توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند!

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند!


منبع: نم نمک

9

1402/2/30

00:11


توصیه هایی به زنان و توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند و رفتارهایی که مردان را عاشق میکند و حرفهایی که مردان را دیوانه و شیدا میکند و کارهایی که مردان را دیوانه میکند نی نی سایت و پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند و جملات مرد شل کن و صفاتی که مردان دوست دارند و کارهایی که مردان را خوشحال میکند و جذب یک مرد از راه دور در نم نمک.

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند!

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

مطلبی که در آن به شما خواهیم آموخت چه رفتارهایی را به کار ببرید تا دلبری کنید و فرد مورد نظر را عاشق خود کنید. دلبری کردن از مردان ویژگی است که هر خانمی ذاتا خواهان یادگیری آن می باشند. زنان علاقه دارند در بین هم نوعان خود جذاب تر باشند و بتوانند به راحتی دل مرد مورد علاقه خود را بدست آورند. پس به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند در ادامه توجه کنید و آن ها را در زندگی خود به کار گیرید. در انتها نیز به چند نمونه از جملات دلبرانه برای مردان اشاره خواهیم کرد.

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند!

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند!

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

چطور یک مرد را به سمت خودمان جذب کنیم؟

1- به زبان بدنتان توجه کنید

وقتی مرد مناسبی را ملاقات کردید و دلتان خواست او را به سمت خودتان جذب کنید موارد زیر را به یاد داشته باشید :

  • با او تماس چشمی برقرار کنید و دو سه ثانیه به او نگاه کنید. بعد به جای دیگری نگاه کنید و باز نگاهتان را برای چند ثانیه دیگر روی او نگه دارید و لبخند بزنید. با دو بار انجام این کار ، شما به او نشان می دهید که می تواند جلو بیاید تا با هم گفتگو کنید؛ یعنی در واقع به او اجازه می دهید اولین حرکت را انجام بدهد.
  • راهی برای نزدیک شدن به هم پیدا کنید. موقعیتتان را تغییر بدهید تا او راحت تر بتواند برای گفتگو به شما نزدیک شود.
  • اگر موقعیت مناسب بود از او سوال بپرسید؛ مثلا بپرسید این دور و اطراف کافی شاپ خوب کجاست یا آدرس پمپ بنزین را بپرسید.
  • موقع صحبت با او ، روبروی او قرار بگیرید.
  • دستانتان را به هم قفل نکنید و به حالت صلیب نگه ندارید.

2- بازیگوشی کنید

وقتی کمی بازیگوشی از خودتان نشان می دهید به طرف مقابلتان نشان می دهید که شخصیت سرگرم کننده و پر جنب و جوشی دارید. موقع صحبت کردن به مواردی که به آنها علاقه دارید اشاره کنید. نشان دادن علاقه به یک موضوع چیزیست که مردان را به خود جذب می کند. شوخ طبعی هم یکی دیگر از مواردیست که نه تنها مردان بلکه هر کس دیگری را هم به سمت شما جذب می کند. همه ما آدمهای شوخ طبع و خنده رو را دوست داریم.

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

یادتان باشد تا زمانی که خودتان را خیلی بگیرید یا رفتار تحقیر کننده و کوبنده ای داشته باشید بعید است کسی به سمتتان جذب شود! خیلی از روابط درست به همین دلیل از هم می پاشند و به جدایی ختم می شوند؛ بنابراین اساس هر رابطه ای را روی مهربانی بنا کنید و بدانید که خوش قلبی و مهر و محبت پایه همه روابط موفق است.

4- نگرش مثبت داشته باشید

داشتن نگرش مثبت نه تنها جذابیت دارد بلکه برای زندگی شخصی و شغلی ما هم خیلی مفید است. همه ما در زندگی مان با انواع و اقسام مشکلات کوچک و بزرگ و ناامیدی های مختلف روبرو هستیم اما خوش بینی و مثبت نگری باعث می شود بهتر و مفیدتر عمل کنیم.

این را می دانستید که وقتی خودتان را مجبور به لبخند زدن می کنید ، با وجود اینکه واقعا این کار را دوست ندارید ، بدنتان دچار تغییرات فیزیولوژی می شود؟ یا مثلا گوش دادن به موسیقی آرامبخش و سپاسگزار بودن بابت داشته هایمان در زندگی باعث می شود فورا روحیه مان از این رو به آن رو شود!

زندگی گاهی اوقات واقعا سخت می شود. منظور ما هم از بیان این مطالب این نیست که شما باید غم هایتان را پنهان کنید؛ اتفاقا باید به احساساتتان توجه کنید. اما به طور کلی وقت نگرش شما نسبت به مسائل مختلف مثبت باشد شادتر و جذاب تر می شوید.

5- یک خانم با ارزش باشید

منظور از یک خانم با ارزش کسی است که استانداردهای مخصوص به خودش را دارد و به آنها پایبند است. شما باید از ارزش های خودتان آگاه باشید و اجازه ندهید کسی با شما بدرفتاری کنید. یک زن با ارزش بالا هم قوی است و هم ظرافت و جذابیت های زنانه را دارد. شما به تنهایی هم می توانید انسان کاملی باشید اما پیدا کردن یک شریک زندگی مناسب و قرار گرفتن در کنار مرد دلخواهتان که به ارزش های شما احترام می گذارد باعث می شود از زندگی لذت بیشتری ببرید.

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

6- درباره مسائل مختلف نظر بدهید

اینکه بدانید چه چیزهایی را دوست دارید و از چه چیزهایی خوشتان نمی آید یکی از عوامل جذابیت است. وقتی مرد مورد علاقه تان از شما می پرسد امروز دوست دارید چه کار کنید یا کجا برویم یا مثلا چه غذایی بخوریم ، نگویید هر چه باشد خوب است.

بعضی از خانم ها هیچ نظری از خودشان ندارند و هر چه که طرف مقابلشان بگوید را انجام می دهند. این کار اصلا جالب و جذاب نیست! خودت باش نه یک آدم ضعیف که همیشه دنبال نظر بقیه است!

7- مستقل باشید

درست مثل داشتن نظرات و عقاید شخصی ، شما باید منافع مخصوص به خودتان را هم داشته باشید. جذب یک مرد مناسب به این معنا نیست که باید از خودتان و منافعتان دست بکشید یا از دوستانتان فاصله بگیرید.

به انجام کارهایی که همیشه از آنها لذت می برده اید ادامه بدهید و کماکان برای خودتان وقت بگذارید. خانم های مستقل بدون اینکه دست از سرگرمی ها و فعالیت هایی که قبلا از آنها لذت می برده اند بردارند ، مرد مناسبشان را به زندگی شان اضافه می کنند.

8- مراقب سلامتی تان باشید

سالم و سلامت بودن بسیار جذاب است. برخی مطالعات نشان می دهند مردان بعضی از صفات جسمی مثل داشتن دندان های سفید ، موهای بلند و اندامی متناسب را نشانه های سلامت خانم ها می دانند.

بدیهی است که هر کسی ظاهر و ویژگی های مخصوص به خودش را دارد و خیلی ها هم از راه های مختلف برای بهتر کردن وضعیت ظاهری شان استفاده می کنند؛ اما چیزی که مهم است این است که در همه حال مراقب سلامتی تان باشید و بهداشت را رعایت کنید. این موارد اعتماد به نفس و جذابیت شما را افزایش می دهند.

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

9- اعتماد به نفس داشته باشید

خانم های با اعتماد به نفس واقعا جذابند. دیدن خانمی که به خودش و ارزش های خودش اعتماد دارد برای آقایان جذاب است. اعتماد به نفس در واقع بخشی از ویژگی ارزش گذاری شما برای خودتان است. افراد با اعتماد به نفس می دانند لایق چه چیزهایی هستند و دنبال شخصی می گردند که مکمل زندگی شان باشد.

10- علاقه تان را نشان بدهید

نشان داده علاقه به یک مرد برای او بسیار جذاب است. همه ما از اینکه کسی به ما علاقه نشان بدهد خوشحال می شویم و استقبال می کنیم ، چون این اتفاق باعث می شود احساس خاص بودن داشته باشیم. وقتی با مرد مناسبتان صحبت می کنید کاملا به او توجه کنید. به جای نگاه کردن به گوشی تان ، با او تماس چشمی داشته باشید و نشان بدهید که به گفتگو با او علاقمندید.

11- کنجکاوی به خرج بدهید

وقتی خودتان را کنجکاو یادگیری چیزی نشان می دهید ، در واقع بسیار جذاب و جالب می شوید! اکثر مردم احساس می کنند زندگی پیش پا افتاده ای دارند و اوضاع برایشان کسل کننده است؛ اما با یادگیری چیزهای جدیدتر می توان این کسالت را برطرف کرد.

اگر به زمینه های خاصی علاقه دارید دنبالش را بگیرید. هر چه بیشتر تجربه کنید و بیشتر یاد بگیرید جذاب تر هم می شوید. مردها خانم هایی که در زمینه های مختلف اطلاعات مختلفی دارند را دوست دارند. علاوه بر این با این کار از منطقه امن خودتان هم بیرون می آیید ، رشد می کنید و به شخصی تبدیل می شوید که دیگران دوست دارند با او صحبت کنند و وقتشان را در کنار او سپری نمایند.

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

کارهایی که نباید آنها را انجام بدهید!

1- بیش از حد روی جذب یک مرد تمرکز نکنید

وقتی کسی را برای اولین بار می بینیم و به نظرمان می رسد که این شخص برایمان مناسب است ، تمایل داریم که با او درباره افکار و ایده هایمان صحبت کنیم. ولی یادتان باشد که شناخت افراد زمان می برد. اگر متوجه شدید که فرد مقابل فقط همان یکی دو بار اول برای همصحبتی با شما علاقه نشان داد ، اصراری به ایجاد این ارتباط نداشته باشید.

روی کسی وقت بگذارید که او هم برای شما وقت می گذارد. اگر متوجه شده اید آن شخص به اندازه شما پیگیر نیست وقتتان را با امید و آرزوهای واهی هدر ندهید. این مساله درباره هر رفتاری که باعث ناراحتی تان می شود هم صدق می کند. اگر می بینید رفتار فرد مقابلتان با چیزی که در تصور شما بوده متناقض است بهتر است به فکر پیدا کردن شخص مناسب دیگری باشید.

در ضمن ، وقتی فرد مقابلتان خود واقعی اش را نشان داد و بعد از گذشت مدتی توانستید او را بشناسید روی این رابطه سرمایه گذاری کنید.

2- بیش از حد از خودتان اطلاعات ندهید

این مساله مربوط به زمانی می شود که رابطه شما تازه شروع شده. فرض کنید که رابطه مثل یک پیاز است. هر بار باید لایه جدیدی از آن را ببینید ، نه اینکه همه لایه ها را یکدفعه با هم مشاهده کنید. اینکه رمز و رازهای کوچکی داشته باشید برای طرف مقابلتان جذاب است. خودتان را کاملا برای او افشا نکنید و طوری صحبت نکنید که انگار در حال ارائه بیوگرافی خودتان هستید!

3- رفتارهای ناسالم نداشته باشید

وقتی کسی را برای اولین بار ملاقات می کنید ، واقعا چیزی از او نمی دانید. هر دوی شما در برخورد اول در حال ارزیابی همدیگر هستید پس سعی کنید تصویر خوبی از خودتان در ذهن طرف مقابل به جا بگذارید. سعی کنید رفتارهای ناهنجار و ناسالم مثل نوشیدن زیاد مشروبات الکلی ، بددهنی کردن یا مواردی که به طور کلی احساس خوبی ایجاد نمی کند نداشته باشید.

4- خودتان را محتاج نشان ندهید

فرقی نمی کند در شروع یک رابطه جدید باشید یا مدتی از آن گذشته باشد؛ در هر حال نباید خودتان را نیازمند و وابسته نشان بدهید. نیازمند بودن نه تنها جذاب نیست بلکه رفتار بسیار ناسالمی هم محسوب می شود. مثلا ممکن است شما مدام از او بپرسید چرا انقدر با دوستانش وقت می گذراند یا مدام بپرسید دلش برای شما تنگ می شود یا نه؟ یا وقتی تلفنش را جواب نمی دهد نباید او را بازجویی کنید و شک کنید با دختر دیگری صحبت می کرده. همه این چیزهای کوچک نشانه احساس عدم امنیت شماست و برای یک رابطه بسیار مخرب است.

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

چطور مرد مورد علاقه مان را در رابطه نگه داریم؟

1- اجازه بدهید از شما محافظت کند

اکثر خانم ها می توانند به راحتی خودشان از خودشان مراقبت کنند؛ اما مساله این نیست. هیچ کس دلش نمی خواهد احساس کند شریک واقعی یک رابطه نیستند. مردها اغلب از اینکه نقش محافظ و حمایتی داشته باشند لذت می برد ، پس اجازه بدهید این کار را بکنند. وقتی آنها از فرد مورد علاقه شان حفاظت می کنند احساس شگفت انگیزی پیدا می کنند.

2- قدردانی کنید

همه ما دلمان می خواهد با افراد قدردان نشست و برخاست کنیم؛ پس خودمان هم باید همینطور باشیم. به کارهای ریز و درشتی که طرف مقابلتان برای شما انجام می دهد توجه کنید و بی تفاوت نباشید.

یک “ممنونم” ساده می تواند شرایط را خیلی تغییر بدهد. به او بگویید متوجه کارهایی که برای شما می کند هستید و از او ممنونید. هر چه بیشتر قدردان او باشید او هم قدر شما را بیشتر می داند.

3- به او حس خاص بودن بدهید

طوری رفتار کنید که نشان بدهید بودن او برایتان مهم است و به او احساس خاص بودن القا کنید. مطمئنا هیچ کس دلش نمی خواهد مهره یکبار مصرف و تعویضی یک رابطه باشد. به محض اینکه کسی احساس کند فرد دیگری جایش را در رابطه گرفته آن رابطه را قطع می کند و به دنبال کسی می رود که به او احساس خاص و تک بودن بدهد. خیلی مهم است که مراقب باشید طرف مقابلتان احساساتی مثل قدردانی ، حس خاص بودن و نیاز شما به او را دریافت کند.

4- آسیب پذیر باشید

اگر می خواهید رابطه موفقی داشته باشید باید از شرایط مختلف استقبال کنید. منظور ما از آسیب پذیری در اینجا این است که با او به طور صادقانه درباره خصوصیات ، نیازها و خواسته هایتان صحبت کنید. مطمئنا هیچ انسانی در هیچ کجای جهان کامل نیست. اگر ضعف هایی دارید باید آنها را بپذیرید و این موارد را با شریک زندگی تان در میان بگذارید. در واقع این تنها راهیست که او می تواند خود واقعی شما را بشناسد و شما هم با شخصیت واقعی او آشنا می شوید.

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

جملات دلبرانه برای مردان

تا اینجا توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند بیان کردیم. اگر به این نکات توجه کنید و آن ها را به صورت روزمره به کار ببرید حتما تاثیر فوق العاده آن را متوجه خواهید شد. در این قسمت نیز می خواهیم چند مدل از جملات دلبرانه برای مردان را مثال بزنید. این جملات نیز در کنار توصیه هایی که گفته شد حتما معجزه خواهند کرد..

از بودنت خوشحالم

این جمله تمام احساس عشقی که به همسرتان دارید را به وی منتقل خواهد کرد و باعث می شود عشق او نیز به شما بیشتر شود..

مرسی که برای زندگیمون تلاش می کنی

از جملات دلبرانه برای مردان بیان کردن جملاتی در زمینه قدر دانی از ان ها می باشد. مردان همینکه ببینند همسرشان قدر دان زحمت هایشان هستند تلاش بیشتری برای فراهم کردن امکانات رفاهی خواهند کرد.

تو خیلی جذابی

اینگونه جملات دلبرانه برای مردان که از ظاهرشان تعریف می کند به آن ها اعتماد به نفس خاصی می دهد. مردان از اینکه در نظر عشقشان خوشتیپ و جذاب باشند بسیار لذت می برند. تمجید ظاهر مردان از روش های دلبری از پسر می باشد.

من در هر شرایطی کنارتم

این جمله نیز بسیار دلبرانه است و به مرد این اطمینان را می دهد که همسری وفادار و قابل اطمینان دارد. در نتیجه هر چه بیشتر به او عشق می ورزد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو