شهید مسعود پرکاس که بود؟ + نحوه شهادت

منبع: نم نمک

6

1402/2/19

21:33


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، مسعود پرکاس و فوت مسعود پرکاس و بیماری مسعود پرکاس و بیوگرافی مسعود پرکاس و اخبار مسعود پرکاس و حواشی مسعود پرکاس و مسعود پرکاس کیست و مسعود پرکاس کجاست و چه خبر از مسعود پرکاس و مسعود پرکاس اهل کجاست و مسعود پرکاس در بیمارستان و علت مرگ مسعود پرکاس و درگذشت مسعود پرکاس در نم نمک.

شهید مسعود پرکاس که بود؟ + نحوه شهادت

سرهنگ شهید مسعود پرکاس که بود؟

سرهنگ مسعود پرکاس ، رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان به شهادت رسید.

شهید مسعود پرکاس که بود؟ + نحوه شهادت

شهید مسعود پرکاس که بود؟ + نحوه شهادت

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی ، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت : فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر در آب های خلیج فارس ، طی عملیاتی با یک باند اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر درگیر شد که در این درگیری ، متاسفانه سرهنگ مسعود پرکاس ، رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان و سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار اسماعیلی با اشاره به اینکه قاچاقچیان پس از درگیری اولیه و زخمی شدن تعدادی از اعضای باند از محل متواری شدند ، افزود : تلاش مرزبانان برای دستگیری اعضای این باند ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرزبان شجاع و فداکار با تاکید بر ادامه راه شهدا برای دفاع از مرزهای کشور ، اظهار کرد : قطعاً انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون این شهید پایمال شود.


بیوگرافی

شهید پرکاس 39 سال سن داشت و بیش از 19 سال در لباس مقدس مرزبانی مشغول فعالیت بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو