معنی کارت ستاره در تاروت

کارت ستاره یکی از کارت های محبوب تاروت است. در این مطلب از آلامتو به معنی کارت ستاره در تاروت به صورت صاف و معکوس می پردازیم.

کارت ستاره در تاروت

کارت ستاره در تاروت به صورت یک زن نشان داده می شود. او در کنار یک استخر کوچک با دو فنجان پر از آب زانو زده است. او آب را بیرون می ریزد. یک فنجان در استخر ریخته می شود، فنجان دیگر روی زمین کنار او. او زمین را از آب تغذیه می کند، همانطور که زمین او را تغذیه می کند. درختان و نهال ها در اطراف او رشد می کنند. او توسط زمین حمایت و محافظت می شود.

چندین ستاره بالای سر او می درخشند. او زیر نور ستارگان برهنه است، پاک و طبیعی. او با کیهان و کیهان بزرگ بالای سرش در ارتباط است.

انرژی او انرژی پرورش، صلح و باروری است. او در درون خودش یکی است.

فال روزانه تاروت


معنی کارت ستاره در تاروت به صورت صاف

کارت ستاره در تاروت به صورت صاف اغلب برای کسانی ظاهر می شود که اخیراً دوران سختی را پشت سر گذاشته اند. همانطور که ستاره مستقیماً بعد از برج در عرشه سنتی تاروت می آید، نشان دهنده صلح و شفای پس از درد و سردرگمی است. زیر نور ستارگان همه چیز واضح تر و آرام تر می شود.

ستاره نشان دهنده امید است. این زمان برای برقراری ارتباط مجدد با جهان و همه چیزهای شگفت انگیزی است که جهان ارائه می دهد. به زودی ثبات مورد نیاز خود را به دست خواهید آورد و درک می کنید که از نظر عاطفی و معنوی چه کسی هستید. شما در مورد خود و رابطه خود با جهان شفافیت خواهید یافت. ستاره به شما این امکان را می دهد که به خود واقعی خود تبدیل شوید و هرگونه تصور غلط یا سردرگمی را کنار بگذارید. شما شروع به درک واقعی قدرت و هدف خود خواهید کرد.

کارت ستاره در تاروت به صورت صاف همچنین انرژی بزرگی از خلاقیت و الهام را به ارمغان می آورد. راه های جدیدی برای بیان خود خواهید یافت، با جادوی آسمانی که در رگ های شما جریان دارد. ممکن است زمان جشن و شانس در پیش روی شما باشد، با دلایلی برای افتخار به اینکه چه کسی هستید و چه کاری در جهان انجام می دهید.

کارت ستاره در تاروت نشان دهنده یک چشم انداز تازه است. به کائنات اعتماد کنید و برای معنوی بودن وقت بگذارید. به خود اجازه دهید که یک روح در جهان باشید و با ستارگان بالای سرتان و زمین زیر شما ارتباط برقرار کنید.

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت صاف در زمینه عشق

وقتی صحبت از عشق به میان می آید، ستاره از تغییر و تازگی استقبال می کند. زخم‌ها و توشه‌های گذشته در روابط به زودی التیام می‌یابند و دیدگاه خوش‌بینانه‌ای تازه در راه شماست.

روابط گذشته باعث درد و رنج شما شده است، و شما همچنان به اضطراب و ترسی که این روابط شما را رها کرده است، نگاه دارید. البته این قابل درک است. وقتی صدمه دیده ایم، قلبمان را از عشق می بندیم و به مجرد بودن و تنهایی تسلیم می شویم. با این حال، ستاره به معنای تغییر در این باورها است. شما دری جدید در زندگی خود باز می کنید و به روشی تازه از درک خود استقبال می کنید. شما منفی ها و پیش داوری هایی را که روابط گذشته برایتان به جا گذاشته است را کنار خواهید گذاشت. به زودی برای راه های جدید عشق ورزیدن سرشار از امید و هیجان خواهید بود.

اگر در یک رابطه هستید، ستاره اغلب پس از یک زمان دشواری در رابطه ظاهر می شود. ممکن است شرایطی برای شما و همسرتان پیش آمده باشد که گاهی اوقات احساس می کنید نمی توانید از پس آن برآیید. کینه ورزی گرفته است.

با این حال، با درخشیدن ستاره بر شما و شریک زندگیتان، در آستانه احیای امید و عشق هستید. وقت آن است که مشکلات گذشته خود را رها کنید و وارد مرحله جدیدی از عشق ورزیدن شوید.

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت صاف در زمینه شغلی و پول

ستاره یک کارت فوق العاده برای حضور در یک مطالعه حرفه ای و پول است. این شانس و دستاوردها، جوایز و حتی شهرت را به ارمغان می آورد. شما فردی سخت کوش هستید و مدتی است که با پشتکار اهداف خود را دنبال کرده اید. گاهی اوقات احساس می کنید که گویی تمام کارهایی که در حرفه خود انجام داده اید هرگز نتیجه نمی دهد. اما، ستاره این را تغییر می دهد!

فرصت‌ها و موفقیت‌ها در راه شما هستند و به زودی پاداش‌هایی را خواهید گرفت که برای رسیدن به آن بسیار تلاش کرده‌اید. سر خود را بالا نگه دارید و ذهن خود را روی آنچه می خواهید به دست آورید متمرکز کنید.

وقتی چیزهای خوب سر راهتان قرار می گیرند، باید یادتان باشد که دستاوردهایتان را جشن بگیرید! زمانی را برای پاداش دادن به خود اختصاص دهید و کمی استراحت کنید. هنگام جشن گرفتن موفقیت خود خجالتی نباشید. دیگران نیز ممکن است بخواهند به شما دست بزنند، و شما باید به آنها اجازه دهید. تو در حال حاضر ستاره هستی، به یاد داشته باش!

همچنین بخوانید: فال حافظ با تفسیر کامل

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت صاف در زمینه خانواده

هر رابطه دشواری که در زندگی خانگی خود دارید، به زودی با دیدگاهی تازه در مورد چیزهایی که پیش رو دارید حل می شود. تجدید ایمان و عشق وجود دارد و شما انرژی بدی را که ممکن است بر روابط شما با اطرافیانتان تأثیر بگذارد، رها کنید.

راه‌های جدیدی برای برقراری ارتباط با افرادی که با آنها قطع رابطه کرده‌اید پیدا خواهید کرد، بنابراین اکنون زمان آن است که دست به دست شوید و باز شوید! دوباره با دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنید و با هم خوش بگذرانید. ستاره از جشن زندگی استقبال می کند و به معنای لحظه ای برای تأمل در زیبایی طبیعت است. به این اجازه دهید تا روابط شما با دیگران را هدایت کند و از نظر عاطفی و معنوی رشد کند.

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت صاف در زمینه سلامت

کارت ستاره در تاروت می گوید که همه چیز در مورد شفا و حرکت از آسیب ها و مشکلات گذشته است. بنابراین، وقتی ستاره در یک مطالعه سلامت ظاهر می شود، این یک نشانه واقعا عالی است! اگر از سلامتی رنج می برید، ستاره نشانه آن است که اوضاع به سمت بهتر شدن تغییر می کند. شما قادر به بهبودی وضعیت عاطفی و جسمی هستید.

کارت ستاره عمیقا معنوی است و بنابراین اهمیت معنویت را در سلامتی نشان می دهد. شما به زودی با بدن و ذهن خود یکپارچه تر خواهید شد و خود و جایگاه خود در جهان را درک خواهید کرد. اکنون زمان آن است که از طریق مدیتیشن و تمرینات روانی با خود ارتباط معنوی برقرار کنید.

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس


معنی کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس

کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس به معنای از دست دادن ایمان و امید است. اخیراً اتفاقات بد زیادی برای شما افتاده است و احساس می کنید که اوضاع نمی تواند بهتر شود. شما اشتیاق و انگیزه را از دست داده اید، تسلیم شده اید و تسلیم غم و اندوه شده اید.

به نظر می‌رسد این روزها هیچ چیز به شما الهام نمی‌دهد و به نظر می‌رسد که خیلی به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهید. اگر فردی خلاق هستید، نگرش شما نسبت به هنر خود به طرز چشمگیری تغییر کرده است. شما مانند گذشته انگیزه کار کردن و خلق کردن را ندارید و این واقعاً بر رفاه شما تأثیر می گذارد.

خوشبختانه، کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس امید به آینده را به ارمغان می آورد. این یک یادآوری است که شما قدرت این را دارید که همه چیز را تغییر دهید و گذشته را پشت سر بگذارید. شما باید برای بهبودی و رشد خود زمان بگذارید و سلامتی خود را مقدم بر هر چیز دیگری قرار دهید. زمان آن فرا رسیده است که با خود به عنوان یک موجود قوی و روحانی ارتباط برقرار کنید و با بدن و ذهن خود با دقت رفتار کنید.

ستاره از شما می خواهد که بدانید در صورت نیاز باید به دنبال پشتیبانی باشید. همه چیز می تواند بسیار طاقت فرسا شود و گاهی اوقات ما نمی دانیم به کجا برویم! اما، در صورت نیاز به کمک برای شما وجود دارد.

همچنین بخوانید: فال عطسه واقعی

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس در زمینه عشق

یک کارت ستاره معکوس اغلب در یک خواندن عاشقانه ظاهر می شود، زمانی که کسی به یک زنگ بیدارباش نیاز دارد! اگر مجرد هستید و به دنبال رابطه هستید، یک کارت ستاره معکوس از شما می خواهد که نگاهی به خود و نگرش خود نسبت به عشق بیندازید.

بعضی چیزها در گذشته اتفاق افتاده است که شما را بدبین کرده است. شما شروع به فراموش کردن جادوی عشق کرده اید و بخشی از شما وجود دارد که به تازگی تسلیم شده است! در اعماق وجودت عشق می‌خواهی. با این حال، در حال حاضر با عدم ایمان شما به جهان، سخت است. باید به خود اجازه دهید که گذشته را رها کنید و امید جدیدی را وارد زندگی خود کنید. همه سزاوار عشق هستند و عشق چیز زیبا و شگفت انگیزی است! بنابراین، برای حل مشکلات خود وقت بگذارید و چیزهایی را که به شما آسیب رسانده را کنار بگذارید.

اگر در یک رابطه هستید، زمانی که نسبت به شریک زندگی خود منفی هستید، یک کارت ستاره معکوس ظاهر می شود. ممکن است احساس کنید که برخی از عشق ها از بین رفته است و نسبت به آنها احساس رنجش کنید. اما، برای زنده نگه داشتن سحر و جادو به دو نفر نیاز است! خودجوش باشید و چیزهای جدیدی را با شریک زندگی خود امتحان کنید و این باعث تجدید عشق شما به یکدیگر می شود. به خاطر داشته باشید که چرا با آنها هستید و بگذارید عشق شما دوباره شکوفا شود!

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس در زمینه شغل و پول

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس در زمینه شغلی نشان می دهد که انگیزه خود را در زندگی کاری خود از دست داده اید. قبلاً به کاری که انجام می‌دهی اهمیت می‌دادی، اما این اشتیاق از بین رفته است. شما خسته شده اید و این واقعا انرژی شما را تخلیه می کند. شما واقعاً باید دریابید که چرا اشتیاق خود را از دست داده اید.

شما هنوز عاشق کاری هستید که انجام می دهید، بنابراین موقعیت را ارزیابی کنید و سعی کنید مشکل را حل کنید. راه حل احتمالا ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید، و به زودی آتش را برمی گردانید!

اگر فردی خلاق هستید، ستاره معکوس اغلب زمانی ظاهر می شود که یک محیط کاری خلاقیت یک فرد را خفه می کند. ابراز وجود بسیار مهم است، و اگر در شغلی هستید که احساس می کنید نمی توانید، این واقعاً می تواند بر رفاه شما تأثیر بگذارد. کارهایی را که باید انجام دهید تا خود خلاق واقعی خود باشید را بررسی کنید.

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس خانه و خانواده

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس در زمینه روابط شما با دوستان و خانواده خود بی اعتمادی وجود دارد و رنجش در حال افزایش است. شاید اتفاقی افتاده که هنوز به آن پرداخته نشده است و این باعث از بین رفتن اعتمادی است که شما نسبت به آن شخص دارید.

وقت آن است که با آنها ارتباط برقرار کنید. مشکل احتمالاً مشکل بزرگی نیست و هیچ بدخواهی واقعی در هیچ یک از طرفین شما وجود نداشته است. با این حال، شما موضع گرفته اید و در حال حاضر بسیار سرسخت هستید!

زندگی کوتاه تر از آن است که بخواهیم کینه را در خود نگه داریم. با دوستان و خانواده خود که مدتی است با آنها صحبت نکرده اید تماس بگیرید. هر مشکلی را پخش کنید، دوباره وصل شوید و عشق را به خاطر بسپارید. شما برای آن احساس خیلی بهتری خواهید داشت!

معنی کارت ستاره در تاروت به صورت معکوس در زمینه سلامت

وقتی کارت ستاره در زمینه سلامت معکوس می شود، آیا از شما می خواهد که نگرش خود را نسبت به سلامتی خود بازتاب دهید. شما می توانید بدبین باشید و در مورد هیچ چیز در مورد سلامتی صحبت کنید. شما تمایل دارید به جای اینکه به دنبال کمک باشید شکایت کنید و روی رفع مشکل کار کنید.

در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید و روی مراقبت از بدن و ذهن خود کار کنید. شما کمی دوران سختی را پشت سر می گذارید و از چیزهایی بسیار ناراحت هستید. اما، تغییرات کوچک راهگشای بزرگی است. به آنچه برای تغذیه بدن و ذهن خود نیاز دارید فکر کنید و آن را انجام دهید!

همچنین بخوانید: فال انبیا الهی روزانه

سخن آخر

در این مطلب از آلامتو معنی کارت ستاره در تاروت به صورت صاف و معکوس اشاره کردیم. امیدواریم این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد و توانسته باشید معنی فال تاروت خود را پیدا کنید.