اولین تصویر از فیلم Old Guy

منبع: گیمفا

3

1402/2/31

17:33


به تازگی اولین تصویر رسمی از فیلم Old Guy با بازی کریستف والتس و کوپر هافمن منتشر شده است.

به تازگی اولین تصویر رسمی از فیلم Old Guy با بازی کریستف والتس و کوپر هافمن منتشر شده است.

بازیگر برجسته کریستف والتس که دو بار جایزه اسکار را بدست آورده در تصویر تازه منتشر شده برای فیلم پیرمرد (Old Guy) که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، بسیار جالب و جذاب به نظر می‌رسد. والتس در این فیلم نقش یک قاتل قراردادی سالخورده به نام دنی را بازی می‌کند که با قاتل شگفت‌انگیزی به نام ویلبورگ با بازی کوپر هافمن همکاری می‌کند.

این زوج غیرمنتظره وظیفه دارند تا اعضای ارشد یک سندیکای رقیب را از بین ببرند و همین نیز باعث می‌شود تا آن‌ها در یک توطئه بزرگ قدم بگذارند. اولین تصویر منتشر شده از فیلم «پیرمرد»، شخصیت دنی را نشان می‌دهد که یک شلوار جین در تن دارد و یک سیگار در دستش دیده می‌شود. سیبلش نیز ظاهری متفاوت به وی داده است.

کریستوف والتز - فیلم Old Guy

فیلم Old Guy

سکان کارگردانی فیلم «پیرمرد» را سایمون وست در دست دارد، کسی که سابقه زیادی در ساخت آثار اکشن دارد و از جمله آثار کارنامه هنری وی نیز می‌توان به فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیویی به نام مهاجم مقبره: لارا کرافت (Lara Croft: Tomb Raider) و همچنین فیلم مکانیک (The Mechanic) با بازی جیسون استاتهام اشاره کرد.

در کنار کریستف والتس و کوپر هافمن، لوسی لیو دیگر بازیگر حاضر در فیلم «پیرمرد» به شمار می‌رود که نقش نامزد دنی به نام آناتا را بازی می‌کند. فیلم‌نامه این فیلم را گرگ جانسون قلم زده و فیلمبرداری آن در ایرلندشمالی انجام شده است. هنوز تاریخ اکران دقیقی برای این اثر اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو