مقایسه کنسول دستی ROG Ally با استیم دک؛ کدام بهتر است؟

منبع: گیمفا

4

1402/2/24

11:56


ایسوس اخیرا کنسول دستی ROG Ally را به عنوان رقیب استیم دک معرفی کرد و قرار است به‌زودی آن را عرضه کند. ما در اینجا سعی کرده‌ایم این دو کنسول بازی را باهم مقایسه کنیم تا اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید انتخاب بهتری داشته باشید. کنسول جدید ایسوس از یک نمایشگر ۷ […]

مقایسه کنسول دستی ROG Ally با استیم دک؛ کدام بهتر است؟

ایسوس اخیرا کنسول دستی ROG Ally را به عنوان رقیب استیم دک معرفی کرد و قرار است به‌زودی آن را عرضه کند. ما در اینجا سعی کرده‌ایم این دو کنسول بازی را باهم مقایسه کنیم تا اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید انتخاب بهتری داشته باشید.

کنسول جدید ایسوس از یک نمایشگر ۷ اینچی ۱۶:۹ با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. این در حالیست که استیم دک مجهز به یک نمایشگر ۷ اینچی ۱۶:۱۰ با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، روشنایی ۴۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. در ضمن تراشه بکار رفته در داخل ROG Ally از معماری Zen 4 ای ام دی و گرافیک قدرتمند RDNA 3 بهره می‌برد.

همچنین سیستم فن دوگانه این کنسول بسیار آرام‌تر از فن‌های کنسول استیک دک است و فقط ۲۰ دسی‌بل صدا در مقایسه با ۳۷ دسی‌بل استیم دک تولید می‌کند. در ضمن کارت حافظه SSD و جوی‌استیک آن به‌راحتی قابل تعویض هستند. بررسی اولیه ما نشان می‌دهد که کنسول ROG Ally علاوه بر اینکه سریع‌تر از استیم دک است بلکه از بازی‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو