آشنایی با دو عطر جنجالی 1402 در عطرفرید

3

1402/2/22

11:59


آشنایی با دو عطر جنجالی 1402 در عطرفرید

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس (Tom Ford Fucking Fabulous) و عطر ورساچه دیلان بلو (Versace Dylan Blue) دو عطر شگفت انگیز، جنجالی و احساس برانگیز یونیسکس هستند که در بین طرفداران و عاشقان دنیای عطر و ادکلن جایگاه ویژه ای بدست آورده اند، بخصوص عطر تام فورد به دلیل اسم جنجالی که دارد، از سال 2017 که وارد بازار شد جزء عطرهای مطرحی است که همیشه درباره اش صحبت می شود.

تام فورد فاکینگ فَبیولِس عطری است که به هیچ جنسیتی تعلق ندارد و اصطلاحا یک عطر یونیسکس (Unisex) است. رایحه و نت های قالب در این عطر شامل بادام تلخ، دانه تونکا و چرم است که به خوبی خودشان را از اولین اسپری تا زمان به اتمام رسیدن ماندگاری آن حفظ می کنند.

در سوی دیگر کمپانی لاکچری و همیشه مطرح ورساچه را داریم که یک عطر مردانه، محصول سال 2016 از این برند ایتالیایی و شناخته شده است. برجسته ترین روایح این عطر شامل نت های چوبی و مرکباتی حاصل از گریپ فروت و فلفل پاچولی است که در نهایت یک عطر خاص با ماندگاری و خط بوی عالی را تولید کرده اند.

در ادامه با عطرفرید، بزرگترین فروشگاه خرید اسانس عطر اورجینال در ایران همراه باشید تا بطور کامل اطلاعات این دو عطر شگفت انگیز را بررسی کنیم.

 

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس

در سال 2017 یکی از تاثیرگذار ترین و پرحاشیه ترین محصول دنیای عطر و ادکلن معرفی شد: فاکینگ فابولوس از برند آمریکایی تام فورد. محصولی لاکچری که دنیای عطر و ادکلن را برای مدتی طولانی پس از عرضه خود تسخیر کرد و تقریبا همه جا نامش شنیده میشد.

اول از همه بپردازیم به داستان پشت عطر. تام فورد فاکینگ فابیولس 6 سال پیش متولد شد و به لطف اسم جسورانه و محرک خود توانست توجهات و در نهایت موفقیت بسیار زیادی کسب کند.

 اما همه چیز به نام آن ختم نمی شود. محصولی که پیش روی شماست، چیزی بیش تر از یکسری حقه های بازاریابی هوشمندانه است! با رایحه ای مرموز و اغواکننده که تاثیری ماندگار از صاحبش بجا می گذارد.

* اسانس عطر تام فورد فاکینگ فابولوس

با اولین پاف از این عطر لاکچری و تحریک کننده، نت های اولیه آن که تشکیل شده از رایحه مریم گلی و اسطوخودوس است به سرعت در فضا پراکنده می شوند. این نت ها شامل عطر گلی اسطوخودوس و روایح گیاهی مریم گلی هستند که آرامش و یک انرژی بهاری زیبا را برایتان تداعی می کند.

پس از آن نت های میانی عطر با کمی فاصله از راه می رسند که ترکیبی هنرمندانه و قدرتمند از روغن بادام تلخ، چرم و پونه است و شیرینی وانیل در میان آن خودنمایی می کند. این ترکیب در کنار تلخی حاصل از چرم این عطر بی نظیر، یک پارادوکس و حس مرموز را پیشکش شما می کند.

نت های میانی ماندگاری بسیار بالایی دارند، به شکلی که اسانس عطر تام فورد فاکینگ فابولوس با کیفیت متوسط، این نت را حدودا 45 دقیقه تا یک ساعت با شما همراه می کند.

در نهایت نت های پایانی این عطر از عنبر، دانه تونکا و چرم به همراه کشمیر و نت های چوبی ساخته شده است. اگرچه این عطر را می توان در گروه بویایی چوبی هم قرار داد، اما به دلیل تاکید تام فورد بر بوی چرم، اکثرا آن را یک عطر چرمی معرفی می کنند.

اسانس عطر تام فورد فاکینگ فابولوس Tom Ford Fucking Fabulous

تام فورد فاکینگ فابولوس برای چه کسی است؟

خرید عطر تام فورد فاکینگ فابولوس مناسب تمام کسانی است که میخواهند شخصیت جسورانه خود را به نمایش بگذارند. این ادکلن یک انتخاب عالی برای شمایی است که اعتماد به نفس و شهامت بالایی دارید و می خواهید در جمعی که قرار دارید به خوبی بدرخشید.

چه بخواهید به دورهمی های دوستانه بروید، چه در دید و بازدیدهای سال جدید شرکت کنید، فاکینگ فابیولِس انتخابی است که میتوانید به آن اعتماد کنید.

قیمت عطر تام فورد فاکینگ فابولوس – 20 میلیون تومان به بالا

از بررسی تخصصی این عطر که بگذریم می رسیم به قیمت بالای آن! می دانید که تام فورد در بازار عطر و ادکلن یک برند فوق لاکچری به حساب می آید و محصولات آن هزینه بالایی دارد. در اولین روز از سال 1402، فروش عطر تام فورد فاکینگ فابولوس با قیمت 20 تا 26 میلیون تومان انجام می شود.

 - قیمت اسانس عطر تام فورد فاکینگ فابولوس در عطرفرید– 10 تا 29 هزار تومان

اسانس عطر Tom Ford Fucking Fabulous یک نمونه کامل از این عطر لاکچری آمریکایی است که رایحه و نت های آن کوچک ترین تفاوتی با نسخه شرکتی این عطر ندارد؛ بلکه به دلیل خاصیت اسانس عطر و کم بودن الکل آن، ماندگاری آن چندین برابر خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم همین حالا با مراجعه به atrefarid.com این محصول را در سه کیفیت خوب، پرفیوم خالص و top grade دریافت نمایید.

عطر ورساچه دیلان بلو

عطر مشهور بعدی این مقاله یک محصول ایتالیایی منحصر به فرد، محصول سال 2016 و از کمپانی معروف و شناخته شده مد و فشن ورساچه روانه بازار شده است و در بین طرفداران این برند غوغایی به پار کرد.

ورساچه یا ورساچی تمام هنر خود را به کار گرفته تا یک رایحه سحرآمیز و آبی در این عطر ایجاد کند که آن را برای تمام فصول سال به یک گزینه بی نظیر تبدیل می کند.

همچنین حس و حال دریایی و آبزی را می توان از شیشه این عطر نیز دریافت کرد؛ ورساچه آن را طوری طراحی کرده تا با رنگ آبی زیبا و رنگ طلایی آن، به خوبی دریای مدیترانه را برایمان تداعی کند.

* اسانس عطر ورساچه دیلان بلو

اولین اسپری از این عطر به شما حس و حالی شاداب و ترش و شیرین می دهد، این بخاطر رایحه مرکباتی حاصل از ترنج و گریپ فروت به همراه برگ انجیر و رایحه آبی است که در نت اول این عطر قرار گرفته تا یک محصول انرژی بخش به شما عزیزان ارائه شود.

پس از آن نت ها به سمت گرمی می روند و با روایح ادویه ای و گیاهی، سفر بویایی این عطر بی نظیر ادامه پیدا میکند. اجزای تشکیل دهنده این عطر شامل فلفل پاچولی، آمبروکسان، نعناع هندی، پاپیروس به همراه برگ بنفشه است؛ یک ترکیب گیاهی و گلی که به خوبی حس یک طبیعت بی نظیر را برایتان فراهم میکند.

با آرام تر شدن نت های میانی، نت های پایه این عطر تلخی آن را حفظ میکنند و به آن یک حس و حال دودی میبخشند که در کنار بوی ملایم بخور، سفر این عطر را به خوشی به پایان میرسانند.

اسانس عطر ورساچه دیلان بلو Versace Dylan Blue

عطر ورساچه دیلان بلو برای چه کسی است؟

این عطر نیز یک محصول یونیسکس و مناسب برای آقایان و خانم هاست، اما گرایش بیش تری به سلایق و عواطف آقایان دارد. خرید عطر ورساچه دیلان بلو یک گزینه بسیار عالی، مخصوص کسانی که می خواهند با عطر خود شخصیت قدرتمند خود را نشان بدهند تا اطرافیانتان بدانند که یک شخصیت با اراده پشت عطر تلخ آنهاست.

قیمت عطر ورساچه دیلان بلو – بالای 3 میلیون تومان

فروش عطر ورساچه دیلان بلو نسبت به عطر تام فورد فاکینگ فابولوس با قیمت بسیار کمتری صورت می گیرد. قیمت این محصول اورجینال در فروشگاه های مختلف از 3 میلیون 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان، بسته به فروشگاه و کیفیت عطر متفاوت است.

با این حال اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی تر هستید، این محصول می تواند گزینه بهتری نسبت به عطر تام فورد فاکینگ فَبیولس باشد.

- قیمت اسانس عطر ورساچه دیلان بلو در عطرفرید– 10 تا 29 هزار تومان

عطرفرید مرجع اختصاصی و پخش اسانس عطرهای اورجینال در ایران، این محصول را در شیشه های 10 الی 100 میل با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. اسانس های این عطر در 3 کیفیت زیر ارائه می شوند:

  • کیفیت خوب – 10 هزار تومان
  • پرفیوم خالص – 19 هزار تومان
  • کیفیت تاپ گرید – 29 هزار تومان

مقایسه عطر تام فورد فاکینگ فابولوس و عطر ورساچه دیلان بلو

دو عطر معرفی شده در این مقاله محصولات بی نظیری هستند که طرفداران بی شماری در دنیا دارند. اگرچه آنها به دسته ها و گروه های بویایی مختلفی تعلق دارند، اما شباهت هایی هم بینشان وجود دارد.

تام فورد یک عطر چرمی و با رایحه شرقی حاصل از بادام تلخ، دانه تونکا و وانیل است. درحالی که ورساچه یک عطر ادویه ای با نت های گریپ فروت و ترنج و فلفل است. هردوی این عطرها غنی و با ماندگاری بالا هستند که ساعت ها روی پوست و لباس شما باقی می مانند.

حس و حال این عطرها تفاوت اصلی را بین آنها ایجاد میکند. درحالی که فاکینگ فابیولس یک رایحه حس آمیز و تحریک کننده دارد، دیلان بلو حس و حال مردانه و پخته تری را منتقل می کند.

 اگر به دنبال یک عطر تحریک کننده هستید، تام فورد انتخاب اصلی شماست؛ اما اگر عطری میخواهید که حسی مرموز و اعتماد به نفس بالا به شما بدهد دیلان بلو گزینه ایده آل تری است.

پیشنهاد میکنیم از عطر تام فورد فاکینگ فابولوس برای مراسم های خودمانی و شخصی تر، و عطر ورساچه دیلان بلو را برای مهمانی و دورهمی های شبانه خود استفاده کنید. هردوی این محصولات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در وب سایت عطرفرید موجود می باشند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو