تقویت زیرساختهای گردشگری راهکاری مهم برای توسعه کاشان است

منبع: همگردی

5

1402/2/28

13:39


ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، تقویت زیرساختهای گردشگری راهکاری مهم برای توسعه کاشان است.

محمد شریف زارعی، فرماندار ویژه کاشان در دیدار با مدیر و کارکنان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان افزود: این شهرستان هم دارای میراث گرانبها و هم طبیعت زیبا است و هنرمندان زیادی در حوزه صنایع دستی کاشان فعال هستند و آثاری که توسط هنرمندان این منطقه خلق می شود مورد توجه گردشگران است.

وی اظهار کرد: کاشان در دیگر حوزه ها در سطج کشور دارای رتبه است و به عنوان یک شهر از استان پهناور اصفهان، به اندازه شهر اصفهان و بسیاری از شهرهای مشهور کشور جایگاه میراثی دارد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: اداره میراث فرهنگی کاشان باید از یک اداره شهرستانی به یک اداره کل تبدیل شود و کاشان باید به نقطه ای برسد که خود بار خود را بکشد و پیشرفت و توسعه در حوزه های گردشگری را در خود ایجاد کند، این مهم نیازمند پیگیری مستمر است.

زارعی گفت: ما مدعی هستیم که شهری با تمدن و فرهنگی غنی و با ارزش هستیم، نوع رفتار و برخورد با مسافر و گردشگر مهم است و باید اخلاق و رفتار خوب با گردشگر را نشان دهیم و بر این موضوع باید بیشتر متمرکز شویم، در شهری مثل کاشان با این ظرفیت های عظیم مسافر نباید با گران فروشی یا رفتار نامناسب مواجه شود.

وی افزود: اخلاق و رفتار خوب با گردشگر در بحث گردشگر پذیری مهم است، چون در ذهن گردشگر اثر مطلوب دارد و همه مسئولان باید در این حوزه کار کنند، امروز گردشگری در حوزه های سلامت، صنعت، مزرعه، مذهبی و غیره وجود دارد و باید این ظرفیت ها در صنعت گردشگری کاشان فعال شود، چون این شهر دارای همه این ظرفیتهاست.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: گردشگری در کاشان باید در همه فصول فعال باشد، در ایام گلاب گیری، محرم و صفر، در حوزه های صنعت، سلامت و غیره با برنامه ریزی مورد توجه باشد تا در طول سال گردشگر داشته باشیم و این موجب پایداری اقتصاد می شود.

تقویت زیرساختهای گردشگری راهکاری مهم برای توسعه کاشان است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو