احتمال انتشار نسخه ایکس باکس بازی Stray در آینده نزدیک

منبع: زومجی

3

1402/2/26

17:30


احتمال انتشار نسخه ایکس باکس بازی Stray در آینده نزدیک

همان‌طور که یک کاربر توییتر با نام MACOS380 متوجه شد، به‌تازگی بازی Stray در وبسایت رده‌بندی سنی ESRB برای ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس فهرست شده است. احتمالا این فهرست شدن نشان می‌دهد که به‌زودی نسخه‌ی ایکس باکس این بازی معرفی خواهد شد.

استری توسط استودیو فرانسوی BlueTwelve توسعه یافته بود و شرکت آناپورنا اینتراکتیو آن را منتشر کرد. این بازی در زمان عرضه در ژوئیه ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی مورد استقبال منتقدان قرار گرفته بود. بازی Stray از همان روز عرضه روی سرویس پلی استیشن پلاس هم قرار گرفت.

لیست شدن نسخه ایکس باکس بازی Stray در وبسایت ESRB

در این بازی شما در نقش یک گربه ولگرد در جهانی پسا-آخرالزمانی قرار می‌گیرید. پس از سقوط از یک حفره به شهری محصور، این گربه باید در عین تعامل با ساکنان روباتیک شهر، راهی برای برگشت پیدا کند. بازی Stray در زمان عرضه روی پی‌سی با فاصله بزرگ‌ترین بازی عرضه شده آناپورنا روی این پلتفرم تا آن زمان نام گرفت و ۶۲ هزار بازیکن همزمان داشت.

همچنین این بازی توانست در شبکه استیم پس از بازی Vampire Survivors در جایگاه دومین بازی برتر سال ۲۰۲۲ قرار بگیرد. این ویدئوگیم نامزد دریافت جایزه‌های متعددی هم شد و توانست چند جایزه از جمله بهترین بازی اول یک استودیو در مراسم GDC و بهترین بازی مستقل و بهترین بازی مستقل اول در گیم اواردز ۲۰۲۲ را دریافت کند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو