فیلم کامل مداحی مهدی رسولی برای حمیدرضا الداغی شهید غیرت +صوتی

منبع: شبونه

3

1402/2/20

19:19


مهدی رسولی مداح سرشناس برای حمیدرضا الداغی که به مدافع ناموس و شهید غیرت شهرت پیدا کرده است مداحی را خوانده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. مهدی رسولی این مداحی را به خانواده الداغی تقدیم کرده است حمید الداغی مرد چهل ساله ای که چند روز پیش برای نجات دختر نوجوانی از دست …

مهدی رسولی مداح سرشناس برای حمیدرضا الداغی که به مدافع ناموس و شهید غیرت شهرت پیدا کرده است مداحی را خوانده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

فیلم کامل مداحی مهدی رسولی برای حمیدرضا الداغی شهید غیرت +صوتی

مهدی رسولی این مداحی را به خانواده الداغی تقدیم کرده است حمید الداغی مرد چهل ساله ای که چند روز پیش برای نجات دختر نوجوانی از دست ارازل اوباش جان خود را از دست داد و به عنوان یکی از قهرمانان ایران شناخته می شود .

فیلم کامل مداحی مهدی رسولی برای حمیدرضا الداغی

در ویدیو هایی که از دوربین مداربسته منتشر شده بود حمید الداغی بعد از مشاهده آزار و اذیت یک دختر نوجوان از سوی چند پسر ارازل اوباش به کمک این دختر رفت اما با ممانعت این اراذل و اوباش روبرو شد که منجر به درگیری بین آنها گردید.

این اراذل و اوباش با سلاح سرد به الداغی جراحاتی را وارد کردند که متاسفانه این جراحات باعث مرگ الداغی شد حمیدرضا الداغیی خود دارای یک دختر ۱۶ ساله بوده که از او به جای مانده است.

در ساعت ۹ شب، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، حمیدرضا الداغی در حالی که در راه کلاس دخترش بود؛ با مشاهده «مزاحمت چند مرد جوان برای یک دختر» با آن‌ها درگیر شد و بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد. در ویدئوهای منتشرشده از دوربین‌های مداربسته در محل کشته‌شدن حمیدرضا الداغی، چند مرد جوان دیده می‌شوند که دختری جوان را احاطه کرده و با چاقو او را تهدید می‌کنند. با ورود الداغی در دفاع از زن جوان و شروع درگیری، این افراد با چاقو چند ضربه به کمر، دست و سینه او می‌زنند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو