزاهای ترد و یک فنجان قهوه هستید، با آن ها صحبت کنید؟

 

در پایان

اگر بـه غذای خود علاقه دارید، مقداری پول نقد دارید و از غذا خوردن در بهترین رستوران های‌ بمبئی لذت می‌برید، این لیست برای شماست! همه ی ي رستوران‌های‌ ذکر شده در زیر یک ویژگی مشترک دارند، آن‌ها برای این امتیاز یک دست و یک پا برای شما هزینه می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو